Hij had wat te vieren Kan Togg..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Willewa het volgende:
beetje triest inderdaad maarja wie weet was het een speciale dag waarbij ze nauwelijks wat hoefden te doen.. een culturele dag ofzo met allemaal workshops...
bij dat soort dagen smoke ik ook wel es een jointje onder schooltijd.. culturele activiteiten voegen toch niks toe..
zo niet, dan:
Non alcoholische sukkelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe 45% is iets meer dan een breezertje
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Ja-Ik het volgende:
Ja dat is stom
![]()
oh wat is je klacht eigenlijk?
Ah jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Yo Thug for life, drink nog eens watquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Tjonge, jij bent écht stoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nu Is het ineens een diss topic geworde..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
Ga jij maar je kinderbier drinken, want een BrEeZahhH bevat maar net 10% ofzowquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yo Thug for life, drink nog eens wat
Btw, er zit wat op je lip.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ben nog even aan het denken over "mijn woorden en vies maken"quote:
Wat? Over die homo die met zijn snor kleine jongetjes hun aarsen kriebelde? Over die?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..![]()
Eh, ja. Nu wel.quote:Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje?
En wat is daar precies mee?quote:of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Jouw woorden en vies maken? Ja ja. Ik denk dat je bedoelt: ik ga hier geen woorden aan vuil maken.quote:Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
Moet jou toch aanspreken, de SS, als Grijze Wolf-supporter zijnde.quote:NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
Heb laatst gehoord dat die weleens een mongool kon zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
jij fokken met onze wimpie? Jong ik weet waar je otto staat en waar je gejatte fietst slaapt dus pas ma op GeK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
Dat zie ik nu pas.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het denken over "mijn woorden en vies maken"
Ik moest lachen, ataturk is een homo. Maarja jullie staan wel bekend om dingen te ontkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Atatürk is van een grieksafkomst, en dus ABSOLUUT GEEN JOOD.
![]()
En het is geen bash, dat weet ik.. MAAR EEN BELEDIGING![]()
Totaal geen respect voor de mensen die er van alles hebben gedaan voor de huidige Nederland...
Wat zou je doen als hij dr nooit was geweest? en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??
![]()
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zekerquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Atatürk is van een grieksafkomst, en dus ABSOLUUT GEEN JOOD.
![]()
En het is geen bash, dat weet ik.. MAAR EEN BELEDIGING![]()
Totaal geen respect voor de mensen die er van alles hebben gedaan voor de huidige Nederland...
Wat zou je doen als hij dr nooit was geweest? en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
En toen werd het toch nog een leuk topic
Oplettuh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef Camplo het volgende:
Waarom neem je alcohol mee naar school?
Ben je zo niet ruig genoeg dan?
Nee?
Loser.
Hoop dat ie NOOIT meer naar school mag en voortaan in de sloppenwijken van Rio de Janeiro mag bedelen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ataturk is een homo. Maarja jullie staan wel bekend om dingen te ontkennen.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zeker
Pure geschiedenis, oh wacht, geschiedenis, da's niet hetzelfde als herschrijven of verdoezelen hè
De Turkse regering erkent dat hij van joodse komaf was, maar wil dit niet als joodse afkomst bestempelen maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarbij ook veel Turken het slachtoffer waren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zeker
Pure geschiedenis, oh wacht, geschiedenis, da's niet hetzelfde als herschrijven of verdoezelen hè
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh!
Daar gaat het allang niet meer over
Heb je weer gedronken? Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ATATURK IS GEEN HOMO, EN WAAR THE FUCK DWAAL JIJ AF? kk racist.. ik heb scheit op jou en op jou wanabee nazi's..
![]()
[..]
Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Jah wij doen ook echt alles wat in dat kut boek staat..."Jullie" zijn toch van die dwazen die alles doen wat er ergens geschreven staatquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ATATURK IS GEEN HOMO, EN WAAR THE FUCK DWAAL JIJ AF? kk racist.. ik heb scheit op jou en op jou wanabee nazi's..
![]()
[..]
Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Teringturk, neqschot voor je!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef babyblue het volgende:
Wat een topic van antwoorden naar discussie van discussie naar ruzie lol![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Armeen meldquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgen
Verdoezelen
Zullen we het even hebben over de Armenen en laten we het vooral even hebben over hoe precies het Ottomaanse Rijk ten val is gebracht,
succes
Btw, Jood, Griek, wat maakt het in principe uit
Let je even op Kemal!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Turkse regering erkent dat hij van joodse komaf was, maar wil dit niet als joodse afkomst bestempelen maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarbij ook veel Turken het slachtoffer waren.
AJAX!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In de gaskamer met jou, kk teringjood..![]()
Er wonen er vooral weinig in Kampen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Eigenljk wonen er nog maar weinig joden in nederland.. hoe zou dat toch komen![]()
Dat bedoel ik maar.. zo een mooie stad ...quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgen
Verdoezelen
Zullen we het even hebben over de Armenen en laten we het vooral even hebben over hoe precies het Ottomaanse Rijk ten val is gebracht,
succes
Btw, Jood, Griek, wat maakt het in principe uit
Je bent er een paar vergeten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef yvonne het volgende:
gaskamermeuk verwijderd, geen zin bans uit te delen
Dat zat ik net te verwijderen jahquote:
Grijze Wolven zijn wanabe-nazis hoor, dus jij schijt op jezelf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Op internet staat ook overal dat de islam niet waar is, is dat dus zo?quote:Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
Jullie bijbel? Fuck de bijbel man, daar vegen we onze aars mee af, net zoals met de torah en de knoran.quote:en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Nu komt je ware aard naar boven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In de gaskamer met jou, kk teringjood..![]()
Lodewijk Napoleon bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??![]()
Ja hoor, heel modern. Je bent trouwens wel grappig voor een turk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit..
Griek zijn is helemala niet slecht,, waarom zou het?Hier griekeland, daar Turkije.. wat is het verschil..?? de een is alleen een katholiek land, de ander een Modern-Islamitisch land.
Ah ja, daarom zijn ze ook allemaal TR uitgetrapt en zijn er maar "een paar"oorlogjes geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit..
Griek zijn is helemala niet slecht,, waarom zou het?Hier griekeland, daar Turkije.. wat is het verschil..?? de een is alleen een katholiek land, de ander een Modern-Islamitisch land.
Ik zal maar niet over Cyprus beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, daarom zijn ze ook allemaal TR uitgetrapt en zijn er maar "een paar"oorlogjes geweest
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja hoor, heel modern. Je bent trouwens wel grappig voor een turk.
'Jullie bijbel'quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Sterker nog, hij is de aanstichter van dit allemaal, hij begon over Ataturkquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Hofstadtgruppe heeft een topic naar zn hart gevonden.
Het is altijd fijn je vooroordelen bevestigd te zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Hofstadtgruppe heeft een topic naar zn hart gevonden.
Pst, je vergeet die ene napoleonquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef icebliss het volgende:
[..]
'Jullie bijbel'![]()
In tegenstelling tot veel Oosterse volken nemen de meeste Nederlanders dikke boeken vol met leuke, verzonnen verhaaltjes al vrij lang niet zo serieus meer. Als je 'ons' wil beledigen moet je vooral aankomen met de bijbel, Willem van Oranje en de tweede wereldoorlog, ja![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nu komt je ware aard naar boven.![]()
Ataturk? Bedoel je die homo met die snor?quote:
Let the games begin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is altijd fijn je vooroordelen bevestigd te zien.
Kijk dat is mijn bijdrage aan de integratie: ik verdiep me in hun cultuur zodat ik weet waarmee ik ze het snelst op de kast krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |