Ze staan er niet in...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand mij de bestelcode van die kekke blauwe schoenen doen?
Ik heb de catalogus wel besteld, maar die komt altijd bij mijn ouders aan. En daar ben ik zayerdag pas en ik MOET weten wat ze kosten enzeau![]()
Must have those shoes!
Ik wil ook !quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
Waar staat die dan???????quote:
Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Net een heel leuk zwierig jurkje gehaald in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Wel even een onderjurkje erbij gekocht, je kon vrijwel alle details van mn onderbroek zien zitten aan de achterkant![]()
Die hadden ze nog niet hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?
Trouwens, ik heb net een week geleden een catalogus gehad met zomerspul, en nou komt er alweer een herfstcatalogus? Ze mogen me niet overslaan hoor!![]()
Een uur. Je kunt dingen ook op je verlanglijstje zetten natuurlijk, niet vergeten op 'bewaren' te drukken. Artikelen kunnen dan alleen wel uitverkocht raken. Maar ook in je shoppingbag kan dat, als ze in je shoppingbag liggen betekent dat namelijk niet dat ze al voor jouw gereserveerd zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:09 schreef samara het volgende:
evn een vraagje
Kan ik dingen in mijn shoppingbag laten staan? hoelang kan dat? Ik wil namelijk deze week voor de kids zomerkleding bestellen maar niet meteen versturen. Kan iemand mij dit vertellen. dank
Ga daar maar niet vanuit...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Die is schattigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Echt een lief jurkje!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
OMG ik wil die ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
... Alleen die 2 spaghettibandtruitjes voor ¤4.90 ofzo, waren te groot. Denk dat ik mn moeder er wel een plezier mee kan doen, anders gaan ze terug![]()
In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:22 schreef Koningin het volgende:
Ik heb iets besteld via de H&M en na 4 weken krijg ik het eindelijk thuis gestuurd, nu wilde ik gaan zoeken wat het ook al weer was![]()
Maar via bestellingen in je persoonlijke pagina kan ik nergens een plaatje zien....hoe kan ik dat ergens vinden?
De lengte valt gewoon normaal. Ik heb een L gekozen, omdat ik lang ben. Hij valt wel wat breed uit vind ik. Als ik bij C&A die zwarte spaghettishirtjes haal, valt de L wel heel erg mooi en sluit mooi aan in de taille.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
En de artikelnummers, als je die dan invult op het bestelformulier krijg je een plaatje te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.
neehoor, ze vallen normaal (heb S genomen en heb altijd S) maar er zit wel goed rek in, iemand met een M zou in theorie ook een S'je aan kunnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
ik heb zelf 3 kleuren besteld in een S. Hoop het niet anders kunnen ze alle 3 terugquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef lily het volgende:
weet iemand of deze groot valt
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef -moi- het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Aaargh, het lukt me niet om te bestellen, bovenstaande zinnetje komt in stap 2 van de kassa. Heeft iemand dit wel eens gehad?? Misschien komt het doordat ik teveel kortingscodes erin heb gedaan gister en dat ie daarom geblokkeerd is?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn pakketje komt vandaag binnen met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een beetje een heel erg leuk T-shirtje en hij zit zo mooi
Bij mij ging het automatisch naar een artikel dat nog geleverd moest worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:38 schreef alors het volgende:
Hmm ik heb die kortingscode van 50% gezet op iets wat niet past en lelijk is in het echt. Ik heb hier wel eens gelezen dat je dat gewoon die korting bij een anders artikel kan doorberekenen. Maar kan dat zomaar of moet je dat dan nog doorgeven aan de klantenservice oid?
Deze heb ik in het zwart, bruin, blauw en rozequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:57 schreef pinquit het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat heb ik ook hoor. pas deze:
[ afbeelding ]
in de winkel gekocht in grijs en turkoise, had er ook al een met lange mouwen in het zwart. zitten zo lekker en staan me zo mooidat ik er nog 3 in het zwart en 1 in het zwartwit gestreept heb besteld
Ik kreeg achteraf een maandfactuur omdat ik de korting over een ander artikel had gerekend. Na 3 mailtjes hadden ze het pas aangepast.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ging het automatisch naar een artikel dat nog geleverd moest worden.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen en hij is heel mooi, maar hij zit heel strak bij m'n okselsquote:
Vreemd, ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnen gekregen en hij is heel mooi, maar hij zit heel strak bij m'n okselsDe mouw is daar heel erg smal. Ik had sowieso nog korting op hetzelfde vest andere in een bestelling die nog openstaat. Ik hoop maar dat dit gewoon een mislukt exemplaar is, want het is verder een heel cute vestje
Haha cool heb je echt alle kleuren besteld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn pakketje komt vandaag binnen met:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een beetje een heel erg leuk T-shirtje en hij zit zo mooi
Sinds gisteravond heb ik dit dus, hoe is dit op te lossen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef -moi- het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Aaargh, het lukt me niet om te bestellen, bovenstaande zinnetje komt in stap 2 van de kassa. Heeft iemand dit wel eens gehad?? Misschien komt het doordat ik teveel kortingscodes erin heb gedaan gister en dat ie daarom geblokkeerd is?
Ik zou de klantenservice eens bellen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef baniekje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond heb ik dit dus, hoe is dit op te lossen?
het jasje dat mijn zoon wil is nu dus uitverkocht!![]()
Beetje laat ja.. zeker een leftoverquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:48 schreef Linnie20v het volgende:
krijg ik net de summer of 2008 op de deurmat....neehee die wil ik niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |