Ik denk dat niemand die weddenschap met je aangaat, want het lijkt me duidelijk dat dit de uitslag zal zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:24 schreef Michel het volgende:
Leeuwarden moet het maar zien als een prima waarschuwing waar ze als de donder deze week wat mee moeten gaan doen. Terechte beslissing dat Rotterdam eruit is als eerste kandidaat. Veruit de grootste bek en veruit de minste prestatie.
Voorspelling voor de komende weken:
- Doozo eruit
- Amsterdam eruit
- Den Bosch grootte winnaar.
Inzet: Kratje bier.
Maar het is geen omzetwedstrijd. Daarnaast is het restaurant dood als de kok wegloopt. Geldt voor die andere twee ook, maar de kans dat de eigenaar wegloopt is een tikje kleiner dan dat een of ander arrogant kokje wegloopt. Want eerlijk, als mensen zeggen 'zonder mij heb jij geen zaak, baas' is het doorgaans zaak om ze eruit te flikkeren. Dat zij dat niet kunnen begrijp ik heel goed, maar deze arrogantie en divaneigingen zijn echt levensgevaarlijk voor je toko.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef justmattie het volgende:
Doozo is anders wel de tent met de beste omzet
Ja, maar het draait om meer. Zoals het er nu voorstaat denk ik dat Den Bosch gaat winnen maar ja er kan nog vanalles gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef justmattie het volgende:
Doozo is anders wel de tent met de beste omzet
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef editor2 het volgende:
om alle onzin maar weer eens van tafel te vegen en e.e.a.eenmalig recht te zetten
met dit bezoek.Deze post is nu natuurlijk helemaal mooi, nu we Rotterdam hoorden zeggen "aanstaande vrijdag, 9 maart"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iig zijn de zaken gewoon te bezichtigen mocht je willen langsgaan voor een
hapje en een drankje. Het eten in zowel Leeuwarden,Den Bosch en Rotterdam
is vrij goed!
*edit: gaarne spoiler gebruiken en geen nieuwtjes verklappen, dank!.
Nulla verba sed acta
Ja, daarom denk ik ook dat ze toch beter Rotterdam hadden kunnen laten doorgaan. Alhoewel het ook allemaal niet zoveel uitmaakt, want wie ook door was gegaan, ze zouden er allebei de volgende ronde uit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef realbase het volgende:
Als die kok van Doozo echt zo goed is zal ie wel een mooie aanbieding krijgen van een tent in Adam oid. ( refereerde hij zelf ook aan.. dat als Doozo in Adam zou zitten het een gewaagde concurrent van het Sakuro? hotel )
Kok weg.. Doozo een stuk minder lijkt me.. Echt "te" afhankelijk van 1 kok.
Het Okura hotelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef realbase het volgende:
het Sakuro? hotel
Zaterdagavond om half 12, vind ik niet zo heel raar hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond laat reden we om 23:30 nog even langs Suisse.
Zat nog steeds redelijk vol om die tijd.
Mja, maar hij heeft het wel allemaal in elk geval een keer gezegd. Tel daarbij op het onbeschofte gedrag naar zo'n beetje de eerste kritische klant... het lijkt me een divaatje hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Michel het volgende:
Dat hoeft dus helemaal niet te impliceren dat er bonje is of dat meneer ineens sterallures heeft gekregen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef golfer het volgende:
Herman heeft Doozo wel wat goede adviezen ter verbetering gegeven.
Nou maar hopen dat die eigenwijze Spanjaard wil meewerken.
Dat die dinges niet de Goth moet uithangen en dat ze het achter in het pand gezelliger moeten maken en dat ze toch echt chinezen moeten aannemen om de chinese kost te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Net het eerste kwartier gemist. Wat waren de tips?
Waar gaan we heen? Amsterdam - lekker makkelijk en thuiswedstrijd - of die andere steden. Ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef existenz het volgende:
Wie gaat er ergens tussen morgen en zaterdag in DB pompoenen eten met mij?
Idd, dat denk ik ook zeker nu dat Kein ook nog op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
Den Bosch krijgt het zwaar de volgende beoordeling. Een fikse waarschuwing voor hygiene (tenzij ze het natuurlijk meteen goed rechttrekken, wat ik wel verwacht) en mogelijk zijn ze niet zo creatief met pompoenen....
Toch is het wel een slechte zaak, dat Leeuwarden en Den Bosch lijken afhankelijk te zijn van de aanwezigheid van één van hun personeelsleden. Alhoewel ik denk dat het in Leeuwarden nog wel iets erger is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, dat denk ik ook zeker nu dat Kein ook nog op vakantie gaat.
Een hardwerkende persoon op de vloer is echter eenvoudiger vervangbaar dan je kok.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Toch is het wel een slechte zaak, dat Leeuwarden en Den Bosch lijken afhankelijk te zijn van de aanwezigheid van één van hun personeelsleden. Alhoewel ik denk dat het in Leeuwarden nog wel iets erger is.
Kein zorgt in Den Bosch wel dat de vloer goed loopt en goed samen werkt met de keukenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Een hardwerkende persoon op de vloer is echter eenvoudiger vervangbaar dan je kok.
Kein is meer dan een hardwerkend persoon. Een professional zoals zij beschikt over kennis en vaardigheden die niet 1,2,3 aan te leren zijn en even belangrijk zijn voor een resteaurant als het eten; dan maakt het dus niet uit of het een kok of een kelner is die vervangen moet worden, dan gaat het om krapte op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Een hardwerkende persoon op de vloer is echter eenvoudiger vervangbaar dan je kok.
Ja, maar dat kun je compenseren door 2 of zelfs meer mensen extra in te huren (meer kwantiteit tov de kwaliteit). Je kok kun je niet zo maar compenseren op die manierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:25 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
Kein is meer dan een hardwerkend persoon. Een professional zoals zij beschikt over kennis en vaardigheden die niet 1,2,3 aan te leren zijn en even belangrijk zijn voor een resteaurant als het eten; dan maakt het dus niet uit of het een kok of een kelner is die vervangen moet worden, dan gaat het om krapte op de arbeidsmarkt.
dinsdag is de dag dat leeuwarden gesloten is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef ElZwino het volgende:
Hmm vanavond valt er weer 1 af, ik gok dat de sfeer in Leeuwarden zwaarder wegen dan de cijfers in Amsterdam en de bediening en de sfeer beneden in Coquille, dus dat Leeuwarden afvalt. Hoewel veel valt of staat met de pompoenen.
Overigens vind ik het heel donker en stil eruit zien in Leeuwarden in tegenstelling tot in Amsterdam en in Den Bosch...: http://www.rtl.nl/(vm=/re(...)bcams/leeuwarden.xml
Nee. Maar het moet wel ontzettend grappig zijn, dus laat me niet in spanning zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Euc- het volgende:
Weten jullie trouwens wie de sommelier bij coquille is?
Nou nou nou nou nou ???????????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Euc- het volgende:
Laat me raden: die vent die bij de Librije ontslagen is vanwege het stelen van geld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Euc- het volgende:
Euc, wat anders, op wat voor een dagen is er aan een tafel te komen bij de librije, ben waarschijnlijk over een paar maanden een tijdje in NL en wil dan eens komen eten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef Euc- het volgende:
Probeer de lunch, dan kun je op redelijk korte termijn terecht, diner kun je volgend jaar terecht, of je moet je op de reservelijst laten plaatsen, hoewel er zeer weinig annuleringen zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euc, wat anders, op wat voor een dagen is er aan een tafel te komen bij de librije, ben waarschijnlijk over een paar maanden een tijdje in NL en wil dan eens komen eten.
Dat is inderdaad hilarischquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is overigens idd de bij de Librije ontslagen sommelier
Verrassend je zou toch verwachten dat iemand die zo iets gedaan had bij een tent als de Liberije wat lastig aan een nieuwe baan zou komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef Euc- het volgende:
Het is overigens idd de bij de Librije ontslagen sommelier
Was het niet dat hij nu in een tent werkt met de volle spotlights erop. Die persoon zal hier wel 3x nadenken nog iets te flikken. Het blijft natuurlijk wel apartquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verrassend je zou toch verwachten dat iemand die zo iets gedaan had bij een tent als de Liberije wat lastig aan een nieuwe baan zou komen.
Idd, is zeer apart te noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Was het niet dat hij nu in een tent werkt met de volle spotlights erop. Die persoon zal hier wel 3x nadenken nog iets te flikken. Het blijft natuurlijk wel apart
Doe ik een keer wat culinairs... Is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we hierna verder in het FTR topic? Zoveel verschil zit er toch niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |