mijn eerste gedachte dus ook, had nog ff biertje gehaald, in de kleinequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Jeps haha, kom ik daar aan bij het zaailand, compleeeeeeeeet leeg. Dacht echt WTF?! Was het op die parkeerplaats...
Nou ja, ik juich elke vorm van activiteit in Leeuwarden aan
altijd baas boven baas he, maar mn vriendin heeft 1x gestemd dus dat maakt ook weer 5quote:
daar heb ik wel eens iets over gelezen, is wel eens onderzoek naar gedaan... maar dat is natuurlijk maar een algemeen beeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Kleintjuh het volgende:
en hoe kom je daar bij?
filmpje is al opgenomen, je kon ook nog maar 10 minuten stemmen en ik gok dat het verschil in percentages zodanig is geweest dat ie allang aan de rand van Leeuwarden of Den Bosch stondquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij word je compleet genaait als SMS'er. Die man stapt om 10 voor 10 in de auto, als hij voor kwart voor 11 in Den Bosch is het zeker nep want dat red je echt niet. Leeuwarden misschien net maar dan moet hij ook flink door kachelen.
Ja maar om dan te zeggen dat je tot 10 voor 10 kan stemmenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
filmpje is al opgenomen, je kon ook nog maar 10 minuten stemmen en ik gok dat het verschil in percentages zodanig is geweest dat ie allang aan de rand van Leeuwarden of Den Bosch stond
daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Kleintjuh het volgende:
zou er naar beide steden een limo zijn maar dat er maar bij eentje iemand uitstapt?
hij mag hier heul niet op de hoek staanquote:
was zostraks ook al in zo een filmpje jaquote:
ja, maar niet dat ze beide gingen rijden tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
was zostraks ook al in zo een filmpje ja![]()
jawelquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef existenz het volgende:
[..]
ja, maar niet dat ze beide gingen rijden toch
Om nu ff mijn reactie af te typenquote:
Dat is echt wel heel sneu ja.... maar wat tof gedaan dit zeg....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |