Maarrrr de hokjes v/d H&M hebben wel de beste spiegels. Je kan je voor- en je achterkantje bekijken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:41 schreef Skaai het volgende:
En de spiegels zijn gemeen. In de winkels staat dat jasje me perfect, maar in het pashokje opeens niet meer. Volgens mij zijn het van die lachspiegels die 5 kg van alles afsnoepen zodat het tof staat
.
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens deze besteld:
Rond de 65 cm lang was die in maat M! Hij lijkt helemaal niet zo lang op de foto, maarja... Kijken of die past! Vond hem wel lief![]()
Oh, ik neem ze dan op de gok mee. Als het niet past, kun je het zo weer terugbrengen. Met online bestellen doe je toch niet veel anders?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Dat wil ik ook wel weten, lijkt me een best mooi jurkje.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?
[ afbeelding ]
Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?
[ afbeelding ]
Allebei leukquote:Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef ruffian het volgende:
Gisteren even koopzondag in Eindhoven opgezocht en snel de H&m binnen geschoten.
Score:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon erop klikken. Als hij dan niets kan vinden moet je nog even wachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!
Hoe werkt die barcode eigenlijk? Gewoon kopieren van de H&M site en dan plakken op de TNTsite?
Er staat dat ik geen correcte barcode heb ingevoerd
Welke maat heb jij genomen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaad
oeh oeh, die is mooiquote:Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil deze zo graag....
[ afbeelding ]
maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
"vroeger" kreeg je nog wel ns een mailtje met dat je 25% korting ergens voor kreeg etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo kortingscode? Wat kun je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |