abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47733483
Redelijk "softe" uitzending deze keer. Iedereen brengt het er goed vanaf, iedereen leeft nog lang en gelukkig.

Wat me opviel in de afgelopen weken is dat Doozo als een speer aan het gaan is, elk puntje van kritiek pakken ze direct aan, ze hebben duidelijk de smaak te pakken.

Waar ik steeds Amsterdam en Den Bosch in de finale zeg staan, zie ik nu steeds meer Leeuwarden, Amsterdams plekje overnemen.

Momenteel gok ik echt op een finale Leeuwarden - Den Bosch.
pi_47733622
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Wie wint is trouwens nog volkomen onzeker.
Volgende week valt de laatste tent af (ik schat in Suisse) en daarna wordt niet meer naar omzet of vakkennis gekeken, maar wordt het weer een commercieel bel/sms-spelletje, waarbij de kijkers (en dus niet een vakkundige jury) bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt.
Yup:

Finale mogelijkheden:
Leeuwarden - Amsterdam
Den Bosch - Amsterdam
Leeuwarden - Den Bosch (Beide veel fans).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:47:16 #103
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_47733786
Ik gok ook op Leeuwarden-Den Bosch en dan zal Leeuwarden waarschijnlijk gaan winnen omdat het de hipste tent is..

Ik hoop overigens dat Den Bosch wint, Sven en Geertje zijn een sympatiek koppel met hart voor de zaak.
Doozo redt het sowieso wel denk ik.

Ik vind het van Suisse trouwens ook wel heel erg goed dat ze van het geld dat ze met de pompoenenactie hebben gewonnen 9000 euro aan een goed geven, ze hadden het ook zelf kunnen houden of in de zaak kunnen steken, die gasten van Rotterdam zouden dat gedaan hebben denk ik als ze nog in de race zaten.
Dat waren meer ondernemers dan mesnen die liefde voor het vak hebben vond ik.

[ Bericht 41% gewijzigd door SiGNe op 28-03-2007 00:30:36 ]
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:39:59 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47735367
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef Michel het volgende:

Momenteel gok ik echt op een finale Leeuwarden - Den Bosch.
Dat is ook mijn gok.
Waarbij de culinaire kwaliteiten van Den Bosch er wel bovenuit springen en het commercieel en zakelijk inzicht en het inspringen op onverwachte ontwikkelingen van Leeuwarden weer veel beter is.
Kan nog spannend worden.

Sowieso redden die 2 tenten het uiteindelijk ook wel zonder de 300.000 euro winstgeld, hetgeen van Amsterdam, gezien de locatie en de kwaliteit nogal twijfelachtig is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47735463
ik vind het nogal debiel dat het afgesloten moet worden met een sms-actie...
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:47:39 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47735508
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef d.n3rd het volgende:
ik vind het nogal debiel dat het afgesloten moet worden met een sms-actie...
Tja...commerciėle omroep en commerciėle Herman moeten er ook natuurlijk wat aan verdienen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47737480
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het van Suisse trouwens ook wel heel erg goed dat ze van het geld dat ze met de pompoenenactie hebben gewonnen 9000 euro aan een goed geven, ze hadden het ook zelf kunnen houden of in de zaak kunnen steken, die gasten van Rotterdam zouden dat gedaan hebben denk ik als ze nog in de race zaten.
Dat waren meer ondernemers dan mesnen die liefde voor het vak hebben vond ik.
Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_47738467
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.
Volgens mij ook, ze moeten het doneren.
pi_47743164
"een goed doel"

Volgens mij werd daar niet Greenpeace ofzo mee bedoeld. Dat geld is natuurlijk bedoeld om in hun eigen tent te pompen, voor hun is dat een "goed doel".
Wat heeft het anders voor zin om dat geld aan een koppel mee te geven, als zij er toch niks mee kunnen.
pi_47743312
gemist gister, is dat gelukt met de 25 % meer omzet ?
pi_47744792
Ik denk dat Leeuwarden - Den Bosch in finale komen, omdat de cijfers van die 2 tenten gewoon veel beter zijn. Suisse maakte gewoon verlies, althans dat zeiden ze op TV.

Overigens zijn die winstcijfers van Doozo echt
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:06:54 #112
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_47745890
Ik hoop echt dat Amsterdam gaat verliezen. Wat een idioten vind ik die Weruschka (oid) en Richard toch. En wat wonen ze in een krot
opgezegd@fok.nl
pi_47749227
Die weruschka beetje tof doen met een handdoek voor dr tieten terwijl ze zich ook gewoon ter plekke bij een zonnebank kan omkleden...
pi_47755260
Niet om het een of ander, maar ik zou Sven trouwens best willen helpen met z'n gebrek aan liefdesleven..
pi_47770909
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef michiel_merk het volgende:
gemist gister, is dat gelukt met de 25 % meer omzet ?
's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.

over die 25% is nog niks duidelijk geworden. geldt voor de uitkomsten van al de 3 koppels.
pi_47774587
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Stienn het volgende:

[..]

's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.

over die 25% is nog niks duidelijk geworden. geldt voor de uitkomsten van al de 3 koppels.
Weet ik, maar ik heb deze week late dienst dus mis even alles, opnemen ben ik vergeten is het toevallig nog ergens terug te zien ?
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:07:07 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47774822
I-spy/Editor sanni ging toch vanavond eten in Doozo?
Poef.....gone! ©golfer
pi_47775025
Moeilijk.
Sven en Geertje en Frank en Frieda vind ik beiden toffe koppels. Geertje is een prachtige "girl next door" en frieda is een klassieke schoonheid. Richard is een arrogante kneus maar met Werucka zou ik dan wel weer wel een nachtje willen stoeien.

Kortom:

1 Sven en Geertje

2 Frank en Frieda.

3 Dag Rixhard en Weruchka.
pi_47785601
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
frieda is een klassieke schoonheid.
Gelukkig zijn we in het goede forum om te zeggen dat over smaak niet te twisten valt...
pi_47787151
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
Moeilijk.
Sven en Geertje en Frank en Frieda vind ik beiden toffe koppels. Geertje is een prachtige "girl next door" en frieda is een klassieke schoonheid. Richard is een arrogante kneus maar met Werucka zou ik dan wel weer wel een nachtje willen stoeien.

Kortom:

1 Sven en Geertje

2 Frank en Frieda.

3 Dag Rixhard en Weruchka.
Volgens mij sloopt ze je in bed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:52:27 #121
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_47787162
Geld ook voor Geertje is een prachtige "girl next door"
pi_47792148
Die weruchka is zo onwijs dom... Ik irriteer me groen en geel aan die chick.

Die leuke woordgrapjes die ze denkt te maken, en van die domme scheve bekken trekken als haar kerel wat staat uit te leggen, zo onwijs dom...

Richard maakt een grapje, en de papagaai roept het vrolijk na..

Leeuwarden vind ik de leukste gasten, ondanks dat ik niets van friezen moet hebben.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_47792339
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik heb deze week late dienst dus mis even alles, opnemen ben ik vergeten is het toevallig nog ergens terug te zien ?
Op www.mijntentistop.nl is het sowieso te zien volgens mij... anders ff googlen op "uitzending gemist" sites!
phuuh
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:37:29 #124
167723 sanni
Acima de seu
pi_47817189
Ik heb trouwens een leuk nieuwtje gehoord. HdB wil nog 2 seizoenen doorgaan met RTL en zijn nieuwe visch-restaurant in Rotterdam gaat op 25 juni open.

edit: Doozo kun je je de moeite besparen van het reserveren want die is tot de eerste week van mei 2007 voor het weekend - 's avonds - volgeboekt. Alleen de lunch heeft nog ruimte.

[ Bericht 25% gewijzigd door sanni op 31-03-2007 18:40:54 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:49:35 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47817383
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef sanni het volgende:
Ik heb trouwens een leuk nieuwtje gehoord. HdB wil nog 2 seizoenen doorgaan met RTL en zijn nieuwe visch-restaurant in Rotterdam gaat op 25 juni open.
Waar blijft je recensie van Doozo?
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')