abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47810505
Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld hier om een probleem te bespreken.

Ik lieg, ik lieg heel erg. Zo erg dat ik vast zit in een net van leugens die iedereen geloofd. Ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik in een Nederlands Elftal zat van een zwemsport en dat ik daar 7 keer per week voor train. Iedereen, mijn vrienden maar ook mij docenten geloven dit en passen hun mening en reactie op dat soort dingen aan. Het is zeg maar een deel van me leven, alsof het echt waar is. Het voelt ondertussen heel echt. Dit is maar 1 van de vele voorbeelde die ik kan geven.

Ik wil jullie vragen naar jullie mening hierover en wat ik mischien kan doen.

Dank jullie wel, ik hoop dat mensen hun mening geven en mij evt. kunnen helpen.

Groetjes Wim (17 jaar)
pi_47810648
sort your life out...
nok ermee
pi_47810677
En je liegt ook nog over je leeftijd, wim18
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_47810722
zwetsen heet dat
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:47:33 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_47810752
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Vector_SLD het volgende:
En je liegt ook nog over je leeftijd, wim18

En hier is hij wél 18:
Chronische leugenaar?!!?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_47810879
Het beste is om naar een Psycholoog te gaan. Die weten precies hoe je er mee om moet gaan.

Een ander goed advies is om er toch zeker met MINIMAAL één iemand over te praten die dicht bij je staat.
pi_47810906
En ook over je aantal posts!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:53:41 #8
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_47810963
lol

Is NIET liegen niet gewoon veel makkelijker?

Ik snap dat "De brug stond open" er niet meer ingaat bij de meeste leraren, maar "Ik moest gister trainen voor het Nederlands elftal zwemmen"
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_47811122
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Wim18 het volgende:
Ik lieg, ik lieg heel erg. Zo erg dat ik vast zit in een net van leugens die iedereen geloofd. Ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik in een Nederlands Elftal zat van een zwemsport en dat ik daar 7 keer per week voor train. Iedereen, mijn vrienden maar ook mij docenten geloven dit en passen hun mening en reactie op dat soort dingen aan. Het is zeg maar een deel van me leven, alsof het echt waar is. Het voelt ondertussen heel echt. Dit is maar 1 van de vele voorbeelde die ik kan geven.
Dat klinkt onhandig. Die leugens, zijn die voor jou soms waar? Of is 't meer dat je altijd weet dat 't leugens zijn, maar 't er zomaar uit flapt?

Ik vind 't overigens wel knap dat je ondanks je web van leugens toch hier erover durft te praten. Kan me best voorstellen dat je je hier toch wel voor schaamt.
quote:
Ik wil jullie vragen naar jullie mening hierover en wat ik mischien kan doen.
Ik denk dat je aan je huisarts eens een doorverwijzing naar een psych moet vragen.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_47811162
Doe er iets aan; zoek professionele hulp.. Ik heb in mijn oude studentenhuis met zo iemand jaren samengewoond. Aangezien wij als huisgenoten alles wel met een korreltje zout konden nemen, hadden wij er niet zoveel problemen mee. Maar uiteindelijk komt zo'n persoon dik in de problemen.
  Donald Duck held donderdag 29 maart 2007 @ 23:00:15 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47811243
tvp, ik heb dat ook
ik heb verschillende mensen verteld dat ik advocaat ben. sommigen vroegen dus juridisch advies, maar daardoor zitten er nu al 2 in de bak...ik weet niet wat ik moet doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_47811471
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
tvp, ik heb dat ook
ik heb verschillende mensen verteld dat ik advocaat ben. sommigen vroegen dus juridisch advies, maar daardoor zitten er nu al 2 in de bak...ik weet niet wat ik moet doen.
Jezelf goed verstoppen, want zodra ik uit de bak ben, dan zwaait er wat voor jou!
なんだっけ
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:07:52 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47811549
Sometimes pathological lying appears to be related to physical causes, such as problems in the brain. Other times they appear to be related to low self-esteem. In any case, good diagnosis and treatment is needed. Contact your healthcare provider for assistance and referrals if needed.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_47811641
als je je nu aanmeldt bij het nederlands zwemteam en 7 dagen per week gaat trainen lijkt me je probleem opgelost
pi_47812161
Ik kan alleen zeggen dat het verdomd verstandig is om nu (je bent nog jong, althans dat hoop ik ) even langs de huisarts te gaan.Straks zit je echt vast en misschien kan je via hem een psycholoog krijgen die je er weer uitloodst.
Ik ken ook iemand die zo heel erg in de problemen is geraakt, zo erg dat hij nu in het buitenland moet vertoeven gezien de schade die het heeft gemaakt. Eigenlijk een aardige vent maar hij kon gewoon niet stoppen. Neem het serieus en pak het grondig aan. Baat het niet dan schaadt het niet.
pi_47812228
Wie zegt dat je nu niet liegt?

Anyway, zoek hulp.
pi_47812346
Het lastige is dat je alles ook moet onthouden! je moet wel je leugens onthouden anders gaan mensen waar je veel mee omgaat ook dingen denken..Denk hier wel om! (niet om je te motiveren)
Het is ook een opluchting om alles in 1 keer te vertellen. Maar dat moet je maar net durven.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:31:57 #18
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_47812462
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef MOD het volgende:
lol

Is NIET liegen niet gewoon veel makkelijker?

Ik snap dat "De brug stond open" er niet meer ingaat bij de meeste leraren, maar "Ik moest gister trainen voor het Nederlands elftal zwemmen"
Ja idd, ik snap er geen zak van. Liegen is toch meer moeite? Bedenk je dat dan ook ter plekke ofzo?
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:36:05 #19
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_47812620
Ik heb zo iemand op de HBO meegemaakt. De hele tijd verzon hij maar dingen. Over hoe geweldig zijn leven niet was. Ik kwam hem anderhalf jaar nadat ik afgestudeerd was nog eens tegen. Hij was toen nog lang niet klaar met zijn studie, maar hij wad wel al een prsche besteld van over de 100.000 euro. Hij had namelijk al allemaal bedrijfjes lopen. Grappig is, dat hij tijdens dit gesprek zichzelf wel minimaal 10 keer tegensprak.

De dingen die hij verzon terwijl ik nog op school met hem was, waren vaker nog erger. Jammergenoeg kan ik de merendeel niet herinneren. Leuke bijkomstigheid was, dat hij totaal incompetent was.

In andere woorden TS. Ga hulp zoeken! Probleem is dat als je zo doorgaat, dat mensen je uiteindelijk niet meer seriesu nemen. Dan is het heel erg moelijk om sociale en professionele contacten te onderhouden.
Horrible Cunt!
pi_47812632
Ik bedenk soms ook wel leugens ter plekke, maar dat is dan soms om mijn eigen hagje te redden..
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:36:59 #21
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_47812662
Drink niet, rook niet, gebruik geen geestverruimende middelen en zorg voor een goed geheugen.
Liegen betekend gewoon heeeeeeeeeeel veel nutteloze zooi onthouden.
Of neem de raad van een eerdere reactie aan en ga zeven dagen per week trainen en maak van je leugen een waarheid.

Als het niet lukt kan (in het uiterste geval) zelfmoord altijd nog....
pi_47812739
http://skepticusnederland.fol.nl/id83.htm

Ik zou maar eens een psychiater bezoeken.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 00:40:39 #23
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47815734
dude snel hulp zoeken, als het een gewoonte wordt wordt het moeilijker ervan af te komen.

me moeder had een tijdje met een chronische leugenaar, en ookal loog hij elke 3 maanden een nieuwe vrouw d'r bij, hij had compleet geen vrienden, zijn broer wou nix meer van hem weten.
het werkt op korte termijn, maar op lange termijn raak je iedereen kwijt, en houd je mensen hooguit een paar maanden bij je!

hup hup ga hulp zoeken, je bent nog jong je kan er vas tnog makkelijk van afkomen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:26:07 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_47819258
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:36 schreef DrDarwin het volgende:
jij bent stoer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: