abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:01:22 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47484623

Op 16 januari a.s. begint een nieuw programma op RTL 5, met jawel, Herman den Blijker.

Linkje naar de site voor meer info.
Oorspronkelijk een australisch tv programma, my restaurant rules.
quote:
Vier koppels, vier steden, één droom: een eigen horecazaak. Mijn Tent is Top maakt deze droom waar. Van januari tot en met april 2007 vindt de strijd om de populairste tent plaats! Wie wint zijn eigen tent? Winnen gaat niet zomaar. En uiteraard kent het spel zijn regels.
KANDIDATEN :
Sven en Geertje

In restaurant Coquille zwaaien Sven en Geertje de scepter. Sven droomt al van klein af aan over een eigen keuken, Geertje ziet zich zelf als een warme gastvrouw. Samen gaan ze dit varkentje even wassen. Ze gaan voor de hoogste kwaliteit!

Marc en Dave

Como Como in Rotterdam wordt gerund door de vrienden Marc en Dave. Beiden verdienden hun sporen in de horeca, nu gaan ze er samen tegenaan met een pinchos-restaurant. Ze zijn ambitieus; binnen enkele jaren moeten er Como Como’s door heel het land zitten.

Frank en Frieda

Frank had vroeger al een eigen horecabedrijf samen met een vriend, Frieda werkte in de Ierse pub van haar moeder. Nu gaan ze samen aan de slag met Doozo, een restaurant voor sushi, noodles en entertainment. Dromen al van jongs af aan over horecawerk.

Richard en Weruschca

In Amsterdam gaan Richard en Weruschca er 100% tegenaan met hun Suisse Brasserie. Richard deed een opleiding restaurantkok in Tel Aviv en Parijs. Hij runde al eerder een zaak met Weruschca, die als gastvrouw werkte.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47484632
tevepe
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:02:22 #3
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47484660
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47485658
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, hoor beide topics kunnen goed naast elkaar bestaan
Want hier is echt alleen maar over de culineare en in tv topic is het alleen maar over het programma zelf? Het is echt gewoon precies hetzelfde hoor. Zeg dan gewoon dat je persee het topic hier hebt willen lopen en sluit die ander .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:24:06 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47485697
Oh ja, straks weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:27:10 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47485832
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Want hier is echt alleen maar over de culineare en in tv topic is het alleen maar over het programma zelf? Het is echt gewoon precies hetzelfde hoor. Zeg dan gewoon dat je persee het topic hier hebt willen lopen en sluit die ander .
Deze discussie is hier ook al gevoerd deze gaan we dus hier niet nog een keer voeren
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47486318
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Deze discussie is hier ook al gevoerd deze gaan we dus hier niet nog een keer voeren
Ja. Dat weet ik.

Ik quote:
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 07:43 schreef Gunner het volgende:
Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5) of [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker

Welke van de twee of blijven ze beide open, ik vind het niet echt handig om twee topics over 1 programma te moeten bijhouden, dit crosspost ik ook naar TV FB
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef nlg het volgende:
Discussie blijft terugkomen...

nogmaals:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:
  • De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
  • Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
  • Gaan we uit het topic van CUL:
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
    Video net pas bekeken.
    Gelukkig Rotterdam er als eerste uit, zodat Den Blijker ze niet langer de hand boven z'n Rotterdamse hart hoeft te houden.

Wat betreft het commentaar op Leeuwarden ben ik het wel eens dat ze te afhankelijk zijn van een buitenlandse Sushi-chef.
    Dat is een groot risico.

Ik was even ontroert bij de ontmoeting tussen de twee 1-eiige tweeling in Amsterdam. Mooi momentje was dat.

Het zal uiteindelijk wel tussen Amsterdam en Den Bosch gaan, waarbij ik (kooktechnisch) de meeste fiducie heb in Den Bosch als winnaar.
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef ElZwino het volgende:
    Inderdaad, maar ben echt benieuwd hoe de bediening in Den Bosch zich ontwikkelt, aangezien op de site van MTIT staat dat de jury ook nog de nodige kritiek heeft op hun sommelier. En daarbij komt dat het beneden leeg is en het restaurant er verder kaal en leeg uitziet. Niet zo kaal en sfeerloos als in Leeuwarden maar toch Verder kan je niet om die cijfers heen inderdaad van Leeuwarden maar van mij mogen die mensen er als eerste uit. Kunnen niet tegen kritiek terwijl die andere dat allemaal als een spons opzuigen. Hebben jullie al meegedaan aan die quiz op de site? Kan je een diner winnen in 1 van de tenten
    quote:
    Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, maar het draait om meer. Zoals het er nu voorstaat denk ik dat Den Bosch gaat winnen maar ja er kan nog vanalles gebeuren.

Toch maar eens een keer gan kijken in Den Bosch
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef realbase het volgende:
    Als die kok van Doozo echt zo goed is zal ie wel een mooie aanbieding krijgen van een tent in Adam oid. ( refereerde hij zelf ook aan.. dat als Doozo in Adam zou zitten het een gewaagde concurrent van het Sakuro? hotel )

Kok weg.. Doozo een stuk minder lijkt me.. Echt "te" afhankelijk van 1 kok.
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Michel het volgende:
    Ik weet het niet eerlijk gezegd. Zoals zo vaak laat tv zien wat sensatie is en wat men wil laten zien. Het kan dus best zo zijn (en dat geloof ik graag) dat die gast gewoon door zijn opleiding in Japan wat zelfverzekerd is over zijn producten en wat hij de keuken uit serveert. Dat hoeft dus helemaal niet te impliceren dat er bonje is of dat meneer ineens sterallures heeft gekregen.

Zie maar de samenvattingen van vorige week, het laat een compleet ander beeld zien dat wat er werkelijk in de uitzending gebeurd, en een conclusie is snel getrokken.

Hoewel ik stellig van mening ben dat de finale tussen Den Bosch en Amsterdam zal gaan, ben ik geheel nog niet zo zeker of alles is zoals de programmamakers ons willen doen geloven.
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef golfer het volgende:
    Ouwe Cas Spijkers.

En Herman die ongegeneerd gewoon brutaal stukjes eten uit de keuken in zin bek stopt.
    Als het mijn tent zou zijn had ik hem eruit geslagen.
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
    Den Bosch krijgt het zwaar de volgende beoordeling. Een fikse waarschuwing voor hygiene (tenzij ze het natuurlijk meteen goed rechttrekken, wat ik wel verwacht) en mogelijk zijn ze niet zo creatief met pompoenen....
    quote:
    Op donderdag 15 maart 2007 14:13 schreef ElZwino het volgende:
    Den Bosch werd iig wel goed aangepakt ja..Ik ben wel benieuwd hoe creatief Den Bosch is met die pompoenen. Meteen toen dat bekend werd dat ik juist: hee daar weet Sven vast wel iets mee te doen maar hij had eigenlijk geen idee. Nu staan er wel dingen op het menu maar ik denk niet dat zij het meeste zullen verkopen...Kortom wordt toch weer spannend want ik dacht dat Leeuwarden op zeker af zou vallen de volgende keer maar ben ik nog niet zo zeker van..Zeker omdat Amsterdam erg goed gaat nu en in Den Bosch problemen zijn beneden met de sfeer, omdat hun sommelier even weg is én er verder nog problemen zijn met het personeel.
    Allemaal programma gerelateerd en niks over recepten en amper over kookkunsten. Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar het topic is, maar het zijn gewoon twee precies dezelfde topics, waarvan je desnoods die uit FTR hier naar toe had kunnen halen. Maar twee topics is echt bullshit, en dan link je naar een post waardoor jouw redenatie helemaal nergens over gaat. Ik vind het vervelend om twee topics door te lezen - en ik wil ze beiden doorlezen, omdat ik het interessant vind wat iedereen ervan vindt.

Maar prima hoor .
    pi_47488368
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja. Dat weet ik.

Ik quote:
    [..]

[..]

Gaan we uit het topic van CUL:
    [..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Allemaal programma gerelateerd en niks over recepten en amper over kookkunsten. Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar het topic is, maar het zijn gewoon twee precies dezelfde topics, waarvan je desnoods die uit FTR hier naar toe had kunnen halen. Maar twee topics is echt bullshit, en dan link je naar een post waardoor jouw redenatie helemaal nergens over gaat. Ik vind het vervelend om twee topics door te lezen - en ik wil ze beiden doorlezen, omdat ik het interessant vind wat iedereen ervan vindt.

Maar prima hoor .
    euhm hier hebben ze het ook over de koks, de personeelsleden, en dergelijke. iets wat toch echt wel bij cul hoort. en vind ook, dat als er een gesloten moet worden het andere topic het eerst aan de beurt is, vind dit wat meer passen in cul, op een of andere manier.

zit nu trouwens al te wachten totdat het begint. beetje jammer dat ik die csi al had bekeken maar ja. ben wel benieuwd hoe die pompoenenacties hebben gelopen en wat ze er nou precies van gemaakt hebben, ikzelf kan altijd zo weinig lezen uit zo'n menukaart.
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_47488424
    "Ik laad nu de pompoenen in en dan rijd ik naar de maas en ga ik ze van de maasbrug gooien"
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_47488468
    Ik ben vooral benieuwd hoe Leeuwarden en Den Bosch het hebben verwerkt. Amsterdam kwam wel alweer met standaardsoep.

Sushi met pompoen lijkt me heel apart.
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 21:38:22 #11
    43556 miss_dynastie
    pi_47488996
    Oh, je bedoelde de nieuwe sommelier
    Maareh, 'een beetje naar weggegaan'?
    pi_47489038
    DB heeft de sommelier netjes opgevangen met exact de redenatie die ik gaf (alleen wat mooier verwoord voor de tv )
      dinsdag 20 maart 2007 @ 21:44:22 #13
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47489286
    Ferdinand krijgt als sommelier wel een mooie tweede kans.

En ik kan nu al geen pompoen meer zien.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47489580
    Wel een slimme zet hoor, van Den Bosch.
    pi_47489772
    DB pakt het toch weer netjes aan hoor. Ik ben nog benieuwd naar wie met die parels komt... Ik vermoed DB. A'dam verrassend.
    pi_47490601
    Den Bosch is weer erg leuk bezig.... van mij mag Amsterdam wel pleitte eigenlijk....
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:13:16 #17
    43556 miss_dynastie
    pi_47490701
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef existenz het volgende:
    DB pakt het toch weer netjes aan hoor. Ik ben nog benieuwd naar wie met die parels komt... Ik vermoed DB. A'dam verrassend.
    Helaas wel weer op overdreven Weruscha-wijze..... DB is echt briljant bezig
    pi_47490711
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
    Den Bosch is weer erg leuk bezig.... van mij mag Amsterdam wel pleitte eigenlijk....
    Amsterdam is dit keer idd niet echt interessant bezig, maar weinig van leeuwarden gezien eigenlijk tot nu toe....
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:14:32 #19
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_47490772
    Oh, ik vind Amsterdam juist wel weer wel leuk.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_47490782
    Hoe veel is een zo'n diamantje waard?
    pi_47490787
    Ik vind dat Amsterdamse stel sowieso bloedirritant... erg veel kapsones
    pi_47490991
    DB mag van mij winnen die springen er toch wel uit nu
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:18:45 #23
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47491026
    Den Bosch scoort waarschijnlijk wel de meeste omzet met die pompoen-aktie, al was het alleen maar vanwege die 250 euro per stoel.

Verder vind ik dat alle 3 de tenten het wel creatief ingevuld hebben qua gerechten en de zaken er omheen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47491036
    Ik vind die kok van Den Bosch echt tof. Sympathiek, rustig en kan echt behoorlijk koken volgens mij. Ook onder het interview meer aandacht voor z'n gasten.

Ik gok dat Amsterdam er uit gaat.
    pi_47491074
    Je kon overigens goed zien dat Leeuwarden nog steeds op de hype draait tijdens hun pompoenen flyeren...
    pi_47491229

Den bosch zit op een mooie plek trouwens, veel meer in het zicht dan bijv. Suisse.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:23:02 #27
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47491252
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef p-etr-a het volgende:
    Hoe veel is een zo'n diamantje waard?
    Zo'n klein briljant geslepen diamantje van 0,25 karaat doet ongeveer 200 euro.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47491422
    oehh de jury ben benieuwd, weer terug naar tv kijken, spannend. gok trouwens leeuwarden of amsterdam
    pi_47491462
    Het is toch wel zo dat het restaurant dat afvalt doorgezet wordt maar dat de steun van de makers verdwijnt of niet?
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:28:10 #30
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_47491538
    Nou, dan zal Leeuwarden er nu wel uit gaan. Ook gezien vorige week
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:28:24 #31
    43556 miss_dynastie
    pi_47491551
    Jaaa, DB, goed gedaan
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:29:32 #32
    43556 miss_dynastie
    pi_47491608
    Wat een flauwe kutvragen zeg, die precieze bedragen
    pi_47491696
    Antwoorden van Den Bosch vond ik erg slecht, alhoewel het antwoord van Sven over zijn capaciteiten wel erg sterk was (maar misschien te eerlijk).
    pi_47491710
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
    Wat een flauwe kutvragen zeg, die precieze bedragen
    Inderdaad, wat een onzin dit
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:33:35 #35
    43556 miss_dynastie
    pi_47491831
    Ik mag die muts met die zware wenkbrauwen niet
    pi_47491834
    Wat een stelletje zeikerds die jury.... het draait toch om de harde pegels of niet
    pi_47491901
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:33 schreef TheVulture het volgende:
    Wat een stelletje zeikerds die jury.... het draait toch om de harde pegels of niet
    Maar de cijfers hiervoor bleken ze dus niet allemaal paraat te hebben.
    pi_47491916
    Dat geld gaat naar Amsterdam denk ik
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:36:19 #39
    43556 miss_dynastie
    pi_47491968
    Ik ben het volledig oneens met de jury over die pompoenenactie...
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:37:36 #40
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_47492036
    Allemaal door!
    pi_47492048
    Niemand eruit
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:38:40 #42
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_47492097
    zo, DB krijgt een zware opdracht.
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:38:45 #43
    43556 miss_dynastie
    pi_47492100
    Ik haat het als programmamakers het concept loslaten, blehhh
    pi_47492145
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
    25% keukenomzet! Dat is echt veel.... Drank krijg je makkelijk geboost, personeel iets moeilijker, maar keukenomzet... jezus... Het is overigens wel ten opzichte van oude situatie geloof ik, dus nu inclusief nieuwe benedenverdieping.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:39:41 #45
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47492153
    Flauw dat er niemand afvalt.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47492154
    Het lijkt mij voor Amsterdam ook lastig. Je moet dan sowieso mensen ontslaan.
    pi_47492175
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
    denk ook dat als je het bekijkt het een beetje oneerlijk verdeelt is, amsterdam moet personeel met 6% laten dalen, drank bij leeuwarden 15% omhoog en den bosch eten met 25% omhoog, heel oneerlijk vind ik eigenlijk.

edit:
    @miss het concept is niet losgelaten, voor mijn gevoel zat dit al lang in de planning.
    pi_47492221
    Jezuschristus, die opdracht voor Den Bosch.

25% is echt heel veel, omdat wanneer je keukenomzet stijgt, stijgt je drankomzet natuurlijk ook - relatief minder natuurlijk, maar toch. Tering !
    pi_47492270
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef existenz het volgende:

[..]

25% keukenomzet! Dat is echt veel.... Drank krijg je makkelijk geboost, personeel iets moeilijker, maar keukenomzet... jezus...
    Ik vind die opdrachten echt belachelijk veel van elkaar verschillen.... ze willen gewoon van Den Bosch af heb ik het gevoel.... waarom laten ze niet gewoon de harde cijfers spreken... Amsterdam draait nu al moeizamer als die andere 2 en dat zal er echt niet beter op worden als de aandacht van het programma tanende is... en ze hebben ook een concept waar de concurrentie in Amsterdam moordend voor is....
      † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 22:42:41 #50
    43556 miss_dynastie
    pi_47492316
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:40 schreef gothic-blackie het volgende:
    edit:
    @miss het concept is niet losgelaten, voor mijn gevoel zat dit al lang in de planning.
    Mijns inziens wel degelijk. Er zouden mensen uitvliegen, in plaats daarvan krijgt er een een nagenoeg onmogelijke opdracht. Ik heb er gewoon een enorme hekel aan; hou je aan je plan.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:43:39 #51
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_47492357
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef p-etr-a het volgende:
    Het lijkt mij voor Amsterdam ook lastig. Je moet dan sowieso mensen ontslaan.
    Niet perse. Meer verkopen kan ook. Dan wordt de omzet hoger waardoor de personeelskosten procentueel lager worden.
    pi_47492504
    Moet je trouwens eens de cijfers kijken: http://www.rtl.nl/reality(...)ers/hoestaandezaken/

Op zich gezien de huidige lijn van DB met dalende personeelskosten en stijgende omzet, is het op zich mogelijk.
    pi_47492508
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet perse. Meer verkopen kan ook. Dan wordt de omzet hoger waardoor de personeelskosten procentueel lager worden.
    Ohja dat is natuurlijk zo. Maar ik denk dat ze de opdrachten gebaseerd hebben op de grootste valkuilen van de tenten. Dus Den Bosch had blijkbaar veel te weinig keukenomzet en daarom moet dat fiks stijgen. Leeuwarden verkocht te weinig drankjes, Amsterdam was te veel kwijt aan personeel. Ze willen het hierdoor perfectioneren.
    pi_47492598
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:40 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

denk ook dat als je het bekijkt het een beetje oneerlijk verdeelt is, amsterdam moet personeel met 6% laten dalen, drank bij leeuwarden 15% omhoog en den bosch eten met 25% omhoog, heel oneerlijk vind ik eigenlijk.

edit:
    Je rekent verkeerd voor Amsterdam. Als je naar de cijfers kijkt zijn de personeelkosten nu 41% als ze dus naar 32% moeten is dat een daling van 22%
    pi_47492616
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ohja dat is natuurlijk zo. Maar ik denk dat ze de opdrachten gebaseerd hebben op de grootste valkuilen van de tenten. Dus Den Bosch had blijkbaar veel te weinig keukenomzet en daarom moet dat fiks stijgen. Leeuwarden verkocht te weinig drankjes, Amsterdam was te veel kwijt aan personeel. Ze willen het hierdoor perfectioneren.
    A'dam heeft volgens mij al niet zo gek veel personeel, echter hoeveel man hebben ze rond lopen tijdens de (nog) slecht lopende lunch? Doozo is alles om het eten, niet om het drinken... Dus ik ben het idd met je eens. DB gebruikt kwaliteitsproducten, maar die zijn ook duurder. De keukenomzet kan dus ook positiever door goedkopere producten te gebruiken. En ook qua inkopen kan Sven het beter doen (zie vorige aflevering).
    pi_47492709
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:31 schreef existenz het volgende:
    Antwoorden van Den Bosch vond ik erg slecht, alhoewel het antwoord van Sven over zijn capaciteiten wel erg sterk was (maar misschien te eerlijk).
    Mee eens. Antwoorden waren niet sterk en ach op de vraag of je op michelin ster niveau kan koken en wanneer... Ik kon het eigenlijk alleen maar waarderen dat hij dat antwoord gaf. Uiteindelijk ligt het toch niet in je macht en kan je niet meer dan op je uiterste presenteren.

Vond overigens wel dat Amsterdam soft aangepakt werd deze keer, wat een kul vragen....

Wat me overigens ook opviel (niet dat ik het erg vond) was dat het zwaartepunt nadrukkelijk bij Den Bosch lag deze uitzending.
    pi_47492765
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Michel het volgende:

[..]

Mee eens. Antwoorden waren niet sterk en ach op de vraag of je op michelin ster niveau kan koken en wanneer... Ik kon het eigenlijk alleen maar waarderen dat hij dat antwoord gaf. Uiteindelijk ligt het toch niet in je macht en kan je niet meer dan op je uiterste presenteren.

Vond overigens wel dat Amsterdam soft aangepakt werd deze keer, wat een kul vragen....

Wat me overigens ook opviel (niet dat ik het erg vond) was dat het zwaartepunt nadrukkelijk bij Den Bosch lag deze uitzending.
    Qua spanning moesten ze ook wel, DB wordt en werd door de meeste tot nu toe als de favoriet bestempeld.
    pi_47492861
    Overigens erg flauw, geen afvallers en Den Bosch krijgt veruit de zwaarste opdracht van allemaal.
    Wat stelt het nu voor voor Amsterdam om een paar procent daling te krijgen in personeelskosten onder behoud van 'kwaliteit'? Amsterdam loopt hier echt gewoon fluitend weg, zonder zuchtje problemen.

Over oneerlijke strijd gesproken....
    pi_47492868
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Michel het volgende:Vond overigens wel dat Amsterdam soft aangepakt werd deze keer, wat een kul vragen....
    Het is ook overduidelijk waarom dat zo is
      dinsdag 20 maart 2007 @ 22:53:26 #60
    45 SiGNe
    Uitspraak: Sign
    pi_47492879
    Ik vind ¤250,- wel heel erg veel geld voor een menu waarbij je voornamelijk pompoen te eten krijgt.
    Het was wel weer een slimme aktie van ze om naar een cateraar te gaan om daar de pompoenen te verwerken, ook de reclame die ze hadden gemaakt was erg goed.
    wel weer jammer dat ie te laat voor Giel Beelen was.

Wat betreft de opdrachten krijgt DB het inderdaad wel heel erg moeilijk.
    Ik heb verder geen verstand van het runnen van restaurantst, maar personeelskosten 6% laten dalen lijkt mij het makkelijkste, desnoods lever je zelf wat salaris in.
    drankomzet 15% omhoog lijk me ook niet zo lastig, alleen moet je uitkijken dat je niet teveel bijschenkt, dat kan je ook klanten kosten.
    Maar je eten 25% omhoog word echt lastig, kan je op maar 2 manieren bereiken: alles duurder verkopen (kan je klanten kosten) of ervoor zorgen dat er meer mensen binnenkomen maar dat kan je alleen bereiken met meer reclame voor je zaak en da's ook onzeker.
    pi_47492930
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Michel het volgende:
    Overigens erg flauw, geen afvallers en Den Bosch krijgt veruit de zwaarste opdracht van allemaal.
    Wat stelt het nu voor voor Amsterdam om een paar procent daling te krijgen in personeelskosten onder behoud van 'kwaliteit'? Amsterdam loopt hier echt gewoon fluitend weg, zonder zuchtje problemen.

Over oneerlijke strijd gesproken....
    Ff voor the record van 41% naar 32% is niet even 9% omlaag, dat is wel ietjes meer werk
    pi_47493117
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef existenz het volgende:

[..]

Ff voor the record van 41% naar 32% is niet even 9% omlaag, dat is wel ietjes meer werk
    Mee eens, maar (als ondernemer zijnde) weet ik gewoon dat het makkelijker is om kosten te beheersen dan even snel -tig % extra op omzet te moeten scoren, wat dat betreft dus een stuk makkelijkere opdracht in mijn ogen.

Overigens is het me wel niet helemaal duidelijk of ze bij Den Bosch 25% meer omzet willen zien, inclusief de zojuist aangepakte benedenverdieping (wat het overigens wel reëler zou maken) of dat ze deze stijging willen zien, ongeacht de extra omzet die gedraaid is als de benedenverdieping voor 100% meedraait.
    pi_47493166
    Hij zij toch duidelijk voor boven EN beneden. Dus het is een kwestie van de hele tent aan draaien te krijgen.
    pi_47493814
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef Michel het volgende:

[..]

Mee eens, maar (als ondernemer zijnde) weet ik gewoon dat het makkelijker is om kosten te beheersen dan even snel -tig % extra op omzet te moeten scoren, wat dat betreft dus een stuk makkelijkere opdracht in mijn ogen.

Overigens is het me wel niet helemaal duidelijk of ze bij Den Bosch 25% meer omzet willen zien, inclusief de zojuist aangepakte benedenverdieping (wat het overigens wel reëler zou maken) of dat ze deze stijging willen zien, ongeacht de extra omzet die gedraaid is als de benedenverdieping voor 100% meedraait.
    Het is tov zonder de aangepaste benedenverdieping.
      woensdag 21 maart 2007 @ 07:38:49 #65
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_47498579
    Leuk TV Programma
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_47517809
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef Michel het volgende:

[..]

De benedenverdieping moet eindelijk eens gaan draaien, daar gaat het om. Daardoor moet een omzetstijging van 25% te behalen zijn. En dat vind ik eigenlijk best redelijk en vergelijkbaar met de opdracht voor de andere tenten.
    pi_47517860
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef existenz het volgende:

[..]

A'dam heeft volgens mij al niet zo gek veel personeel, echter hoeveel man hebben ze rond lopen tijdens de (nog) slecht lopende lunch? Doozo is alles om het eten, niet om het drinken... Dus ik ben het idd met je eens. DB gebruikt kwaliteitsproducten, maar die zijn ook duurder. De keukenomzet kan dus ook positiever door goedkopere producten te gebruiken. En ook qua inkopen kan Sven het beter doen (zie vorige aflevering).
    Ik betwijfel of de omzet omhoog gaat als de prijzen omlaag gaan. Mensen gaan niet opeens méér eten.
    pi_47520125
    Leuk programma, dus volg ik dit topic
      woensdag 21 maart 2007 @ 19:12:41 #69
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_47521483
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 17:34 schreef _Henry_ het volgende:
    De benedenverdieping moet eindelijk eens gaan draaien, daar gaat het om. Daardoor moet een omzetstijging van 25% te behalen zijn. En dat vind ik eigenlijk best redelijk en vergelijkbaar met de opdracht voor de andere tenten.
    Het zal idd afhangen van het feit of ze de beneden verdieping goed kunnen laten gaan draaien
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      woensdag 21 maart 2007 @ 19:46:26 #70
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_47522800
    Wel raar dat er ineens niemand afvalt.
    Regels veranderen as you go along ...
    opgezegd@fok.nl
    pi_47524089
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 19:46 schreef FoXje het volgende:
    Wel raar dat er ineens niemand afvalt.
    Regels veranderen as you go along ...
    Ja inderdaad, eerst is het nog "En tóch moet er een koppel afvallen" en 1 minuut later "alle drie de koppels gaan door".
    pi_47526062
    Ik vind het maar raar die opdrachten.
    Oh, and that's a bad miss!
    pi_47558535
    Maar zou die verlenging van het programma gewoon niet zijn dat de kijkcijfers zo goed zijn, dat ze het helemaal niet erg vinden dat het programma een paar weken langer duurt? (Ik op zich ook niet hoor...:))
    Maak nie regtig saak nie
    pi_47563141
    Heineken en de Postbank zijn té weinig in beeld geweest, dus moet er nog wat extra zendtijd tegen aan gegooid
    pi_47563157
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef Bluezz het volgende:
    Heineken en de Postbank zijn té weinig in beeld geweest, dus moet er nog wat extra zendtijd tegen aan gegooid
    Het zal idd zoiets zijn geweest of dat ze net niet genoeg kijkcijfers hadden om alles er uit te halen...
      vrijdag 23 maart 2007 @ 02:45:38 #76
    45 SiGNe
    pi_47569992
    Ik had begrepen dat het programma al sinds 31 januari afgelopen is, het wordt later uitgezonden dan dat het opgenomen is..
    Kijkcijfers konden ze toen dus nog niet peilen..
      vrijdag 23 maart 2007 @ 03:40:21 #77
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47570223
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 02:45 schreef SiGNe het volgende:
    Ik had begrepen dat het programma al sinds 31 januari afgelopen is, het wordt later uitgezonden dan dat het opgenomen is..
    Kijkcijfers konden ze toen dus nog niet peilen..
    Wrong.

Niet de theorie van I-spy/Editor geloven.
    De webcams geven jullie ongelijk.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47574859
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 03:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Wrong.

Ja, dat is inderdaad de grootste onzin. Ik ben zelf na 31 jan. bij Como010 geweest. Toen nog volop in de race (met kok Jack nog aan het werk).
    Maak nie regtig saak nie
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:15:10 #79
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_47574928
    Als ik eens mijnpostbank.nl wil gebruiken werkt het niet, en bij MTIT altijd
    (beetje offtopic )
    opgezegd@fok.nl
    pi_47575008
    Bij mij werkt het gewoon hoor... Alleen stufi is er nog niet bijgeschreven.
    pi_47576524
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:15 schreef FoXje het volgende:
    Als ik eens mijnpostbank.nl wil gebruiken werkt het niet, en bij MTIT altijd
    (beetje offtopic )
    Normale ondernemers regelen hun bankzaken ook niet bij een postorderbedrijf alleen als je gedwongen wordt, zoals bij MTiT
      dinsdag 27 maart 2007 @ 20:57:32 #82
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47726094
    Straks dus weer.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47726298
    Ik wil eigenlijk nog even iets kwijt over dit programma..

Ik ben gister in Leeuwarden wezen eten, drinken, en gezellig natafelen, en moet zeggen dat Frank & Frieda uiterst professionele mensen zijn die absoluut een goede tent hebben daar in Leeuwarden. Het zat vol, de bediening was goed en snel, het eten lekker, en aan de omzetcijfers op internet valt te zien dat het een succesvol bedrijf is.

Wat ik dan niet snap, is waarom ze telkens zo negatief worden afgeschilderd in het programma. Er is continu commentaar op het restaurant, dit is niet goed, dat is niet goed, etc. De kok is alleen en heeft sterallures (geloof mij ik heb er tot 0100u gezeten tot het bijna leeg was en het lijkt mij een uitstekende gozer), negatieve voorbeelden te over. Waarom in godsnaam? Het bedrijf heeft de hoogste omzet van alle drie, die overigens constant blijkt te zijn, en behaalt dit resultaat volgens een hele duidelijke formule die succesvol gehanteerd wordt.

Sorry hoor, het is geen luxe restaurant zoals coquille, maar dat is de bedoeling ook niet. Ik vind echt dat ze wat meer respect verdienen.

En dat van die kok die toen de keuken uitkwam en zei dat die gasten geen verstand hadden van Japans eten.. Die -ingehuurde- mensen bleven gewoon net zolang zeuren tot er iets gebeurde, dus ik vind dit absoluut onacceptabel en vooral asociaal van RTL om dit zo groot en breed uit te meten.

Aight, dan wil ik tenslotte nog even toevoegen dat ik eigenlijk voor Den Bosch ben.. Bedoeling van deze post? Even laten blijken dat het beeld dat RTL probeert te schetsen van Doozo gewoon onterecht is.

Ik ben benieuwd wat we zo te zien krijgen.
    pi_47726958
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef d.n3rd het volgende:
    ...
    Het commentaar is vooral dat Leeuwarden op het moment voornamelijk draait op mensen zoals jij: Ze gaan er eten omdat het a) nieuw is of b) bekend van tv. Ze hebben dus nog niet veel bewezen waar A'dam en DB veel meer moeten vechten voor hun klandizie.
    pi_47727159
    en hun omzet is niet constant hoor, volgens mij is die duidelijk aan het dalen.
    pi_47727326
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef existenz het volgende:

[..]
    op mensen zoals jij: Ze gaan er eten omdat het a) nieuw is of b) bekend van tv.
    ok..

1 hoe weet jíj nou waarom ik er ga eten,
    2 bovenstaande redenen gelden niet voor de andere 2 kandidaten?
    pi_47727621
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef gothic-blackie het volgende:
    en hun omzet is niet constant hoor, volgens mij is die duidelijk aan het dalen.
    http://www.rtl.nl/reality(...)ers/hoestaandezaken/

Sorry hoor, maar dit is zonder meer de best draaiende tent van de 3. En die dalende lijn.. waar zie jij die?
    pi_47728087
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef d.n3rd het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/reality(...)ers/hoestaandezaken/

Sorry hoor, maar dit is zonder meer de best draaiende tent van de 3. En die dalende lijn.. waar zie jij die?
    ik kijk vooral duidelijk naar de winstverlies. en die is zeker niet constant, de ene week 2000 en de volgende week 7000 en daarna weer 4000, sorry niet contant in mijn ogen.

en ik oordeel vooral op de beelden op tv, en daar laten ze elke week zo'n grafiekje zien, en daaraan zie je ook duidelijk elke week de andere bedrijven stijgen, en ja doozo stijgt ook, maar veel minder snel dan de rest.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:46:12 #89
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47728238
    Leuk hoe Amsterdam 3 niet betalende klanten op Den Bosch afstuurde, terwijl Sven van niets wist.
    Poef.....gone! ©golfer
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:49:29 #90
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47728378
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef gothic-blackie het volgende:

ik kijk vooral duidelijk naar de winstverlies. en die is zeker niet constant, de ene week 2000 en de volgende week 7000 en daarna weer 4000, sorry niet contant in mijn ogen.

en ik oordeel vooral op de beelden op tv, en daar laten ze elke week zo'n grafiekje zien, en daaraan zie je ook duidelijk elke week de andere bedrijven stijgen, en ja doozo stijgt ook, maar veel minder snel dan de rest.
    Dan moet je die grafiekjes in de url hierboven nog maar eens goed bestuderen.
    Doozo is duidelijk de enige constante stijger terwijl het beeld bij de andere 2 tenten veel wisselvalliger is.
    Amsterdam draaide de afgelopen week zelfs met verlies.
    Den Bosch kelderde ook flink.
    Poef.....gone! ©golfer
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:15:45 #91
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47729620
    Topje van de duim van Sven eraf gesneden: "Mijn tent zonder top"
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47729804
    Ik heb het begin gemist .

Wat is die last-minute opdracht precies? En valt er vanavond iemand af?
    pi_47729821
    Dat het niet zo best met Suisse gaat, ligt dat niet vooral aan de ligging ten opzichte van de andere 2 restaurants, ook qua parkeren etc?

Het ligt toch aan een doorgaansweg, waar je alleen maar langs rijdt omdat je van a naar b moet ipv op restaurantjes-tocht bent?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:22:48 #94
    45 SiGNe
    pi_47729954
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 03:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Wrong.

Het menu wat ze nu maken is van 22 maart, ze lopen dus eigenlijk maar 1 weekje achter.

En Doozo heeft het geluk dat ze in leeuwarden uniek zijn, iedereen uit die buurt wil er denk ik wel een keer eten, alleen hoe vaak gaan die mensen daar eten?
    Sushi is toch specialer dan een normaal restaurant vind ik.
    Mensen gaan sneller naar een gewoon restaurant want we zijn tenslotte nuchtere hollanders en Friezen zijn nog nuchterder.

Suisse heeft ook een redelijk unieke uitstraling, dat nostalgische, dat jaren 20 uiterlijk, zeker in het "hippe" Amsterdam.
    Wat dat betreft lijkt me Coquille het meest normale restaurant dat erbij zit.
    pi_47729967
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik heb het begin gemist .

Wat is die last-minute opdracht precies? En valt er vanavond iemand af?
    20 man te eten, voor 60 euro pp, een diner samenstellen incl. drank.
    De opbrengst is voor henzelf, en zoveel mogelijk winst hiermee behalen.
    pi_47730010
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

20 man te eten, voor 60 euro pp, een diner samenstellen incl. drank.
    De opbrengst is voor henzelf, en zoveel mogelijk winst hiermee behalen.
    Maar het antwoord wie dit wint is al gegeven door de winstcijfers. Is ook meteen duidelijk hoe die grote verschillen ineens komen met de winst deze week. Suisse dook ineens in de min, Coquille ging met een volle zaak (ook beneden dus blijkbaar) ook minder en alleen Doozo beter. Maar ¤60 voor eten bij Doozo is dan ook veel, dus die konden veel meer winst behalen

[ Bericht 28% gewijzigd door existenz op 27-03-2007 22:32:47 ]
    pi_47730586
    Die opdracht voor volgende week is tof
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:37:54 #98
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47730763
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
    Die opdracht voor volgende week is tof
    Ja, dat wordt leuk: partnerruiltje spelen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47730846
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef existenz het volgende:

Maar het antwoord wie dit wint is al gegeven door de winstcijfers. Is ook meteen duidelijk hoe die grote verschillen ineens komen met de winst deze week. Suisse dook ineens in de min, Coquille ging met een volle zaak (ook beneden dus blijkbaar) ook minder en alleen Doozo beter. Maar ¤60 voor eten bij Doozo is dan ook veel, dus die konden veel meer winst behalen
    Yep helemaal gelijk.

En volgende week wordt lachen
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:06:06 #100
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47732098
    Wie wint is trouwens nog volkomen onzeker.
    Volgende week valt de laatste tent af (ik schat in Suisse) en daarna wordt niet meer naar omzet of vakkennis gekeken, maar wordt het weer een commercieel bel/sms-spelletje, waarbij de kijkers (en dus niet een vakkundige jury) bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47733483
    Redelijk "softe" uitzending deze keer. Iedereen brengt het er goed vanaf, iedereen leeft nog lang en gelukkig.

Wat me opviel in de afgelopen weken is dat Doozo als een speer aan het gaan is, elk puntje van kritiek pakken ze direct aan, ze hebben duidelijk de smaak te pakken.

Waar ik steeds Amsterdam en Den Bosch in de finale zeg staan, zie ik nu steeds meer Leeuwarden, Amsterdams plekje overnemen.

Momenteel gok ik echt op een finale Leeuwarden - Den Bosch.
    pi_47733622
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
    Wie wint is trouwens nog volkomen onzeker.
    Volgende week valt de laatste tent af (ik schat in Suisse) en daarna wordt niet meer naar omzet of vakkennis gekeken, maar wordt het weer een commercieel bel/sms-spelletje, waarbij de kijkers (en dus niet een vakkundige jury) bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt.
    Yup:

Finale mogelijkheden:
    Leeuwarden - Amsterdam
    Den Bosch - Amsterdam
    Leeuwarden - Den Bosch (Beide veel fans).
      dinsdag 27 maart 2007 @ 23:47:16 #103
    45 SiGNe
    pi_47733786
    Ik gok ook op Leeuwarden-Den Bosch en dan zal Leeuwarden waarschijnlijk gaan winnen omdat het de hipste tent is..

Ik hoop overigens dat Den Bosch wint, Sven en Geertje zijn een sympatiek koppel met hart voor de zaak.
    Doozo redt het sowieso wel denk ik.

Ik vind het van Suisse trouwens ook wel heel erg goed dat ze van het geld dat ze met de pompoenenactie hebben gewonnen 9000 euro aan een goed geven, ze hadden het ook zelf kunnen houden of in de zaak kunnen steken, die gasten van Rotterdam zouden dat gedaan hebben denk ik als ze nog in de race zaten.
    Dat waren meer ondernemers dan mesnen die liefde voor het vak hebben vond ik.

[ Bericht 41% gewijzigd door SiGNe op 28-03-2007 00:30:36 ]
      woensdag 28 maart 2007 @ 00:39:59 #104
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47735367
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef Michel het volgende:

Momenteel gok ik echt op een finale Leeuwarden - Den Bosch.
    Dat is ook mijn gok.
    Waarbij de culinaire kwaliteiten van Den Bosch er wel bovenuit springen en het commercieel en zakelijk inzicht en het inspringen op onverwachte ontwikkelingen van Leeuwarden weer veel beter is.
    Kan nog spannend worden.

Sowieso redden die 2 tenten het uiteindelijk ook wel zonder de 300.000 euro winstgeld, hetgeen van Amsterdam, gezien de locatie en de kwaliteit nogal twijfelachtig is.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47735463
    ik vind het nogal debiel dat het afgesloten moet worden met een sms-actie...
      woensdag 28 maart 2007 @ 00:47:39 #106
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47735508
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef d.n3rd het volgende:
    ik vind het nogal debiel dat het afgesloten moet worden met een sms-actie...
    Tja...commerciële omroep en commerciële Herman moeten er ook natuurlijk wat aan verdienen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47737480
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef SiGNe het volgende:
    Ik vind het van Suisse trouwens ook wel heel erg goed dat ze van het geld dat ze met de pompoenenactie hebben gewonnen 9000 euro aan een goed geven, ze hadden het ook zelf kunnen houden of in de zaak kunnen steken, die gasten van Rotterdam zouden dat gedaan hebben denk ik als ze nog in de race zaten.
    Dat waren meer ondernemers dan mesnen die liefde voor het vak hebben vond ik.
    Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.
    pi_47738467
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 08:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.
    Volgens mij ook, ze moeten het doneren.
    pi_47743164
    "een goed doel"

Volgens mij werd daar niet Greenpeace ofzo mee bedoeld. Dat geld is natuurlijk bedoeld om in hun eigen tent te pompen, voor hun is dat een "goed doel".
    Wat heeft het anders voor zin om dat geld aan een koppel mee te geven, als zij er toch niks mee kunnen.
    pi_47743312
    gemist gister, is dat gelukt met de 25 % meer omzet ?
    pi_47744792
    Ik denk dat Leeuwarden - Den Bosch in finale komen, omdat de cijfers van die 2 tenten gewoon veel beter zijn. Suisse maakte gewoon verlies, althans dat zeiden ze op TV.

Overigens zijn die winstcijfers van Doozo echt
      woensdag 28 maart 2007 @ 13:06:54 #112
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_47745890
    Ik hoop echt dat Amsterdam gaat verliezen. Wat een idioten vind ik die Weruschka (oid) en Richard toch. En wat wonen ze in een krot
    opgezegd@fok.nl
    pi_47749227
    Die weruschka beetje tof doen met een handdoek voor dr tieten terwijl ze zich ook gewoon ter plekke bij een zonnebank kan omkleden...
    pi_47755260
    Niet om het een of ander, maar ik zou Sven trouwens best willen helpen met z'n gebrek aan liefdesleven..
    pi_47770909
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef michiel_merk het volgende:
    gemist gister, is dat gelukt met de 25 % meer omzet ?
    's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.

over die 25% is nog niks duidelijk geworden. geldt voor de uitkomsten van al de 3 koppels.
    pi_47774587
    quote:
    Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Stienn het volgende:

[..]

's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.

over die 25% is nog niks duidelijk geworden. geldt voor de uitkomsten van al de 3 koppels.
    Weet ik, maar ik heb deze week late dienst dus mis even alles, opnemen ben ik vergeten is het toevallig nog ergens terug te zien ?
      donderdag 29 maart 2007 @ 00:07:07 #117
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47774822
    I-spy/Editor sanni ging toch vanavond eten in Doozo?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47775025
    Moeilijk.
    Sven en Geertje en Frank en Frieda vind ik beiden toffe koppels. Geertje is een prachtige "girl next door" en frieda is een klassieke schoonheid. Richard is een arrogante kneus maar met Werucka zou ik dan wel weer wel een nachtje willen stoeien.

Kortom:

1 Sven en Geertje

2 Frank en Frieda.

3 Dag Rixhard en Weruchka.
    pi_47785601
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
    frieda is een klassieke schoonheid.
    Gelukkig zijn we in het goede forum om te zeggen dat over smaak niet te twisten valt...
    pi_47787151
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
    Moeilijk.
    Sven en Geertje en Frank en Frieda vind ik beiden toffe koppels. Geertje is een prachtige "girl next door" en frieda is een klassieke schoonheid. Richard is een arrogante kneus maar met Werucka zou ik dan wel weer wel een nachtje willen stoeien.

Kortom:

1 Sven en Geertje

2 Frank en Frieda.

3 Dag Rixhard en Weruchka.
    Volgens mij sloopt ze je in bed.
      donderdag 29 maart 2007 @ 12:52:27 #121
    78964 Luuksor
    [ Curacao ]
    pi_47787162
    Geld ook voor Geertje is een prachtige "girl next door"
    pi_47792148
    Die weruchka is zo onwijs dom... Ik irriteer me groen en geel aan die chick.

Die leuke woordgrapjes die ze denkt te maken, en van die domme scheve bekken trekken als haar kerel wat staat uit te leggen, zo onwijs dom...

Richard maakt een grapje, en de papagaai roept het vrolijk na..

Leeuwarden vind ik de leukste gasten, ondanks dat ik niets van friezen moet hebben.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_47792339
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik heb deze week late dienst dus mis even alles, opnemen ben ik vergeten is het toevallig nog ergens terug te zien ?
    Op www.mijntentistop.nl is het sowieso te zien volgens mij... anders ff googlen op "uitzending gemist" sites!
    phuuh
      vrijdag 30 maart 2007 @ 01:37:29 #124
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47817189
    Ik heb trouwens een leuk nieuwtje gehoord. HdB wil nog 2 seizoenen doorgaan met RTL en zijn nieuwe visch-restaurant in Rotterdam gaat op 25 juni open.

edit: Doozo kun je je de moeite besparen van het reserveren want die is tot de eerste week van mei 2007 voor het weekend - 's avonds - volgeboekt. Alleen de lunch heeft nog ruimte.

[ Bericht 25% gewijzigd door sanni op 31-03-2007 18:40:54 ]
      vrijdag 30 maart 2007 @ 01:49:35 #125
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47817383
    quote:
    Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef sanni het volgende:
    Ik heb trouwens een leuk nieuwtje gehoord. HdB wil nog 2 seizoenen doorgaan met RTL en zijn nieuwe visch-restaurant in Rotterdam gaat op 25 juni open.
    Waar blijft je recensie van Doozo?
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 30 maart 2007 @ 02:22:44 #126
    45 SiGNe
    pi_47817860
    quote:
    Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef sanni het volgende:
    Een tijdje geleden was toch al bekend dat hij een contract voor 5 jaar had?
    loopt geloof ik nog tot 2009..
    ik geef 'm trouwens groot gelijk, de programma's lopen misschien nog beter dan z'n restaurants
    Het zou me trouwens ook niks verbazen als hij een aandeel in de 4 restaurants van mijn tent is top heeft en daar ook financiëel voordeel aan heeft als de tenten ook top draaien.
    pi_47824239
    quote:
    Op vrijdag 30 maart 2007 02:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Een tijdje geleden was toch al bekend dat hij een contract voor 5 jaar had?
    loopt geloof ik nog tot 2009..
    ik geef 'm trouwens groot gelijk, de programma's lopen misschien nog beter dan z'n restaurants
    Het zou me trouwens ook niks verbazen als hij een aandeel in de 4 restaurants van mijn tent is top heeft en daar ook financiëel voordeel aan heeft als de tenten ook top draaien.
    Nou, dan had dat wel bekend geworden van die aandelen hoor. Ik zou het ook wel een beetje raar vinden als dat zo zou zijn...
    Maak nie regtig saak nie
      vrijdag 30 maart 2007 @ 14:09:13 #128
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_47829488
    Vanavond de aflevering van dinsdag even kijken. Heb hem nog op video staan
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      zaterdag 31 maart 2007 @ 15:35:56 #129
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_47861644
    Ben erg benieuwd hoe het met de partnerruil gaat lopen...

Hoop eigenlijk wel dat Den Bosch wint.. Niet omdat ik zelf een Brabantse ben, maar vooral om die twee echt hart voor de zaak hebben. Ze werken keihard en hebben een goed concept en zitten met de zaak op een goede locatie...

Suisse spreekt me qua concept niet zo erg aan, en ik vind Richard en Weruscka nou niet echt geweldig.

Doozo doet het dan wel weer heel goed. Ook een enorm goed concept, maar te afhankelijk van een en dezelfde kok.

Komende week de laatste afvaller (Gok op Suisse) en dan op naar de finale!
    Positive thinking, my way of thinking!
    pi_47862418
    http://www.rtl.nl/reality(...)ideo_overzicht_1.xml <<Nieuws over Rotterdam en Rotterdam is al bezig met Como 020 (A'dam ). Hun grote plannen lijken te gaan werken nu...
      zaterdag 31 maart 2007 @ 18:49:01 #131
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47866497
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 15:35 schreef Annemiek78 het volgende:
    Ben erg benieuwd hoe het met de partnerruil gaat lopen...

Hoop eigenlijk wel dat Den Bosch wint.. Niet omdat ik zelf een Brabantse ben, maar vooral om die twee echt hart voor de zaak hebben. Ze werken keihard en hebben een goed concept en zitten met de zaak op een goede locatie...

Suisse spreekt me qua concept niet zo erg aan, en ik vind Richard en Weruscka nou niet echt geweldig.

Doozo doet het dan wel weer heel goed. Ook een enorm goed concept, maar te afhankelijk van een en dezelfde kok.

Komende week de laatste afvaller (Gok op Suisse) en dan op naar de finale!
    Wat ik hoorde was dat Frida niet te spreken was over haar ruil met Amsterdam? vorige week.
    Ik weet niet of dat komende week in de uitzending zit maar dat maakte ze erg duidelijk i.i.g.in
    Doozo. M.b.t je gok. I.i.g worden er geen grote opnames meer gemaak door de diverse tv-ploegen die bij de restaurants zijn gestationeerd. Je kunt dus als je geen camera's wilt zien gerust langsgaan voor een hapje en een drankje.
    pi_47867002
    Moest die opbrengst van de pompoen actie trouwens niet naar een goed doel ipv een deel zelf houden?
    Het zou ook niet ten koste moeten gaan van de reguliere opbrengst. Hoe heeft Suisse dan kunnen winnen als ze de laatste week(in de uitzending) een verlies hebben geleden??
    pi_47868740
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 19:06 schreef n0a het volgende:
    Moest die opbrengst van de pompoen actie trouwens niet naar een goed doel ipv een deel zelf houden?
    Het zou ook niet ten koste moeten gaan van de reguliere opbrengst. Hoe heeft Suisse dan kunnen winnen als ze de laatste week(in de uitzending) een verlies hebben geleden??
    Doordat ze natuurlijk een hoop kosten hebben gemaakt. De omzet van de pompoenen die daar tegenover stond werd niet meegeteld volgens mij (?!). Dus waarschijnlijk geeft dat verlies een beetje een vertekend beeld.
    Maak nie regtig saak nie
    pi_47879649
    Volgens mij is het wel degelijk ten koste gegaan van de reguliere omzet...
    Ze hebben die avond immers alleen pompoenmenu's verkocht, dus ik vraag me af hoe dat nu precies zit.
      zondag 1 april 2007 @ 11:50:24 #135
    153627 ElZwino
    Red de banaan, eet een aap
    pi_47886983
    quote:
    Waarbij de culinaire kwaliteiten van Den Bosch er wel bovenuit springen en het commercieel en zakelijk inzicht en het inspringen op onverwachte ontwikkelingen van Leeuwarden weer veel beter is.
    Nouja ik vind dat Sven en Geertje ook heel goed inspringen op nieuwe ontikkelingen, zoals de pompoenactie waarbij ze stoelen hadden voor 250 euro per klant, en het mooie menu wat ze voor die groep gasten snel naar Herman stuurden, sowieso hadden alle tenten hun best gedaan om de 20 onverwachte gasten in het zonnetje te zetten. Alleen wat een drama was die zogenaamde 'grappige' ober zeg... Miss dat ze daarom verlies draaiden want die gast was nog duur ook
    Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
    pi_47890931
    Toch vind ik Richard en Weruschka (of hoe je het ook schrijft) steeds leuker worden. Eerst vond ik ze een beetje nep, maar ze zijn gewoon zo van nature. De hele dag een beetje melig doen. Volgens mij zijn het echt van die figuren die je pas leert waarderen als je ze persoonlijk kent.
    Ook de sfeer in het restaurant vind ik erg mooi. Den Bosch heeft het culinair misschien wel goed voor elkaar, maar een echt unieke sfeer hangt er niet...
    Maak nie regtig saak nie
    pi_47905623
    -- Dit was niet het PE topic --
      maandag 2 april 2007 @ 20:04:47 #138
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_47937396
    Ben benieuwd wat de gastvrouwen wissel volgende week gaat brengen
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 3 april 2007 @ 00:00:44 #139
    16036 nlg
    Can you define irony?
    pi_47948455
    Spannend! Weer een dag des oordeels...

Wie valt er vanavond af?
      dinsdag 3 april 2007 @ 09:16:29 #140
    153627 ElZwino
    pi_47952851
    Vanavond na Mijn Tent is Top ook op RTL 5: de finalisten van MTIT bij JENSEN, en ook een gesprek met Herman den Blijker...ben benieuwd! En ik zeg dat Amsterdam afvalt, puur omdat het dicht bij elkaar ligt en zij de slechtste cijfers hadden. Maarja, wie weet wat de partnerruil betekent...
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:46:06 #141
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47959231
    Frank en Frieda & Sven en Geertje zitten vanavond bij Jensen
    pi_47965221
    Bijltjesdag! Heb er zin an. Hoewel alles te verwachten is zou het me compleet verbazen als Den Bosch en Leeuwaarden niet door zijn vanavond.
    pi_47967556
    zinnnnnnnn
      dinsdag 3 april 2007 @ 16:36:14 #144
    153627 ElZwino
    pi_47968616
    en dan kan het grote smsen beginnen
    pi_47971111
    Webcam Amsterdam straalt nu niet echt van de vrolijkheid. Voorteken?
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:01:35 #146
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47974298
    clickbaar

[ Bericht 18% gewijzigd door sanni op 03-04-2007 20:42:58 ]
    pi_47975067
    Op het moment doet alleen de webcam van Amsterdam het bij mij, de rest heeft een exit bordje..
    pi_47976008
    bij mij doet alleen doozo het op het moment niet, liggen hun er dan uit?
    pi_47976868
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:44 schreef gothic-blackie het volgende:
    bij mij doet alleen doozo het op het moment niet, liggen hun er dan uit?
    Volgens mij waren ze gewoon nog niet open
    pi_47981428
    quote:
    Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef exporQ het volgende:

[..]

Op www.mijntentistop.nl is het sowieso te zien volgens mij... anders ff googlen op "uitzending gemist" sites!
    Tnx ik ga binnenkort maar eens bij dozo eten
      dinsdag 3 april 2007 @ 21:49:11 #151
    45 SiGNe
    pi_47981549
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:46 schreef sanni het volgende:
    Frank en Frieda & Sven en Geertje zitten vanavond bij Jensen [afbeelding]
    Hoe weet je dat en waarom is het al naar buiten gekomen?
    pi_47982249
    Nou Den Bosch is dus zeker door lijkt het op (Weer met vlag en wimpel vermoed ik). Frieda is wat twijfelend, en Werushka is gewoon keihard gepwned door Kein maar haar werk wel goed gedaan.
      dinsdag 3 april 2007 @ 22:04:59 #153
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_47982554
    Amsterdam vind ik maar niks .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      dinsdag 3 april 2007 @ 22:10:34 #154
    45 SiGNe
    pi_47982873
    Wel goed van ze dat ze die hele 17.000 weggeven..had ik zelf nooit gedaan (tenzij het echt moest)
    pi_47983042
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
    Amsterdam vind ik maar niks .
    Idd en na vanavond helemaal niet meer Ik hoop dat DB wint, die hebben de zaakjes het best oporde en hun opdracht was het moeilijkst, maar ze hebben toch de 25/30% toch gehaald
    pi_47983444
    Als Den Bosch pleite zou gaan dan zou het een schande zijn
    pi_47983588
    43 %
    pi_47983597
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef TheVulture het volgende:
    Als Den Bosch pleite zou gaan dan zou het een schande zijn
    En wij maar zeuren over die 25% van DB, doen ze bijna het dubbele
    pi_47983675
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:23 schreef existenz het volgende:

[..]

En wij maar zeuren over die 25% van DB, doen ze bijna het dubbele
    Dat is echt reteknap inderdaad.... en mijns inziens zijn ze gewoon het meest allround van alle koppels
    pi_47983730
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is echt reteknap inderdaad.... en mijns inziens zijn ze gewoon het meest allround van alle koppels
    Ze hebben de eerste weken dus gedraaid:
    - zonder lunch
    - zonder goede benedenverdieping.

Ze hadden dus veel dichter bij Leeuwarden kunnen staan qua winst.
    pi_47983733
    Amsterdam gaat eruit, die hebben echt op alle fronten een slechte beurt gemaakt
    pi_47983845
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
    Amsterdam gaat eruit, die hebben echt op alle fronten een slechte beurt gemaakt
    Ze zijn te grijs idd. Leeuwarden hebben ze grote twijfels over hun voortbestaan en waar ze nu hun geld op verdienen, maar Amsterdam is dus een grijze muis. En in de overige opzichten is Leeuwarden op het moment dus gewoon top.
    pi_47983891
    Ze hebben gelijk qua Amsterdam, geen origineel concept en de concurrentie is in Amsterdam het meest moordend
    pi_47983975
    DB
    pi_47984002
    terechte finale dus
    pi_47984039
    Ja, niet onverwachts ook.... Den Bosch zou winnen als het geen SMS finale werd. Nu is het de vraag wie het echt gaat winnen...
    pi_47984062
    5656 DEN BOSCH
    pi_47984079
    Terechte uitslag

Den Bosch for the winning
    pi_47984109
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef existenz het volgende:
    Ja, niet onverwachts ook.... Den Bosch zou winnen als het geen SMS finale werd. Nu is het de vraag wie het echt gaat winnen...
    Tja een beetje jammer idd de jury moet gewoon de knoop doorhakken
    pi_47984140
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef existenz het volgende:
    Precies, die Friezen blijven een trots volk, die gaan massaal sms'en.... de Brabanders zijn daar niet zo mee bezig
    pi_47987358
    Leuke uitzending vanavond. Ik heb momenteel echt een 50/50 gevoel over volgende week. Hoewel ik het Den Bosch het meeste gun. Zeer benieuwd wat de uitslag volgende week zal zijn.
      woensdag 4 april 2007 @ 00:08:32 #172
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_47989164
    Video bekeken.
    Terecht dat Amsterdam afgevallen is. Naaistreek van Richard om de Friesen alleen de bediening te laten doen en ze achteraf niet eens even een presentje of bedankje te geven.
    Dat deed Sven met die doos Bosche bollen en Frank met z'n flesje wijn beter.

De finale..tja, nu het geen jury-oordeel meer is, maar een sms/belspelletje geworden is, weet ik het zo net nog niet.
    Op keuken-kwaliteit zou Den Bosch moeten winnen. Op concept-kwaliteit (voor Friese begrippen dan) maakt Leeuwarden nog een kans.
    Uitgaande van het feit dat er in Brabant meer mensen wonen en dus potentieel er meer sms-jes daar vandaan komen, voorspel ik dat Den Bosch het gaat winnen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_47993292
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 00:08 schreef golfer het volgende:

Uitgaande van het feit dat er in Brabant meer mensen wonen en dus potentieel er meer sms-jes daar vandaan komen, voorspel ik dat Den Bosch het gaat winnen.
    Er zijn meer provincies dan alleen Friesland en Brabant, hoor! De rest van Nederland mag ook stemmen en deze inwoner van Noord-Holland stemt op Den Bosch
    pi_47994204
    Deze ook!
      woensdag 4 april 2007 @ 19:35:00 #175
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_48016044
    Deze Brabo gaat ook zeker op Den Bosch stemmen
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_48019373
    Ik ga er ook een sms aan wagen, Den Bosch verdient het.... en dat het mijn woonplaats is, is mooi meegenomen
    pi_48020208
    Ik vind dat DB ons moet uitnodigen om eens te komen eten dankzij onze massale stemmen op hun.
      woensdag 4 april 2007 @ 21:25:24 #178
    45 SiGNe
    pi_48020867
    Ik vind dat HDB ons uit moet nodigen om te komen eten in een van zijn restaurants omdat hij met het SMS'en veel geld verdient
    pi_48046152
    Nu eindelijk pas de band van de afgelopen aflevering kunnen kijken. Geen verrassing dat Amsterdam eruit ligt natuurlijk. Ja, en wie gaat er winnen. Het is natuurlijk een beetje vreemd dat je in de finale komt voor je kwaliteit en de uiteindelijke winnaar is de populairste (dat terwijl Herman nog tijdens het juryberaad zei, dat een volle tent geen toptent hoeft te zien of iets in die trant).
    Qua kwaliteit is Den Bosch natuurlijk de beste, maar qua populariteit en winstgevendheid Friesland. Ik weet nog niet op wie ik moet gaan sms'en...
    Maak nie regtig saak nie
      donderdag 5 april 2007 @ 17:11:27 #180
    45 SiGNe
    pi_48048805
    Dat Den Bosch trouwens met een sterren restarant werd vergeleken vond ik wel bijzonder voor een restaurant dat nog maar net gestart is door 2 jonge mensen.
    Volgens mij gaan we in de toekomst nog wel meer van Sven horen.
      vrijdag 6 april 2007 @ 19:32:44 #181
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_48088909
    Poll: Wie wil jij dat Mijn Tent is Top wint?
  • Den Bosch
  • Leeuwarden
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_48097525
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 17:11 schreef SiGNe het volgende:
    Dat Den Bosch trouwens met een sterren restarant werd vergeleken vond ik wel bijzonder voor een restaurant dat nog maar net gestart is door 2 jonge mensen.
    Volgens mij gaan we in de toekomst nog wel meer van Sven horen.
    Inderdaad, was wel een hele coole uitspraak van die kerel.
      zaterdag 7 april 2007 @ 11:36:46 #183
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_48105060
    GO DEN BOSCH

Ik heb al gestemd!!!
      zaterdag 7 april 2007 @ 15:20:05 #184
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_48110562
    Hoe kun je stemmen dan?
    opgezegd@fok.nl
    pi_48133952
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 11:36 schreef Annemiek78 het volgende:
    GO DEN BOSCH

Ik heb al gestemd!!!
    Same here, geheel tegen alle principes in overigens.
    pi_48138112
    Vanavond Herman de Blijker bij De Wereld Draait Door trouwens... Uiteraard gaat het over de finale.
    Maak nie regtig saak nie
      maandag 9 april 2007 @ 10:33:18 #187
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_48138623
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef FoXje het volgende:
    Hoe kun je stemmen dan?
    Je kan nu al bellen en SMS-en...
    SMS Den Bosch naar 5656... En je stem telt al mee.
    pi_48148607
    Ik heb gestemd op Leeuwarden
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_48150865
    Ik heb ook voor Den Bosch gestemd. Zij zijn denk ik op de lange termijn de sterksten. Wat er met Doozo gebeurt nadat de camera's stoppen met lopen, moet je nog maar afwachten. Wat als de kok weggaat? Laat Den Bosch maar winnen!
    Maak nie regtig saak nie
    pi_48152543
    Dat eeuwige geneuzel over 'wat als de kok weggaat' hier altijd.. hoeveel restaurants zijn er wel niet waar de eigenaar zelf niet in de keuken staat?
    pi_48153460
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef d.n3rd het volgende:
    Dat eeuwige geneuzel over 'wat als de kok weggaat' hier altijd.. hoeveel restaurants zijn er wel niet waar de eigenaar zelf niet in de keuken staat?
    Nou, misschien omdat mensen bij Leeuwarden misschien het gevoel hebben dat ze niet alles onder controle lijken te hebben wat betreft de keuken. Als het restaurant van mij was, zou ik die twee niet het management toevertrouwen. Dat gevoel krijg ik bij Sven en Geertje wel.
    Maak nie regtig saak nie
      dinsdag 10 april 2007 @ 02:04:29 #192
    45 SiGNe
    pi_48165557
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef d.n3rd het volgende:
    In een normaal restaurant kan je dan nog redelijk makkelijk een nieuwe kok vinden, Leeuwarden moet op zoek naar een gespecialiseerde sushi-chef en daar lopen er een stuk minder van rond.
      dinsdag 10 april 2007 @ 03:28:05 #193
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_48165953
    Morgen avond vermijd ik dit topic maar ff
    Kan pas woensdag de herhaling zien....als die wordt uitgezonden

Ik hoop dat DB gaat winnen
    Veel plezier met kijken allemaal.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:55 #194
    153627 ElZwino
    pi_48169438
    Ik moet ook nog maar ff den bosch stemmen. Gisteravond dus HDB bij DWDD, was wel lache, hij is 17 kilo afgevallen ofzo maar kzag het niet echt Hij vliegt woensdag naar Zuid-Afrika ofzo voor zn nieuwe programma, Herman's helden, lijkt me ook lachen Maar goed eerst moet Den Bosch die 3 ton maar eens binnenslepen vanavond..Op dit forum is volgens mij ook maar 1 iemand die heetf gezegd dat hij/zij op Leeuwarden heeft gestemd. Al die Friezen zitten niet op fok ofzo
    pi_48169784
    Ja, ik denk dat het echt iets van 70%/30% wordt (voor Den Bosch). Geertje was wel nog campagne aan het voeren volgens mij, want ik zat ff te zappen en kwam (per ongeluk natuurlijk:P) langs RTL4, waar zo'n belspeldoos net de telefoon erop had gegooid en zei: "Dag Geertje, en iedereen natuurlijk wel kijken naar de finale natuurlijk!"
    Maak nie regtig saak nie
    pi_48170328
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef ElZwino het volgende:
    Al die Friezen zitten niet op fok ofzo
    Nou hier is een Fries
    Je ziet de laatste week in het centrum veel posters enzo hangen en de plaatselijke V&D doet ook wat aan promotie, dr staat ook een tent op een plein vlakbij doozo waar je de uitzending enzo ook kan volgen vanavond.
    In de irish pub van zijn moeder loopt de bediening in t-shirts met reclame voor doozo dr op maar verder valt het eerlijk gezegd wel mee, dr heerst niet echt een soort 'hype' hier dat iedereen maar moet smsen enzo, ik denk dus dat Den Bosch wel gewoon wint.

Mijn duitse huisgenootje was gister naar doozo geweest maar die was niet tevreden, de service was onwijs slecht geweest, gerechten kwamen bijna nooit tegelijk en een kwartier wachten voordat men weer bij hun tafel kwam was geen uitzondering. De toko was voor de rest niet erg vol, Herman was dr wel zei ze.
    How rude!
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:30:28 #197
    78964 Luuksor
    [ Curacao ]
    pi_48174752
    Heej, verjaardagsgenootje Het feit dat je drie weken moet wachten om op donderdag te kunnen eten zegt wel wat lijkt me.. Maar inderdaad ook mindere geluiden gehoord.. Bij noa had al het personeel zo'n shirt aan met: Stuur LEEUWARDEN naar 5656, dus er wordt wel degelijk aandacht aan besteed.
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 13:37:46 #198
    43556 miss_dynastie
    pi_48175016
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Luuksor het volgende:
    Het feit dat je drie weken moet wachten om op donderdag te kunnen eten zegt wel wat lijkt me..
    Maar het feit dat het met Pasen niet druk is ook, lijkt me. Als een restaurant je bevalt is dat nou een mooie dag om er weer eens heen te gaan.
    pi_48176250
    heb toch maar gestemd, wou het eerst niet doen, maar den bosch verdient mijn steun wel maar wel met de max van 1 smsje!
    pi_48177939
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Luuksor het volgende:
    Heej, verjaardagsgenootje Het feit dat je drie weken moet wachten om op donderdag te kunnen eten zegt wel wat lijkt me.. Maar inderdaad ook mindere geluiden gehoord.. Bij noa had al het personeel zo'n shirt aan met: Stuur LEEUWARDEN naar 5656, dus er wordt wel degelijk aandacht aan besteed.
    Hehe hallo plaatsgenootje Tsja die 3 weken lijken me wat overdreven, volgens mij heeft mn huisgenootje nooit 3 weken van te voren gereserveerd en ze zat dus niet eens in een volle tent?! Sprak net een kennis van me en hij ging 's avonds wat drinken daar en vroeg nog even om de kaart om evt. wat te proberen, na 4 keer vragen heeft ie maar opgegeven. En er wordt idd wel wat aandacht gegeven aan doozo in Leeuwarden maar ik vraag me af of dat genoeg is Nou ben benieuwd, vanavond misschien maar een kijkje nemen in die tent!
    How rude!
      dinsdag 10 april 2007 @ 17:47:06 #201
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_48184014
    Inmiddels vanuit Delft in Den Bosch gearriveerd voor het sluitstuk van Mijn Tent is Top. Vooralsnog weinig andere media dan alleen die van de RTL groep zelf. Voor de goed gelovigen m.b.t dit soort realityshows: blijf sms'en en trek je favoriet over de streep want natuurlijk is de winnaar nog niet bekend en is het live logootje een garantie voor de echtheid dat er niet gesjoemeld wordt in dit soort programma's.

Hierboven een korte sfeerimpressie zo vlak voor de live uitzending. Boven links de centralepost
    van waar alles geregisseerd wordt. Daarnaast Coquille vanaf de voorkant gezien met de nodige rode
    linten en waar de winnaar zal worden gehuldigd. Daarnaast Sven die even instructies krijgt hoe te reageren volgens het script en presentator Mattias die alvast voor het draaiboek oefende: " Herman den Blijker is nu ..... en zal in een van de 2 witte limousines stappen en naar de winnaar afreizen.." " Herman waar ben je nu?... " Dames en Heren blijf sms'en en trek uw favoriet over de streep etc.." net echt en tenslotte Sven die redelijk gespannen is en even naar buiten gaat om de vele telefoontjes op zijn mobiel te beantwoorden ter afleiding van dit alles.

Kijk ze allemaal!
    pi_48184440
    Leuk Sanni
    Hoezo, Sven krijgt instructies hoe te reageren? Lekker spontaan dan
    pi_48185064
    Leuk die foto's!
    Er zullen vast een hoop mensen kijken vandaag en morgen. Het lijkt wel of dit programma eigenlijk nu pas een beetje bekend begint te worden met alle aandacht.
    Maak nie regtig saak nie
    pi_48185538
    Ik ben vanavond in de tent bij Leeuwarden te vinden! Het zag er nu al gezellig uit! Mr. Wix (DJ) draait er dus ik ga de heupjes even laten wiegen!
      dinsdag 10 april 2007 @ 19:01:59 #205
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_48186582
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
    Inmiddels vanuit Delft in Den Bosch gearriveerd voor het sluitstuk van Mijn Tent is Top. Vooralsnog weinig andere media dan alleen die van de RTL groep zelf. Voor de goed gelovigen m.b.t dit soort realityshows: [afbeelding] blijf sms'en en trek je favoriet over de streep want natuurlijk is de winnaar nog niet bekend en is het live logootje een garantie voor de echtheid dat er niet gesjoemeld wordt in dit soort programma's. [afbeelding]
    Je wilt dus alweer suggereren dat het allemaal doorgestoken kaart is en dat de winnaar al van te voren bekend was.
    Net zoals je maanden geleden al wist te voorspellen dat het allemaal al bekend was?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_48187224
    Go Den Bosch Ik ga ook even sms'en vanavond
      dinsdag 10 april 2007 @ 19:37:32 #207
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_48187928
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef d.n3rd het volgende:
    Ik ben vanavond in de tent bij Leeuwarden te vinden! Het zag er nu al gezellig uit! Mr. Wix (DJ) draait er dus ik ga de heupjes even laten wiegen!
    Post ook wat foto's uit Leeuwarden dan mochten ze winnen.....

wat ik trouwens niet denk
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_48188265
    ik fiets er zo wel ff langs denk ik, 1 of 2 foto's schieten
    pi_48190384
    batterijen op

het zag er hier als volgt uit :

Dat paarse hokje waar alle camerashit enzo gedaan word, een grote tent waar bier enzo te verkrijgen was, en veel mensen op de weg.

Misschien is er via die website en live webcam iets te zien
      dinsdag 10 april 2007 @ 20:54:51 #210
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_48191098
    Nog eventjes en het is zover.... Ik ga voor Den Bosch. En ik ga ook gewoon smssen.
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
    pi_48191419
    beetje jammer dat we webcam van den bosch nu al aan het hangen is, zal dus leuk zijn als een van de 2 winnen, kan je dat half uur daarna helemaal niet zien
    pi_48192432
    Volgens de site van MTIT gaat Doozo winnen
    pi_48192617
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
    Volgens de site van MTIT gaat Doozo winnen
    zou mooi zijn

* justmattie stuurt nog een smsje
    pi_48192845
    voor de niet csi kijkers, is nu afgelopen

edit: amsterdam staat bij den bosch
    pi_48193084
    edit: 2 seconden te vroeg
    pi_48193089
    Ik heb gesmst voor Den Bosch
    pi_48193131
    voor db is het een voordeel dat fabiene daar niet staat, zij is een paar dagen geleden weg-gesmst bij dancing with the stars
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 21:39:48 #218
    43556 miss_dynastie
    pi_48193156
    Als ie over 10 minuten al gaat rijden, heeft stemmen dan nog zin?
    pi_48193321
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
    dat viel mij ook al op!
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 21:44:38 #220
    43556 miss_dynastie
    pi_48193389
    Frieda is voor de gelegenheid naar de kapper geweest en heeft zelfs een lipstickje gekocht, zie ik .

Schreeuwde Weruscha nou 'en Amsterdam' of is dat een kloon?
    pi_48193468
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
    Frieda is voor de gelegenheid naar de kapper geweest en heeft zelfs een lipstickje gekocht, zie ik .

Schreeuwde Weruscha nou 'en Amsterdam' of is dat een kloon?
    Dat was inderdaad het viswijf uit Amsterdam
    pi_48193552
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was inderdaad het viswijf uit Amsterdam
    Wel tof dat die er dus bij zijn in Den Bosch
    pi_48193561
    Die van Amsterdam vind ik wel zo een heks
    pi_48193651
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
    Ligt eraan hoe en wat natuurlijk. Als hij vanuit Utrecht of Aalsmeer weg rijdt is het idd vreemd...
    pi_48193753
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef existenz het volgende:

[..]

Wel tof dat die er dus bij zijn in Den Bosch
    en rotterdam had ik bij leeuwarden gespot. en volgens mij 2 juryleden bij den bosch, bij leeuwarden heb ik er nog maar 1 gezien.

wel balen van die webcam, de lag is er nu uit, maar geluid is er niet, terwijl die er rond een uurtje of 5 nog wel was, beetje jammer.

en hij vertrekt uit lelystad. gok dat ze de boetes op de koop toe nemen of zo. want hij moet binnen een half uur aan komen, lijkt me krap.
    pi_48193898
    Lelystad - Leeuwarden is een uur.... Lelystad - Den Bosch iets korter volgens mij
    pi_48194111
    damn die pauperburgermeester van ons is ook weer met zn kop op tv

wat een misselijke kwal is dat
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 21:59:13 #228
    43556 miss_dynastie
    pi_48194141
    Fabienne is haar TMF-niveau ook nooit helemaal ontgroeid, volgens mij.
    pi_48194180
    stembus gesloten dus als het goed is zal die of nu in de auto stappen of al onderweg zijn.
    pi_48194367
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef TheVulture het volgende:
    Lelystad - Leeuwarden is een uur.... Lelystad - Den Bosch iets korter volgens mij
    Ik deed Utrecht - Den Bosch vanavond met 150 in 30 minuten... Dat red je dus niet.
    pi_48194420
    openomen dus
    pi_48194629
    gok dat herman wel opgenomen is, maar de rest niet. als je de webcams zo ziet.
    pi_48194762
    Ik vind de nadruk wel erg op Leeuwarden liggen in de uitzending... een teken misschien?
    pi_48195060
    Zo, terug van het 'feest' in Leeuwarden, prachtig hoor T was wel aardig druk en zag dr wel leuk uit, heb fototjes gemaakt maar kan ze helaas niet op mn pc zetten, niet dat ze zo goed zijn maar ach.
    How rude!
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:19:11 #235
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_48195292
    Vond ik ook the vulture. Maar kan ook komen door mijn voorkeur voor Den Bosch.
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
    pi_48195349
    Die Meruscha geeft Den Bosch even de doodsteek... ze heeft wel gelijk natuurlijk maar uit haar mond klinkt het kut
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:20:37 #237
    43556 miss_dynastie
    pi_48195376
    Je kan wel zien dat Amsterdam het Den Bosch gunt, en Rotterdam Leeuwarden niet. Zegt ook wel wat imho.
    pi_48195385
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
    Vond ik ook the vulture. Maar kan ook komen door mijn voorkeur voor Den Bosch.
    ja ik ben ook voor Den Bosch hoor
    pi_48195608
    Den Bosch zal het wel winnen ja.
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:25:44 #240
    43556 miss_dynastie
    pi_48195665
    Ik krijg echt spontaan een nog grotere hekel aan die Fabienne... jij had je zaakjes wel op orde
    pi_48195667
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Kwarkie het volgende:
    Den Bosch zal het wel winnen ja.
    Ze zijn ook het meest compleet... vind het jammer dat het nu een sms-spel is gewonnen... die Friezen zijn bloedfanatiek daarin....
    pi_48195729
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef blaaatkipje het volgende:
    Zo, terug van het 'feest' in Leeuwarden, prachtig hoor T was wel aardig druk en zag dr wel leuk uit, heb fototjes gemaakt maar kan ze helaas niet op mn pc zetten, niet dat ze zo goed zijn maar ach.
    ff in die feesttent geweest ?
    pi_48195768
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze zijn ook het meest compleet... vind het jammer dat het nu een sms-spel is gewonnen... die Friezen zijn bloedfanatiek daarin....
    4x ge smst maar
    pi_48195835
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ghehe klopt wel wat ja, en Sven met zn 'ja al die Friezen smsen zoveel huil-actie' versterkt het alleen maar denk ik

Ik gun het allebei de tenten wel Ze komen er denk ik ook wel zonder die prijs.
    How rude!
    pi_48195895
    sry hoor. maar het hele ' in friesland zijn ze fanatieker' slaat natuurlijk nergens op. kom zelf uit friesland, ben bij doozo geweest maar vind toch dat den bosch het verdient. wat dat betreft denk ik eerder dat het andersom is omdat iedereen denkt dat wij er zo fanatiek zijn en dat gecounterd moet worden ofzo
    pi_48195932
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef justmattie het volgende:

[..]

4x ge smst maar
    ik 5* als tegenprestatie
    pi_48195946
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef justmattie het volgende:

[..]

ff in die feesttent geweest ?
    Jeps haha, kom ik daar aan bij het zaailand, compleeeeeeeeet leeg. Dacht echt WTF?! Was het op die parkeerplaats...
    Nou ja, ik juich elke vorm van activiteit in Leeuwarden aan
    How rude!
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:29:41 #248
    43556 miss_dynastie
    pi_48195966
    Zouden we met zijn allen het bedrag al bij elkaar gesmst hebben?
    pi_48196018
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef Kleintjuh het volgende:
    sry hoor. maar het hele ' in friesland zijn ze fanatieker' slaat natuurlijk nergens op. kom zelf uit friesland, ben bij doozo geweest maar vind toch dat den bosch het verdient. wat dat betreft denk ik eerder dat het andersom is omdat iedereen denkt dat wij er zo fanatiek zijn en dat gecounterd moet worden ofzo
    Ik denk dat Friezen trotser zijn op hun prestaties dan Brabanders op die van hun... is toch wel een algemene karaktertrek....
    pi_48196055
    en hoe kom je daar bij?
    pi_48196056
    geen reclame bij de streams
    pi_48196081
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Jeps haha, kom ik daar aan bij het zaailand, compleeeeeeeeet leeg. Dacht echt WTF?! Was het op die parkeerplaats...
    Nou ja, ik juich elke vorm van activiteit in Leeuwarden aan
    mijn eerste gedachte dus ook, had nog ff biertje gehaald, in de kleine
    pi_48196163
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik 5* als tegenprestatie
    altijd baas boven baas he, maar mn vriendin heeft 1x gestemd dus dat maakt ook weer 5
    pi_48196244
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Kleintjuh het volgende:
    en hoe kom je daar bij?
    daar heb ik wel eens iets over gelezen, is wel eens onderzoek naar gedaan... maar dat is natuurlijk maar een algemeen beeld
    pi_48196352
    Volgensmij word je compleet genaait als SMS'er. Die man stapt om 10 voor 10 in de auto, als hij voor kwart voor 11 in Den Bosch is het zeker nep want dat red je echt niet. Leeuwarden misschien net maar dan moet hij ook flink door kachelen.
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:36:48 #256
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_48196434
    gaaat het op tv ubrerhaupt nog door?

ja dus
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_48196510
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Remzz het volgende:
    Volgensmij word je compleet genaait als SMS'er. Die man stapt om 10 voor 10 in de auto, als hij voor kwart voor 11 in Den Bosch is het zeker nep want dat red je echt niet. Leeuwarden misschien net maar dan moet hij ook flink door kachelen.
    filmpje is al opgenomen, je kon ook nog maar 10 minuten stemmen en ik gok dat het verschil in percentages zodanig is geweest dat ie allang aan de rand van Leeuwarden of Den Bosch stond
    pi_48196629
    zou er naar beide steden een limo zijn maar dat er maar bij eentje iemand uitstapt?
    pi_48196632
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

filmpje is al opgenomen, je kon ook nog maar 10 minuten stemmen en ik gok dat het verschil in percentages zodanig is geweest dat ie allang aan de rand van Leeuwarden of Den Bosch stond
    Ja maar om dan te zeggen dat je tot 10 voor 10 kan stemmen .

Ben trouwens voor Leeuwarden Heb zelfs ge sms't
    pi_48196687
    wtf, het is wel spannend idd.
    Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
    pi_48196688
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Kleintjuh het volgende:
    zou er naar beide steden een limo zijn maar dat er maar bij eentje iemand uitstapt?
    daar dacht ik ook net aan
    pi_48196699
    we gaan het zo zien Vulture
    pi_48196702
    Hij staat om de hoek . Right
    pi_48196741
    DB staat het hele plein vol en in Leeuwarden ook
    pi_48196765
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef existenz het volgende:
    Hij staat om de hoek . Right
    hij mag hier heul niet op de hoek staan
    pi_48196795
    Ho filmpje voor de uitslag
    pi_48196805
    Ik vind het gewoon echt spannend
    pi_48196810
    nou ik ben benieuzd, het is in ieder geval doorgestoken kaart ...
    Dobbert nu even niet de wereld rond.
    pi_48196833
    zucht, weer een samenvatting...
    Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
    pi_48196945
    dat is voor als je nog niet wist hoe de afgelopen weken gegaan zijn
    pi_48196994
    db

edit 2 limo's
    pi_48196998
    Den BOosch
    pi_48197019
    Ah idd 2 auto's
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:45:09 #274
    83132 LomarVe
    Fishing for a dream.
    pi_48197021
    Ben even langs die toeters en bellen gelopen bij Doozo vanmiddag, wat een drukte opeens in het uitgestorven stadje. Ik vroeg me ook al af waar die spots voor nodig waren.. ergens aan het eind van de straat. Ik heb trouwens niet gesmst. Ben ik dan Fries-af? Moet wel zeggen dat ze puik promotiewerk hebben geleverd. Waar je ook keek door de hele stad heen, Doozo hier Doozo daar.
    pi_48197024
    lol, wat zei je?
    pi_48197034
    Ik vrees toch dat het Leeuwarden wordt
    pi_48197040
    DB!
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:45:33 #278
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_48197049
    En DB juicht al .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_48197057
    ownee
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:45:39 #280
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_48197059
    Spannend!! Ik hoop Den Bosch!
    Whatever I want.
    pi_48197066
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef existenz het volgende:
    Ah idd 2 auto's
    was zostraks ook al in zo een filmpje ja
    pi_48197073
    2 limo's
    pi_48197095
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef justmattie het volgende:

[..]

was zostraks ook al in zo een filmpje ja
    ja, maar niet dat ze beide gingen rijden toch
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:46:25 #284
    43556 miss_dynastie
    pi_48197108
    Echt wel te ernstig dit
    pi_48197143
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef existenz het volgende:

[..]

ja, maar niet dat ze beide gingen rijden toch
    jawel
    pi_48197178
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef justmattie het volgende:

[..]

jawel
    Den Bosch
    pi_48197181
    jeuj
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:47:30 #288
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_48197182
    Jeeeeeeeuj!
    Whatever I want.
      † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 22:47:36 #289
    43556 miss_dynastie
    pi_48197189
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_48197193
    Den Bosch

En ik heb klotsende oksels
    pi_48197196
    pi_48197197
    kut DB
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:47:42 #293
    45 SiGNe
    pi_48197198
    Yess!!!

En terecht trouwens.
    pi_48197210
    Den Bosch
      dinsdag 10 april 2007 @ 22:48:02 #295
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_48197218
    Die lege kar, de sneute !!
    Whatever I want.
    pi_48197221
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef justmattie het volgende:

[..]

jawel
    Om nu ff mijn reactie af te typen . Dat stukje had ik dus gemist
    pi_48197247
    nou, op naar het volgende sms je blut programma
    pi_48197265
    ha ha die Herman

''was het spannend hier'' grapjas
    pi_48197266
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef PeRi het volgende:
    Die lege kar, de sneute !!
    Dat is echt wel heel sneu ja.... maar wat tof gedaan dit zeg....
    pi_48197289
    Die Kein is trouwens cute
    pi_48197320
    omg 36% tegen 64%, dat had ik echt niet verwacht.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')