Het wordt ook steeds erger daarquote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Troost je, mijn bestelling van 20 maart is ook nog steeds niet geleverd.
Ik vond 'm ook niet superquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.
Dit is idd. een troost aangezien ik vandaag niet meer naar Almere gaat om 2 H&M's daar af te struinen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.
ik heb al 2 dagen een track code maar hij wordt niet gevonden op de tnt sitequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn bestelling van eergisteren is al in behandeling
Bedankt voor je snelle reactie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:11 schreef zoeperzazke het volgende:
nee jojootje, naleveringen zijn gratis(qua verzenden dan)
duurt altijd een dag of 3/4quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef roburt het volgende:
[..]
ik heb al 2 dagen een track code maar hij wordt niet gevonden op de tnt site
Ja ik! Ik vond hem wel mooi, en hij stond ook leukquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef HV het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook niet super.
[ afbeelding ]
Ik heb deze leren jas besteld, ziet er leuk uit, maar kan natuurlijk altijd tegenvallen. Dus ben wel benieuwd of iemand deze jas al heeft gepast/gezien/gekocht?
Volgens mij krijg je in dit jurkje onwijs grote tietenquote:Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil deze zo graag....
[ afbeelding ]
maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
Dat kan ik wel gebruiken met m'n bescheiden B'tjequote:Op woensdag 30 april 2008 14:14 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij krijg je in dit jurkje onwijs grote tieten!
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:17 schreef alors het volgende:
technische fout, maar alles wat ik hebben wil raakt wel uitverkocht..
Ik doe dat ook altijd, gewoon een topje aan doen voordat je gaat winkelen en in de winkel voor zo een spiegel gaan staan passen.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Dat doe ik ook hoor.... Zelfs met broeken, het kan me niks schelen, ik heb gewoon geen zin om in die rij te gaan staan...quote:Op woensdag 30 april 2008 18:12 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, gewoon een topje aan doen voordat je gaat winkelen en in de winkel voor zo een spiegel gaan staan passen.
Whaha ik ook. Pfff dat wachten op een hokje duurt mij ook te lang.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor.... Zelfs met broeken, het kan me niks schelen, ik heb gewoon geen zin om in die rij te gaan staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |