Yup:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Wie wint is trouwens nog volkomen onzeker.
Volgende week valt de laatste tent af (ik schat in Suisse) en daarna wordt niet meer naar omzet of vakkennis gekeken, maar wordt het weer een commercieel bel/sms-spelletje, waarbij de kijkers (en dus niet een vakkundige jury) bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt.
Dat is ook mijn gok.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef Michel het volgende:
Momenteel gok ik echt op een finale Leeuwarden - Den Bosch.
Tja...commerciėle omroep en commerciėle Herman moeten er ook natuurlijk wat aan verdienen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef d.n3rd het volgende:
ik vind het nogal debiel dat het afgesloten moet worden met een sms-actie...
Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het van Suisse trouwens ook wel heel erg goed dat ze van het geld dat ze met de pompoenenactie hebben gewonnen 9000 euro aan een goed geven, ze hadden het ook zelf kunnen houden of in de zaak kunnen steken, die gasten van Rotterdam zouden dat gedaan hebben denk ik als ze nog in de race zaten.
Dat waren meer ondernemers dan mesnen die liefde voor het vak hebben vond ik.
Volgens mij ook, ze moeten het doneren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgens mij was dat expliciet verteld dat het geld naar een goed doel moest.
's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:55 schreef michiel_merk het volgende:
gemist gister, is dat gelukt met de 25 % meer omzet ?
Weet ik, maar ik heb deze week late dienstquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:47 schreef Stienn het volgende:
[..]
's Woensdags kijken kan ook! Om half 9 's avonds is de herhaling.
over die 25% is nog niks duidelijk geworden. geldt voor de uitkomsten van al de 3 koppels.
Gelukkig zijn we in het goede forum om te zeggen dat over smaak niet te twisten valt...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
frieda is een klassieke schoonheid.
Volgens mij sloopt ze je in bed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:12 schreef Grijp het volgende:
Moeilijk.
Sven en Geertje en Frank en Frieda vind ik beiden toffe koppels. Geertje is een prachtige "girl next door" en frieda is een klassieke schoonheid. Richard is een arrogante kneus maar met Werucka zou ik dan wel weer wel een nachtje willen stoeien.
Kortom:
1 Sven en Geertje
2 Frank en Frieda.
3 Dag Rixhard en Weruchka.![]()
Op www.mijntentistop.nl is het sowieso te zien volgens mij... anders ff googlen op "uitzending gemist" sites!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb deze week late dienstdus mis even alles, opnemen ben ik vergeten
is het toevallig nog ergens terug te zien ?
Waar blijft je recensie van Doozo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef sanni het volgende:
Ik heb trouwens een leuk nieuwtje gehoord. HdB wil nog 2 seizoenen doorgaan met RTL en zijn nieuwe visch-restaurant in Rotterdam gaat op 25 juni open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |