quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Vector_SLD het volgende:
En je liegt ook nog over je leeftijd, wim18
Dat klinkt onhandig. Die leugens, zijn die voor jou soms waar? Of is 't meer dat je altijd weet dat 't leugens zijn, maar 't er zomaar uit flapt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Wim18 het volgende:
Ik lieg, ik lieg heel erg. Zo erg dat ik vast zit in een net van leugens die iedereen geloofd. Ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik in een Nederlands Elftal zat van een zwemsport en dat ik daar 7 keer per week voor train. Iedereen, mijn vrienden maar ook mij docenten geloven dit en passen hun mening en reactie op dat soort dingen aan. Het is zeg maar een deel van me leven, alsof het echt waar is. Het voelt ondertussen heel echt. Dit is maar 1 van de vele voorbeelde die ik kan geven.
Ik denk dat je aan je huisarts eens een doorverwijzing naar een psych moet vragen.quote:Ik wil jullie vragen naar jullie mening hierover en wat ik mischien kan doen.
Jezelf goed verstoppen, want zodra ik uit de bak ben, dan zwaait er wat voor jou!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
tvp, ik heb dat ook
ik heb verschillende mensen verteld dat ik advocaat ben. sommigen vroegen dus juridisch advies, maar daardoor zitten er nu al 2 in de bak...ik weet niet wat ik moet doen.
Ja idd, ik snap er geen zak van. Liegen is toch meer moeite? Bedenk je dat dan ook ter plekke ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef MOD het volgende:
lol
Is NIET liegen niet gewoon veel makkelijker?
Ik snap dat "De brug stond open" er niet meer ingaat bij de meeste leraren, maar "Ik moest gister trainen voor het Nederlands elftal zwemmen"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |