SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Dos37 het volgende:
ze gaan gewoon aan 1 stuk door tot het einde van het seizoen. Dus nog 10 afleveringen.
K. Is cool.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Darklight het volgende:
Straks ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Bizar. Jammer hoor, miljoenen mensen bleven kijken naar het ronduit matige seizoen 2, en nu het eindelijk een beetje leuk wordt haakt iedereen massaal af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Symer het volgende:
Deze afl heeft trouwens weer een record gevestigd: laagste kijkcijfers voor Lost ooit[afbeelding]
Dat hij nat was viel me ook op, het zou een goede verklaring kunnen zijn idd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Symer het volgende:
Prachtige aflevering! Ik was bang dat ik inmiddels te veel verwachtte van de oorzaak van Locke's verlamming en teleurgesteld zou zijn, maar het was gelukkig ongelofelijk tofIk zag het ook helemaal niet aankomen
Het viel mij trouwens op dat Locke meteen wist hoe het licht aan moest in de onderzeeër en nat was toen de boel ontplofte. Zou hij echt bij de marine hebben gezeten en de onderzeeër verplaatst hebben (en terug gezwommen zijn)? Alex waarschuwde hem al dat Ben Locke kon manipuleren om te doen wat eigenlijk Ben's plan was. Misschien heeft Locke de ontploffing in scène gezet![]()
Deze afl heeft trouwens weer een record gevestigd: laagste kijkcijfers voor Lost ooit[afbeelding]
Maybe.. maar het slaat toch werkelijk waar nergens op om Cooper op het eiland te laten verschijnen lijkt me.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef Symer het volgende:
Dat zou heel goed kunnen idd. Sawyer moet de echte Sawyer nog wel een keer vinden lijkt mij en dan is het ideaal dat hij nu op het eiland zit.
Overigens denk ik dan ook niet dat Cooper Smokey is, hij zag er te bang uit imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is goed nieuws, dat wordt weer kijken elke donderdag in de herfstquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Lost seizoen 4 is besteld jeej
http://www.zap2it.com/tv/(...)6858.story?track=rss
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef nubie het volgende:
Hehe, die gozer die Locke op het eind los maakte was Richard van Mittelos Bioscience
Was toch ook degene die Juliet overhaalde voor Mittelos Bioscience te komen werken?
Ja, dat was die gast inderdaad..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef nubie het volgende:
Hehe, die gozer die Locke op het eind los maakte was Richard van Mittelos Bioscience
Was toch ook degene die Juliet overhaalde voor Mittelos Bioscience te komen werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest gewoon niet kijken
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2007 23:51:35 ]
wat, de promo? gezetquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
leuk dat je dat niet in spoiler zet
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:39 schreef dapluiz het volgende:
Lijkt wel of ze de smaak aardig te pakken hebben, zit een aardige vaart in nu, hoop niet dat dat minder word nu de volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Nou nou.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef inasras het volgende:
Dit was echt de beste aflevering ooit!!
Ik ook gelukkig!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:33 schreef budha het volgende:
Met dit soort afleveringen van Lost kan ik de pauze van Heroes wel verdragen :p
Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:quote:Waarom stopte benj locke niet? Die zou zijn sub opblazen... Waarom liet ie de bom in Sayid's bag..
Weet niet of het eerder is gemeld..maar is die "kamer" ook niet de oorzaak van "het paard van kate?" Vader van Jack? De vriend van Hurley?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:42 schreef t-x-m het volgende:
In het vorige topic suggereerde iemand dat de vader van John het rookmonster zou zijn in de gedaante van pa locke, ik verwacht het eigenlijk niet om de volgende redenen:
-Het rookmonster is altijd maar gezien door 1 persoon tegelijk, ook eventueel veranderde gedaante
-Dat zou betekenen dat Ben het rookmonster in bestuur heeft.
-Het rookmonster pas altijd aanwezig in actieve rol, niet zoals hier, passief.
[..]
Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:
Ben, de baas van de others heeft het vertrouwen van zijn mensen, daarom blijven ze en keren ze zich niet tegen hem, hij heeft altijd gezegd dat mensen kunnen gaan wanneer ze willen. Nu mochten er 2 weg (jack en juliete), iedereen weet dat. Stel dat hij ze nu niet zou laten vertrekken zou hij zijn mensen tegen zich krijgen.
Hij kon dus niet anders, en toen, zoals hij zei, kwam john uit de jungle die de sub wilde laten exploderen. Hij deed alsof hij wilde dat John het niet deed. Maar deed dat juist om John te pushen. Toen zei Alex nog, pas op hij probeert altijd mensen te manipuleren(ofzoiets)
Daarom denk ik ook dat John de sub niet écht heeft laten exploderen.
Shannon die Walt zag, de broer van Eko.quote:Weet niet of het eerder is gemeld..maar is die "kamer" ook niet de oorzaak van "het paard van kate?" Vader van Jack? De vriend van Hurley?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Het shot van Locke toen -ie het hatch (. ) van die submarine opendeed. Briljante verwijzing naar het eerste hatch, heerlijk dat soort dingen.
Top gunquote:This is gonna be complicated
Jep precies 'tzelfde idee hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Het shot van Locke toen -ie het hatch (. ) van die submarine opendeed. Briljante verwijzing naar het eerste hatch, heerlijk dat soort dingen.
Zou kunnen. Ik doe geen uitspraken als "beste van ...". Het was gewoon een goedequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het was iig een hele goeie! Imho de beste van dit seizoen!
Ik moest ook gelijk aan seizoen 1 denken idd toen die zo naar beneden keekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
En de beginscène is de laatste scène van aflevering 4 van seizoen 1 omgedraaid. Daar dachten we dat Locke kon lopen en werd onthuld dat hij in een rolstoel zat toen hij achter het bureau van de reisleider vandaan kwam, hier leek het alsof Locke al in een rolstoel zat en werd onthuld dat hij gewoon kon lopen toen hij achter het bureau vandaan kwam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
"Anthony Cooper, Adam Seward" is anagram for "Sawyer, the con man, a poor dad".quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef steeg het volgende:
nieuwe ideeën: is de man from talahassee de echte tom sawyer? Gezien zijn leeftijd en cons en lost' traditie iedereen met elkaar te verbinden!
Zag Sayid Walt ook niet? Tenminste, dat zei die tegen Shannon.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:08 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Shannon die Walt zag, de broer van Eko.
Maar wat ik al schreef, het rookmonster opereerde altijd alleen, tot een persoon... Er was nooit een directe connectie met de Others
Ik dacht ook meteen aan de zeilboot. Het lijkt er iig op dat de macht van Ben gebaseerd is op zijn monopolie op het vervoer weg van het eiland. De sub was de enige manier voor 'the others' om het eiland te verlaten en op de één of andere manier had Ben de controle daarover (of over de route naar buiten). De boot van Desmond vormde daarom ook een bedreiging voor Ben (remember? "I want that boat"), misschien heeft hij hem wel laten vernietigen, maar dat is waarschijnlijk te simpel en zullen we er nog meer over horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar waar is de zeilboot? Ze hadden het vissersbootje en daar zijn walt en zijn vader mee vertrokken. De zeilboot van desmond hebben ze toen meegenomen, maar die heb ik niets meer over gezien.
Ben nog steeds geschokt over het feit dat jack een halfzus heeft en ook op het eiland is.
Ik vond John geniaal; That's why you are in a wheelchair, and I'm not.
Ik denk dat het echt HEEL erg veel scheelt dat hij voornamelijk stage-play heeft gedaan voordat hij film en TV ging doen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering weer en wat kan die Ben goed mind-fucken.
Briljant acteur met die vissenogen.![]()
Huh.. leg uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:16 schreef Symer het volgende:
"Anthony Cooper, Adam Seward" is anagram for "Sawyer, the con man, a poor dad".![]()
Had ik ook niet doorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zat te huilen overigens toen ie in het ziekenhuis lag, en zat met mijn open mond verstopt achter mijn handen toen hij viel, ook al zag ik het aankomen dat hij geduwd zou worden...
Plausibele verklaring inderdaad, maar ik zag toch echt een behoorlijke explosie op de plaats waar de submarine lag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:42 schreef t-x-m het volgende:
In het vorige topic suggereerde iemand dat de vader van John het rookmonster zou zijn in de gedaante van pa locke, ik verwacht het eigenlijk niet om de volgende redenen:
-Het rookmonster is altijd maar gezien door 1 persoon tegelijk, ook eventueel veranderde gedaante
-Dat zou betekenen dat Ben het rookmonster in bestuur heeft.
-Het rookmonster pas altijd aanwezig in actieve rol, niet zoals hier, passief.
[..]
Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:
Ben, de baas van de others heeft het vertrouwen van zijn mensen, daarom blijven ze en keren ze zich niet tegen hem, hij heeft altijd gezegd dat mensen kunnen gaan wanneer ze willen. Nu mochten er 2 weg (jack en juliete), iedereen weet dat. Stel dat hij ze nu niet zou laten vertrekken zou hij zijn mensen tegen zich krijgen.
Hij kon dus niet anders, en toen, zoals hij zei, kwam john uit de jungle die de sub wilde laten exploderen. Hij deed alsof hij wilde dat John het niet deed. Maar deed dat juist om John te pushen. Toen zei Alex nog, pas op hij probeert altijd mensen te manipuleren(ofzoiets)
Daarom denk ik ook dat John de sub niet écht heeft laten exploderen.
Inderdaad, slechte move van Locke.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef kodama het volgende:
jack moet gewoon oprotten
enige minpuntje aan deze geweldige aflevering: jack is back
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Plausibele verklaring inderdaad, maar ik zag toch echt een behoorlijke explosie op de plaats waar de submarine lag.
Ik kan het me niet voorstellen dat Locke ZO dom is dat hij zich liet misleiden door Benquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???
Inderdaad. En een submarine is geen roeiboot die je even verplaatst.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???
En ik kan me weer niet voorstellen dat Locke zo doortrapt is dat ie zelfs Ben in de maling kan nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat Locke ZO dom is dat hij zich liet misleiden door Ben![]()
Welk een onzin, om het ding finaal op te blazen kun je het beter ergens stoppen waar de explosie geen kant op kan voor maximale schadequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef budha het volgende:
Maar het is dan wel weer zo dat Locke opmerkte dat hij in de marine heeft gediend. De lichtschakelaar wist ie snel te vinden. Bovendien liep hij de duikboot verder in. Dat vond ik al een beetje onzinnig aangezien de eerste beste plek prima zou zijn geweest om explosieven te plaatsen.
Je snapt iets van duikboten? Mooi! Die dingen kunnen onderwater. Omdat dingen die onderwater moeten vol zouden lopen als je ermee duikt, maken ze die waterdicht. Luikje toe et voila, luchtdicht afgesloten. Maximale opbouw van druk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welk een onzin, om het ding finaal op te blazen kun je het beter ergens stoppen waar de explosie geen kant op kan voor maximale schade
Dat was mij ook al opgevallen. Ik geloof ook niet dat John de duikboot heeft opgeblazen, ik vind alleen dat Ben en 'the others' er wel makkelijk intrappen. Zoals ik al eerder zei verwacht je toch wrak stukken oid van de duikboot? Of zullen zij zich ook afvragen waarom Lock nat is? Zou een beetje jammer zijn als ze zo naïef zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef budha het volgende:
Wie interesse heeft in de duikboottheorie moet eens doorspoelen naar 33:55. Locke zit op z'n knieën en in de achtergrond zou de duikboot zichtbaar moeten zijn. Ietsje terug op 31:05 is namelijk te zien dat de koepel van de boot is verlicht door een lamp op de kade. Deze opname is weliswaar van dichterbij, maar door de reflectie hadden we toch wel iets van de boot moeten zien.
Wij weten niet hoe diep het daar is. Als de brokstukken in het water terecht zijn gekomen, dan is alles gezonken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Ik geloof ook niet dat John de duikboot heeft opgeblazen, ik vind alleen dat Ben en 'the others' er wel makkelijk intrappen. Zoals ik al eerder zei verwacht je toch wrak stukken oid van de duikboot? Of zullen zij zich ook afvragen waarom Lock nat is? Zou een beetje jammer zijn als ze zo naïef zouden zijn.
Beetje Jaws achtig bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De muziek toen hij door de duikboot liep![]()
Ben vertelt Locke dat wie het eiland verlaat niet meer in staat zal zijn om er terug te komen. Blijkbaar heeft het opblazen van de Flame station dit onmogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef t-x-m het volgende:
Wie zegt dat je niet volgende aflevering een heleboel brokstukken ziet
Het zou zomaar kunnen hoor, aan het begin van deze aflevering dacht iedereen nog dat John niet van het eiland af zou willen, als dat nog zo zou zijn, waarom zou hij de duikboot (überhaupt) dan niet opblazen?
Stel dat hij hem heel laat, zou hij dan van het eiland af gaan? Zn pa hoeft hij niet op te zoeken, lopen kan 'ie al en zn expeditie (waar hij aanvankelijk mee mee zou willen gaan) heeft hij nu ook...
Verder lijkt het me sterk dat de schrijvers John nu net als Michael en Walt laten gaan gezien zijn verleden met het eiland.
Kortom, ik denk dat als hij de boot heel heeft gelaten hij er in ieder geval niet mee terug gaat... (en ook niemand laat gaan)
Tja, dat is Lost! Sommige vragen en verhaallijnen blijven lang staan. Ik denk dat het nog best een tijd kan duren voordat die verhaallijn weer wordt opgepakt. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Weten jullie nog toen the hatch werd opgeblazen dat er toen overschakel werd naar de ex vriendin van desmond die in bed lag. Ze kreeg telefoon van twee heren die op een ijsvlakte zaten en de surge zagen. Daar heb ik nooit meer iets over gezien in Lost.
Zoek en gij zult vinden, tip --> dit topic & ik heb oa gelinkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:47 schreef steeg het volgende:
heeft iemand een link naar de nieuwe promo?
Niet eens aan gedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
Dus de vader van Locke is degene die Sawyers moeder heeft opgelicht, snap ik een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
kWeet eigenlijk niet meer hoe dat in elkaar stak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht eigenlijkLocke's vader is dus misschien wel de echte Sawyer..
edit: Nee de echte Sawyer (Frank Duckett) was toch al vermoord door James "Sawyer" Ford?
Als je de letters van Anthony Cooper, Adam Seward in een andere volgorde zet kun je er Sawyer the con man, a poor dad van maken (Adam Seward is de valse naam die Cooper deze afl gebruikte). Net als Ethan Rom een anagram was voor Other Man en Mittelos voor Lost Time.quote:
Hibbs had Sawyer vertelt dat Frank de echte Sawyer was omdat Frank geld schuldig was aan Hibbs. Frank was dus niet de echte Sawyer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
kWeet eigenlijk niet meer hoe dat in elkaar stak.
Sawyer was een wijfie aan het playen in een hotel, toen kwam er zo'n bekende van Sawyer binnen. Hij wist hem te vertellen dat hij een tip had gekregen hoe de de "echte" Sawyer heette en zich bevond; Frank Duckett had volgens mij een garnalen-kraampje in Australia. Sawyer is hem op gaan zoeken daar en vermoorde hem.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
kWeet eigenlijk niet meer hoe dat in elkaar stak.
Ook ik was bang dat het na 2.5 seizoen een anti-climax zou worden, maar gelukkig was het niet zo! Ik zat ook echt met open mond naar zijn ongeluk te kijken en met een brok in mijn keel naar het stukje waar hij voor het eerst in een rolstoel plaats moest nemen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Symer het volgende:
Prachtige aflevering! Ik was bang dat ik inmiddels te veel verwachtte van de oorzaak van Locke's verlamming en teleurgesteld zou zijn, maar het was gelukkig ongelofelijk tofIk zag het ook helemaal niet aankomen
Daar snap ik nou niets vanquote:Deze afl heeft trouwens weer een record gevestigd: laagste kijkcijfers voor Lost ooit
Maar dat was niet de echte sawyer, dat was gewoon een BS verhaal zodat sawyer zn smerige klusje op zou knappen en die gast vermoorden. Hij zei toch ook toen ie doodgeschoten werd zo van "ik had m heus wel terug betaald" ofzo..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sawyer was een wijfie aan het playen in een hotel, toen kwam er zo'n bekende van Sawyer binnen. Hij wist hem te vertellen dat hij een tip had gekregen hoe de de "echte" Sawyer heette en zich bevond; Frank Duckett had volgens mij een garnalen-kraampje in Australia. Sawyer is hem op gaan zoeken daar en vermoorde hem.
Zo was het volgens mij...![]()
Weet je hoe ridicuul dit klinkt als je nog nooit eerder van de somatoforme stoornis hebt gehoord?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef Symer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Locke's val de reden was dat hij 4 jaar in een rolstoel zat.
Ik blijf bij m'n oorspronkelijke theorie dat hij aan een somatoforme stoornis leed, dat zou imho namelijk te veel verklaren om zomaar opzij geschoven te worden.
Tja, je hebt recht op je mening, maar ik denk toch echt wel dat we de afgelopen aflevering de oorzaak van John's verlamming hebben gezien. De makers hadden ons beloofd dat we deze aflevering zouden leren hoe John verlamd was geraakt. Ik zag hem deze aflevering 8 verdiepingen naar beneden vallen en op zijn rug landen. Zijn rug was in tweeën gebroken, dat lijkt me op dit moment toch een goede reden om aan te nemen dat die val zijn verlamming veroorzaakt heeft. Ik zou het persoonlijk ook interessanter vinden als het eiland deze verwondingen heeft geheeld dan wanneer het om een psychische aandoening zou gaan. Dan zou Ben's interesse in John ook vervliegen en daarmee een potentieel heel gave verhaallijn. Denk niet dat de makers dat zouden doen. Maar we zullen het zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef Symer het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Locke's val de reden was dat hij 4 jaar in een rolstoel zat.
Ik blijf bij m'n oorspronkelijke theorie dat hij aan een somatoforme stoornis leed, dat zou imho namelijk te veel verklaren om zomaar opzij geschoven te worden.
Maybe.. ik las het ook ergens anders.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:04 schreef Devano het volgende:
Trouwens, weten jullie nog in seizoen 1. De aflevering 'Numbers' in een van Hurley's flashbacks valt er op een gegeven moment een man voorbij het raam. Het zou zomaar John Locke kunnen zijn! (Al klopt het geloof ik niet met de tijdlijn).
De serie is inderdaad vol twists die het steeds een ander gevoel geven. Maar het grappige is dat naarmate het eiland voor ons steeds moderner, bewoond en bekender lijkt te zijn is het nu meer afgesneden van de rest van de wereld is dan ooit tevoren. De discharge heeft alle communicatie lam gelegd en er volgens mij voor gezorgd dat het eiland nu nog moeilijker te vinden. Dus nu is het pas echt een onvindbaar eiland terwijl in seizoen 1 bepaalde mensen het wel konden vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef Xurk het volgende:
Ik ben het er zeker mee eens dat het een zeer goede aflevering was, maar ik zat juist tijdens de aflevering te denken dat het steeds minder op LOST gaat lijkenNiet qua spanning en creativiteit, maar qua concept; ze zitten niet meer op een onbewoond eiland (Otherville is immers een erg luxe dorp) en het is ook geen eiland waar niemand ooit van heeft gehoord (heel dat Dharma gedoe - er wordt nog regelmatig voedsel gedropt - en die communicatie die the Others tot voor kort hadden met de buitenwereld, dus ergens zijn er mensen die weten dat er mensen op het eiland zitten).
Wat weer niet de persoon was die zijn gezin en dus jeugd ruineerde, maar slechts een tegenstander van de persoon die James kende... Dacht dat dat pretty self-explanatory was...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sawyer was een wijfie aan het playen in een hotel, toen kwam er zo'n bekende van Sawyer binnen. Hij wist hem te vertellen dat hij een tip had gekregen hoe de de "echte" Sawyer heette en zich bevond; Frank Duckett had volgens mij een garnalen-kraampje in Australia. Sawyer is hem op gaan zoeken daar en vermoorde hem.
Zo was het volgens mij...![]()
Ik ben het met je eens dat het minder spannend zou zijn dan een eiland dat mensen op magische wijze geneest, maar ik hou ervan om dingen rationeel te proberen te verklaren en ik herinner mij een quote van de schrijvers bij de start van de serie dat alles wetenschappelijk verklaarbaar zou zijn (hoewel het steeds meer lijkt dat ze daar op terugkomen).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, je hebt recht op je mening, maar ik denk toch echt wel dat we de afgelopen aflevering de oorzaak van John's verlamming hebben gezien. De makers hadden ons beloofd dat we deze aflevering zouden leren hoe John verlamd was geraakt. Ik zag hem deze aflevering 8 verdiepingen naar beneden vallen en op zijn rug landen. Zijn rug was in tweeën gebroken, dat lijkt me op dit moment toch een goede reden om aan te nemen dat die val zijn verlamming veroorzaakt heeft. Ik zou het persoonlijk ook interessanter vinden als het eiland deze verwondingen heeft geheeld dan wanneer het om een psychische aandoening zou gaan. Dan zou Ben's interesse in John ook vervliegen en daarmee een potentieel heel gave verhaallijn. Denk niet dat de makers dat zouden doen. Maar we zullen het zien.
Leest u het topic doorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:24 schreef Drifter__ het volgende:
Misschien is John gaan duiken met de onderzeeer, C4 geplaatst en toen via een luik(heeft een onderzeeer zo'n luik?) naar boven gezwommen ?
Of hij heeft hem gewoon verplaatst, C4 onder de steiger, je ziet de explosie duidelijk helemaal achterin en niet op de plaats waar de onderzeeer lag...?
Volgens mij was het gewoon een gedachtegang van iemand hier, maar het kan best zo zijn ja. Alleen heeft hij Sawyer's moeder niet vermoord (dat heeft Sawyer's vader zelf gedaan waarna hij daarna zelfmoord heeft gepleegd).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:50 schreef G-Mart het volgende:
poeh, wat een vette aflevering weer! En hoe zeker is het nu dat Anthony Cooper de echte vader van Sawyer is (en dus de moordenaar van zijn moeder)?
Is het zeker dat Anthony Cooper de "echte" Sawyer is dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist. Anthony Cooper heeft Sawyer's ouders opgelicht en daardoor heeft James een slechte jeugd gehad en vervalt hij in hetzelfde gedrag...
Nee, de enige aanwijzingen zijn dat ze beide oplichters zijn, in dezelfde regio actief waren, ongeveer even oud moeten zijn en dat het vaker voor schijnt te komen dat verschillende mensen op het eiland verbonden blijken te zijn (en dat anagram, maar dat is zo lang dat je daar van alles uit kunt halen).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:25 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is het zeker dat Anthony Cooper de "echte" Sawyer is dan?
Niet. Maar we weten idd niet of ze echt genezen is. Als dat wel zo is wijst niets erop dat haar genezing dezelfde oorzaak heeft als die van Locke, dus leek het mij niet nodig Rose te betrekken in een theorie over Locke.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef Zhenar het volgende:
Hoe legt die theorie uit dat Rose weer genezen is?
Al weten we natuurlijk niet zeker dat ze genezen is; dat zegt ze zelf alleen maar
En nu moeten wij maar raden waar we hem kunnen vinden?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:46 schreef RAM_ het volgende:
ik heb van usenet apart film geleeched met de naam: Hanso exposed Dharma initiative. heel apart je ziet een dokter praten over een virus en bla morge zal ik hem uploaden
*edit* k heb em op youtube gezet
Die staat al een half jaar op YouTube.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:58 schreef RAM_ het volgende:
lol sorry link vergeten
http://www.youtube.com/watch?v=0M-qUmmAte0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog 4 nachtjes and we'll find out![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Gusev op 26-03-2007 01:50:49 ]En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
Nee, video is overlay. Overlay kun je niet cappen met print screen. Veel programma's hebben echter wel een still screenshot functie, o.a. Power DVD.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Gusev het volgende:
ja ik probeerde een screen cap te maken, maar dat lukte niet... blijkbaar... excuus![]()
tis toch gewoon op pauze zetten en dan alt-printscreen?
Mja, voor de verhaallijn zal het allemaal wel okay zijn gezien de trailer, maar qua personages... Toen deze 2 geintroduceerd werden had ik al het gevoel van 'reserve personages' die ze kunnen laten doen wat ze willen en dat lijkt nu wel heel erg te gaan gebeuren. Opeens zijn 2 mensen waar we amper wat van weten of van gezien hebben, Heel Erg Belangrijk? Hmpf.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:41 schreef Devano het volgende:
Nou ik ben benieuwd, hoor. Nikki en Paolo centric.
Ze krijgen nu toch eerst een flashback episode?!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef Jarno het volgende:
Ja nou, ze hoeven niet gelijk dood ofzo, maar een wat meer Lost-like opbouw was leuk geweest, dus eerst een flashback episode, wat meer character development, etc. Nu lijken het twee standby figuren te zijn die voor het gemak geintroduceerd zijn om gaten te kunnen opvullen oid. Maar goed, de aflevering is nog niet geweest dus laten we niet te vroeg oordelen. Misschien valt het allemaal wel mee.
Okay, dan kunnen ze dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze krijgen nu toch eerst een flashback episode?!
Heheheh, ok duidelijke taalquote:
Ik nietquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Suerte het volgende:
Zouden we nog wat gaan horen van Michael en Walt??Zou wel willen weten hoe het daar mee is![]()
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tot nu toe zijn bijna alle nieuw karakters bij de losties vermoord dus laten we hopen dat die twee ook snel verdwijnen.
Ik weet niet meer of ik het online las of dat het op de DVD van seizoen twee was, maar:quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ze zouden toch als guest stars terugkomen?
Inderdaad, zelfs een keigroot vlot gemaaktquote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!![]()
Mjah, totdat die mensen begon neer te schieten was die best okee...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, Michael was de enige die tenminste actief iets dééd in plaats van alleen maar te reageren op ontwikkelingen. En hij stelde tenminste vragen!![]()
Zelfs dat was tof. Hij conformeerde zich tenminste niet aan al die andere suffe Lostiesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, totdat die mensen begon neer te schieten was die best okee...
Het was tof in de zin dat het schokkend was. Van Michael zelf vond ik het een beetje een domme en deperate actie. Wie zegt dat de Others zijn zoontje zouden laten gaan als die Ben had vrijgelaten?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs dat was tof. Hij conformeerde zich tenminste niet aan al die andere suffe LostiesHij maakte zijn eigen destiny en had daar geen suffe flashback naar zijn papa die hem ooit in de steek liet voor nodig
![]()
Volgensmij was er op het strand een vage verhaallijn over Saywer die ging tafeltennissenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb blijkbaar de vorige aflevering gemist(iemand die t kort kan samenvatten?)
maar deze was zeer boeiend! onderzeeer kaput, dus nu moeten de losties en de others maar vriendjes worden?daar begint t steeds meer op te lijken
Check lostpedia voor hele recapsquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb blijkbaar de vorige aflevering gemist(iemand die t kort kan samenvatten?)
maar deze was zeer boeiend! onderzeeer kaput, dus nu moeten de losties en de others maar vriendjes worden?daar begint t steeds meer op te lijken
Dat was de aflevering daarvoor alweerquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij was er op het strand een vage verhaallijn over Saywer die ging tafeltennissen
Ik kwam ze gister tegen, Hoek van Hollandquote:Op maandag 26 maart 2007 17:21 schreef Suerte het volgende:
Zouden we nog wat gaan horen van Michael en Walt??Zou wel willen weten hoe het daar mee is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de aflevering en naar jullie reacties morgen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:29 schreef Symer het volgende:
In de nieuwe podcast zeiden de makers onder andere dit over de aflevering van vannacht:Hmmm......ben nu wel erg nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik erg nieuwsgierig naar de aflevering en naar jullie reacties morgen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Amenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen, first thing in the morning
Kan h'm pas morgenavond kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Amen. Ongeveer 2 jaar geleden dat ik voor het laatst zo naar een nieuwe Lost uitkeek
.
ik ook hiet wordt het pas 3/4 uurquote:
Nee hoor, is dinsdag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik kan hem om 1 uur kijken dan dat ga ik ook doen ook. Eerst om 9 uur het laatste 3.5 uur durende tentamen (heb 3 tentamens achter elkaar gehad van 3 uur de 4e is 3.5) en dan naar huis en kijken. Ik zet de download 's morgens aan dat weet ik zeker dat hij binnen is wanneer ik thuis kom. En dan nadat ik lost heb gekeken lekker naar southpark kijken.
Donderdad is DE dag van de goede series
Grapjas, 24 wordt langzamerhand echt een persiflage op zichzelf, ik heb zelfs de afgelopen aflevering multi-taskend zitten kijken zonder dat ik iets mistte...quote:
Kijk jij wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef SoupNazi het volgende:
Maar hoe kan het nou dat Paulo en Nikki de hatch gewoon open konden maken, maar Locke dynamiet moest gebruiken?![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef SoupNazi het volgende:
Maar hoe kan het nou dat Paulo en Nikki de hatch gewoon open konden maken, maar Locke dynamiet moest gebruiken?![]()
Ja, het niveau hier van sommige mensen is abominabel.quote:
dude, gayquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, het niveau hier van sommige mensen is abominabel.
Anyway, ik vond het wel een leuke ep. Had de hele tijd al het vermoeden dat ze geparalysed waren, dus ik hield me in met juichen. Gelukkig werden ze net op tijd begraven, hoop dat ze onder de grond blijven, where the scum belongs.
Grappig om Arzt en Ethan weer te zien. Moest heel toevallig vlak voordat Arzt weer te zien was, aan hem denken en toen was ie ineens in beeld.
Leuk en goed geëdit deze aflevering, je zou bijna denken dat Nikki, Paolo, Arzt en Ethan er de hele tijd bij waren.
Ik mag ze nog steeds niet eigenlijk.quote:"While even Lindelof acknowledges that Nikki and Paulo are "universally despised" by fans, that's going to change, he vows"
Als ik dat gelezen had zou ik nu behoorlijk teleurgesteld zijn denk ik.quote:"Paulo will be shot in the head."
Sun liep gewoon wegquote:"Charlie's about to get his comeuppance for kidnapping Sun last season."
Dus denken, als jongen zijnde, hoe het is om lekkere stomende seks met een dikke man van middelbare leeftijd als Arzt te hebben, is gay?quote:
Elke promo is spanningopwekkend.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering. De promo was zo spanningopwekkend dat de aflevering zelf tegenviel.
Valt wel mee, de promo van deze week is ook niet bijzonder op dequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:47 schreef -Mo- het volgende:
Elke promo is spanningopwekkend.
Als als je elke week de promo van Lost keek en dacht dat het uitermate stoer zou worden zou je nu al minstens 50x teleurgesteld zijn, me dunkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het gaat ook niet om 24 alleen, maar om 24 - Heroes - HIMYM, op één dag. Donderdag kijk ik alleen Lost. Dinsdag = superdinsdag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grapjas, 24 wordt langzamerhand echt een persiflage op zichzelf, ik heb zelfs de afgelopen aflevering multi-taskend zitten kijken zonder dat ik iets mistte...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef -Mo- het volgende:
Oh, Shannon en Boner waren ook weer te zien.
[afbeelding]
Boone met langer haar dan ie in de serie ooit gehad heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef -Mo- het volgende:
Oh, Shannon en Boner waren ook weer te zien.
[afbeelding]
Net als bij onderkoelde junks, net genoeg ademhaling en hartslag om niet dod te gaan. 2 teugen lucht per minuut oid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf heeft deze aflevering met Lost te maken. En ik vraag me af, ze moeten dan toch nog hebben geademd anders ga je toch dood
..
Maar we zijn in ieder geval van ze af.
Ik kijk altijd half naar de afleveringen, en ik heb dit ook gemist, zou je het even iets kunnen verhelderen? Maar ik kijk de aflevering eerst maar even af, misschien komt het nogquote:
Inderdaad. Kwestie van een greenscreen, de acteur neerzetten en oud materiaal recyclen + wat extra nieuwe shots waarin Nikki met o.a. Locke praat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Jarno het volgende:
Ik neem aan dat ze die scene niet helemaal opnieuw hebben opgebouwd, betekent dit dat ze toen al wisten hoe deze twee in het verhaal gingen passen?!
quote:Locke: Where do you get electricity?
Ben: We have two giant hamsters running in a massive wheel in our secret underground lair.
Iets van Icky en Pablo geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Sawyer had weer bijnamen voor die 2, zal ze ff opzoeken
Lijkt mij alleen maar méér tijd kosten, maar okay.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef budha het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me niets verbazen als de producers deze aflevering even snel in elkaar hebben gefanst om tijd te winnen voor de opnames van andere, veel belangrijkere afleveringen. Er is hier immers een hoop materiaal opnieuw gebruikt. Het publiek wilde geen pauzes meer, dus komen ze met een soapachtige aflevering.
Je zag haar ogen ook open gaan toen sawyer en hurley zand aan het scheppen waren. Ik kreeg soort een naar gevoel bij het einde van de aflevering ofzo, levend begraven worden zuigt gewoon, ook als het nep is in lostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
Waarom móest ie dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:36 schreef beschuit het volgende:
Sawyer moest een walkie talkie hebben in de show en nu weten we hoe hij er aan gekomen is
Duh, dat zien we binnenkort natuurlijkquote:
Leuk shot in badpakquote:
Idem hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
Overigens vond ik het wel een openbaring dat het voor de Losties nog maar 9 dagen geleden is dat ze naar de Pearl station gingen en dat Eko dood ging!
Komt door dat heen en weer geswitch tussen Jack&Kate en de strandbewoners, dat ik het idee had dat er alweer veel meer tijd was verstreken.
Dat zou wel erg ongeloofwaardig zijn. Veel langer dan een minuut kun je je adem niet inhouden. Nikki moet dus al hartstikke dood geweest zijn tegen de tijd dat Sawyer en Hurley het graf met zand hadden gevuld (waar je zo 15-30 minuten mee bezig bent).quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef Geqxon het volgende:
Natuurlijk is Nikki niet dood, de eerste scene gaf duidelijk de boodschap dat ze na haar dood weer kan herrijzen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:47 schreef LuukBes het volgende:
Nikki is niet dood. Alterego Jessica breekt met haar superpowers zo door het zand heen, als Sylar haar tenminste niet eerder pakt.
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:35 schreef Frenkel het volgende:
Paulo:
[afbeelding]
Ik vond het verder een leuke aflevering en een what the fok!? einde!
Die anna lucia was ook niet slecht, maarja shit happens. Nu moeten we het doen met Kate en Alexquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:21 schreef Xurk het volgende:
Ondanks het feit dat ze beiden weinig toevoegden aan de serie en mochten ze toch niet dood zijn, ook nog steeds weinig toe te voegen hebben, is het jammer dat één van degenen die dood gaat wéér een "lekker wijf" moet zijnKate, Sun en Claire zijn wel cute, maar ze hebben niet zo'n sletjesuitstraling om zich heen zoals Shannon en Nikki dat hadden
Met zijn lipglossquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben nog naar die film geweest gisteren voordat ik Lost zag!!Maar ik had het niet door dat dat Paolo was
![]()
Xerxes is wel een van de meest gaye filmschurken allertijd![]()
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef Devano het volgende:
Wat een matige episode. Dat einde kan echt niet, totaal niet het niveau van Lost. Al was het natuurlijk wel leuk bedacht.
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef Symer het volgende:
Ik las net dat het nu zo goed als bevestigd is dat Lost volgend seizoen het uitzendschema van 24 gaat volgen. Dat betekent waarschijnlijk dat er van 23 mei 2007 tot 2 januari 2008 geen Lost is!![]()
Kan me niet voorstellen dat dat goed uitpakt, Lost heeft geen afgesloten seizoenen zoals 24 dat heeft. Ik voorspel dat de kijkcijfers nog lager worden dan ze nu al zijn.
Over kijkcijfers gesproken: De vrije val gaat door, na de Locke-aflevering van vorige week zijn driekwart miljoen mensen gestopt met kijken![]()
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:58 schreef Merkie het volgende:
Wat gek, de laatste afleveringen zijn juist de beteren van dit seizoen.
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Logisch. Het duurt allemaal veels te lang.
Dat was idd coolquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:48 schreef DJKoster het volgende:
Ik loop nog steeds een aflevering achter, maar de conversatie tussen Ben en Locke was soms geniaal:
[..]
![]()
Het gaat dan ook eindelijk wel wat omhoog, maar het duurde echt veels te lang. Ik denk dat veel mensen blijven wachten op echt spectaculaire dingen, maar die komen niet echt, zoveel dingen blijven onduidelijk. Het wachten wordt niet echt beloond, en er blijven ook maar meer vragen bij komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, toch verliest elke aflevering steeds meer kijkers. Je vraagt je af wat die kijkers dan in vredesnaam willen
[..]
Ik vond het tempo eigenlijk juist omhoog gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |