Vraag me toch af wat voor ding dat is...quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nerd maar wel met een lekkere (denkbeeldige) vriending.
Ik vind het een fout, en anders een stom grapjequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Dat is geen fout meestal maar gewoon een grapje.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:11 schreef M.I.B. het volgende:
Ik zag gisteren bij mijn groenteboer nog een heel mooi bordje:
Coco's noten
echoooooooooooooo!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
gesloten?
ben je maf ofzo![]()
Hier kun je rondhangen als je kansloos bent en je eigen echo even wilt opvijzelen door anderen te bashen.
Mijn vriendin snapte al niet waarom ik ineens in de lach schoot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:14 schreef Biancavia het volgende:![]()
Waren dat geen noten voor een papegaai?
Gelukkig had hij geen gaap op hem.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb scheit op jou en op jou wanabee nazi's..![]()
quote:
Iemand in het topic vraagt wat een VM is en het verandert ineens van een voorwaardelijke magtiging in:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef tinoz het volgende:
Als je een VM hebt en je houd je er niet aan , zetten ze dan een storm ploeg in om je huis te bestormen of een helicopter ofzo ? of blijven ze gewoon aan me deur staan tot mijn 5 kilo pak rijst op is of sluiten ze mijn water en stroom af ?ik wil geen braindamage door anti psychotica en de maat is vol per 1 april deel ik het GGZ mede dat ik niet langer mee werk en de jutitcie kan ook het heen en weer krijgen met hun voorwaardelijke magtiging
![]()
Een koninklijk kopje melk?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:11 schreef tinoz het volgende:
Vm is een voormalige machting ofzo , klinkt als een koningklijk kopje melk mss maar ik zal de link ff opzoeken
tinoz zit in een beginnende psychose....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
tinoz is ook weer lekker bezig.
[..]
Iemand in het topic vraagt wat een VM is en het verandert ineens van een voorwaardelijke magtiging in:
[..]
Een koninklijk kopje melk?![]()
Maar deze was wel grappig:quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
tinoz zit in een beginnende psychose....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef tinoz het volgende:
ik ga gewoon stoppen met die kolere troep waar je tadive disnispinazie van krijgt
Ik gok op tardieve dyskinesie...quote:
*insert Vlaams accent* Maak van twee woorden één woord of iets dergelijksquote:en dat ze niet vertrouwbaar was
Nou, dat had ik er effe niet uitgehaaldquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik bedenk soms ook wel leugens ter plekke, maar dat is dan soms om mijn eigen hagje te redden..
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:06 schreef vronie het volgende:
Het is toch ongelovig hoeveel katten er gevonden worden,in mijn streek staan er 50 als gevonden in Maart.
Kijken mensen dan niet verder als hun huisdier vermist is.
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:27 schreef Deshima het volgende:
Idiote vraag natuurlijk, weet ook niet of ik het hier moet droppen
!
Maar is staal nou aan het krimpen als het warm is? of is het andersom?
maar het zit me even dwars.....![]()
En dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien zit 't 'm in het andersom?
Nou, dat staal krimpt bij koude. Maar dat je dat niet echt kunt aanduiden met 'andersom'.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik vind het achterlijk dat je dat gaat verkopen op Fok! hismelf.
doe dan marktplaats![]()
Dat is wat je van o.a. antidepressiva kan krijgen, dat je last krijgt van spierspasmes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat had ik er effe niet uitgehaald(tistat?)
Het is toch hangde?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:39 schreef BretsiG het volgende:
Gisteren werd ik gebeld
.....
en daarna hong ze op.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:37 schreef Spacehamster het volgende:
[...]
Als we hartvochtig doen, waarom dan nog grenzen stellen he?![]()
Bovendien is de mens geen bedreigde diersoort.
Ken je Papillon?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:37 schreef freako het volgende:
[..]
Wat zouden financiële benodigdheden zijn? En waar berg je die op?
quote:Op zondag 1 april 2007 01:00 schreef emo.gif het volgende:
wie zijn de anderen dan die dees mijlpaal gehaald hebben/?
quote:Op zondag 1 april 2007 13:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
item gezien over de olielijdingen in Nigeria.
Het is idd alleen maar voorspoed wat dat brengt![]()
Dus de krakers hebben geen bestrijdingsmiddelen gebruikt tijdens het kraken? Of was er sprake van onbeperkte weidegang?quote:Op zondag 1 april 2007 04:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ben niet naar Gothoord gegaan, maar naar de opening van een nieuwe zaal van de piratenbar (lokale biologisch gekraakt pand), daar draaide ze een hoop Electroclash en Electropunk dus ik was blij.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:29 schreef SuperRogier het volgende:
Mijn portemonnee is een paar x in de wachmaschine geweest nouw is het chipje van het pasje een beetje los en zit hij vast in de cardreader![]()
![]()
Stomme rabobank
quote:Op zondag 1 april 2007 17:20 schreef RAZORBL4DE het volgende:
En vervolgens blijkt dat niemand de slechte 1 april grap serieus neemt, maar wel daarna Danny's aantijgingen serieus neemt, en de geïnstructeerde crew Danny's woorden eindeloos herhaalt.
One_of_the_few maakt veel fouten, soms zijn ze grappig, soms niet, maar deze wilde ik toch plaatsen. Terrost, het nieuwe woord voor vrijheidsstrijder?quote:Op zondag 1 april 2007 20:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien moet je alle activisten onder links die gewoon de juridische weg bewandelen niet voor terrost uitmaken, om maar iets te noemen. Als ze wel wat hebben gedaan, dan worden ze vanzelf wel aangeklaagd.
Hier heb ik heel hard om moeten lachen.quote:
Nou ging het wel om iets wat ergens geschreven zou zijn... maar het tijdstip stond ook niet vastquote:
Daar is over nagedacht...quote:Op maandag 2 april 2007 01:18 schreef Richie_Rich het volgende:
Postbank is ook zo erg. Waarschijnlijk zal het ook wel ingedenkt in de voorwaarden zijn.
Het zal al met al een zeer leuke winst voor de bank zijn
Neuh, die lopen meestal niet zo hardquote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef ed_reeb het volgende:
In principe blijft het auteursrecht van de architect ,maar in veel gevallen zal het zo'n baart niet lopen.
Mja, okee, die laatste is niet zo origineelquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Xilantof het volgende:
UV-filter is handig om beschadingen van de frontlens te voorkomen. That's it. En helaas... het blijkt uit tests: hoe duurder hoe beter... (eigenlijk anders om natuurlijkmaar dat de prijs dan zo hoog is telt vaak zwaarder). Je moet dan bedenken dat zulke UV-filters goede coatings hebben en betere obtiek zodat ze geen dingen vervormen ofzo.
En er is verschil tussen reiniger en "blazer". Een blaas-iets, verwijderd alleen droge stof. Als iets hardnekkiger is (met een vette blaasbalg ofzo perongelijk er tegen aan) zal je sensorswabs oid moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |