Ga daar maar niet vanuit...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Die is schattigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Echt een lief jurkje!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
OMG ik wil die ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
... Alleen die 2 spaghettibandtruitjes voor ¤4.90 ofzo, waren te groot. Denk dat ik mn moeder er wel een plezier mee kan doen, anders gaan ze terug![]()
In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:22 schreef Koningin het volgende:
Ik heb iets besteld via de H&M en na 4 weken krijg ik het eindelijk thuis gestuurd, nu wilde ik gaan zoeken wat het ook al weer was![]()
Maar via bestellingen in je persoonlijke pagina kan ik nergens een plaatje zien....hoe kan ik dat ergens vinden?
De lengte valt gewoon normaal. Ik heb een L gekozen, omdat ik lang ben. Hij valt wel wat breed uit vind ik. Als ik bij C&A die zwarte spaghettishirtjes haal, valt de L wel heel erg mooi en sluit mooi aan in de taille.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
En de artikelnummers, als je die dan invult op het bestelformulier krijg je een plaatje te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.
neehoor, ze vallen normaal (heb S genomen en heb altijd S) maar er zit wel goed rek in, iemand met een M zou in theorie ook een S'je aan kunnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
ik heb zelf 3 kleuren besteld in een S. Hoop het niet anders kunnen ze alle 3 terugquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef lily het volgende:
weet iemand of deze groot valt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |