Je hebt er niks van begrepen, dat is allemaal humor. "She was defending her pimp."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wil effe wat kwijt over Snoop-D-O-Skinnylikeapretzel:
Wat een gare Biatch is die Snoop.
Echt he. eerst helemaal gangsta gangsta en pimps en hO's en dit en dat.
En dan opeens issie bekeerd en iedereen gelijk van:
'mmm. ineteresant en wijze man is het toch wel.. goh..'
flikker op man. domme negers.
En die " Another Brother from Another Mother" -joke is ook al zo oud als Eddie murphy an Beverly Hills Cop.
'Dress' van BlackSheep zei dat ook al zo vaak 17 jaar gelee. --> DITC. - Bounce Ta This ft. Dress.
Fucker.
haha, verkeerd topicquote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Xrenity het volgende:
haha, Jan ging net Maarten Spanjer weer bellen bij Kicken
quote:Op maandag 2 april 2007 09:09 schreef Xrenity het volgende:
haha, Jan ging net Maarten Spanjer weer bellen bij Kicken
Wat is er met jou? Je hebt er echt vrij weinig van begrepen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Wil effe wat kwijt over Snoop-D-O-Skinnylikeapretzel:
Wat een gare Biatch is die Snoop.
Echt he. eerst helemaal gangsta gangsta en pimps en hO's en dit en dat.
En dan opeens issie bekeerd en iedereen gelijk van:
'mmm. ineteresant en wijze man is het toch wel.. goh..'
flikker op man. domme negers.
En die " Another Brother from Another Mother" -joke is ook al zo oud als Eddie murphy an Beverly Hills Cop.
'Dress' van BlackSheep zei dat ook al zo vaak 17 jaar gelee. --> DITC. - Bounce Ta This ft. Dress.
Fucker.
Vind ik wel erg leuk, eindelijk een keer iemand die anders radio maakt.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hopelijk gaat ie die is aanpakken op z'n ongrappige radioshow.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Urquhart, ik zit nu naar Jan te luisteren via jou link
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef RedFever007 het volgende:
Jan Paparazzi
Gaat ie ook weer telefoonterreur doen bij Kicken?? Zou wel tof zijn
Yupquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Wat hoorde ik net? Is het interview van Jensen met Snoop Dog op de Amerikaanse tv uitgezonden?
Dat wil ik wel even zien vanavond
Waar zien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Symer het volgende:
Wat hoorde ik net? Is het interview van Jensen met Snoop Dog op de Amerikaanse tv uitgezonden?
Dat wil ik wel even zien vanavond
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Urquhart het volgende:
Het gesprek tussen Jan Paparazzi en Maarten Spanjer
http://www.radioveronica.(...)wjpspanjer020407.mp3
Dat waren geniale stukjesquote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef Urquhart het volgende:
Jan is weer als vanouds
Hij mag Telefoonterreur, Talk of Town en Bejaarde van de Week ook wel weer een vervolg geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Robert niet meer bij de radio zit. Hij moet lekker stoppen met de tv en samen met Jan een nieuw programma beginnen. Ik bescheurde me echt altijd bij hun radiozenders. Jan is dan gewoonweg geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |