Je wilt dus alweer suggereren dat het allemaal doorgestoken kaart is en dat de winnaar al van te voren bekend was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
Inmiddels vanuit Delft in Den Bosch gearriveerd voor het sluitstuk van Mijn Tent is Top. Vooralsnog weinig andere media dan alleen die van de RTL groep zelf. Voor de goed gelovigen m.b.t dit soort realityshows: [afbeelding] blijf sms'en en trek je favoriet over de streep want natuurlijk is de winnaar nog niet bekend en is het live logootje een garantie voor de echtheid dat er niet gesjoemeld wordt in dit soort programma's. [afbeelding]
Post ook wat foto's uit Leeuwarden dan mochten ze winnen.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:37 schreef d.n3rd het volgende:
Ik ben vanavond in de tent bij Leeuwarden te vinden! Het zag er nu al gezellig uit! Mr. Wix (DJ) draait er dus ik ga de heupjes even laten wiegen!
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de site van MTIT gaat Doozo winnen
dat viel mij ook al op!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ie over 10 minuten al gaat rijden, heeft stemmen dan nog zin?
Dat was inderdaad het viswijf uit Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Frieda is voor de gelegenheid naar de kapper geweest en heeft zelfs een lipstickje gekocht, zie ik.
Schreeuwde Weruscha nou 'en Amsterdam' of is dat een kloon?
Wel tof dat die er dus bij zijn in Den Boschquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het viswijf uit Amsterdam
Ligt eraan hoe en wat natuurlijk. Als hij vanuit Utrecht of Aalsmeer weg rijdt is het idd vreemd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ie over 10 minuten al gaat rijden, heeft stemmen dan nog zin?
en rotterdam had ik bij leeuwarden gespot. en volgens mij 2 juryleden bij den bosch, bij leeuwarden heb ik er nog maar 1 gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Wel tof dat die er dus bij zijn in Den Bosch
Ik deed Utrecht - Den Bosch vanavond met 150 in 30 minuten... Dat red je dus niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Lelystad - Leeuwarden is een uur.... Lelystad - Den Bosch iets korter volgens mij
ja ik ben ook voor Den Bosch hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
Vond ik ook the vulture. Maar kan ook komen door mijn voorkeur voor Den Bosch.
Ze zijn ook het meest compleet... vind het jammer dat het nu een sms-spel is gewonnen... die Friezen zijn bloedfanatiek daarin....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Kwarkie het volgende:
Den Bosch zal het wel winnen ja.
ff in die feesttent geweestquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef blaaatkipje het volgende:
Zo, terug van het 'feest' in Leeuwarden, prachtig hoorT was wel aardig druk en zag dr wel leuk uit, heb fototjes gemaakt maar kan ze helaas niet op mn pc zetten, niet dat ze zo goed zijn maar ach.
4x ge smst maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn ook het meest compleet... vind het jammer dat het nu een sms-spel is gewonnen... die Friezen zijn bloedfanatiek daarin....
Ghehe klopt wel wat ja, en Sven met zn 'ja al die Friezen smsen zoveel huil-actie' versterkt het alleen maar denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn ook het meest compleet... vind het jammer dat het nu een sms-spel is gewonnen... die Friezen zijn bloedfanatiek daarin....
ik 5* als tegenprestatiequote:
Jeps haha, kom ik daar aan bij het zaailand, compleeeeeeeeet leeg. Dacht echt WTF?! Was het op die parkeerplaats...quote:
Ik denk dat Friezen trotser zijn op hun prestaties dan Brabanders op die van hun... is toch wel een algemene karaktertrek....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef Kleintjuh het volgende:
sry hoor. maar het hele ' in friesland zijn ze fanatieker' slaat natuurlijk nergens op. kom zelf uit friesland, ben bij doozo geweest maar vind toch dat den bosch het verdient. wat dat betreft denk ik eerder dat het andersom is omdat iedereen denkt dat wij er zo fanatiek zijn en dat gecounterd moet worden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |