Hij had wat te vieren Kan Togg..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Willewa het volgende:
beetje triest inderdaad maarja wie weet was het een speciale dag waarbij ze nauwelijks wat hoefden te doen.. een culturele dag ofzo met allemaal workshops...
bij dat soort dagen smoke ik ook wel es een jointje onder schooltijd.. culturele activiteiten voegen toch niks toe..
zo niet, dan:
Non alcoholische sukkelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe 45% is iets meer dan een breezertje
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Ja-Ik het volgende:
Ja dat is stom
![]()
oh wat is je klacht eigenlijk?
Ah jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Yo Thug for life, drink nog eens watquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Tjonge, jij bent écht stoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nu Is het ineens een diss topic geworde..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
Ga jij maar je kinderbier drinken, want een BrEeZahhH bevat maar net 10% ofzowquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yo Thug for life, drink nog eens wat
Btw, er zit wat op je lip.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ben nog even aan het denken over "mijn woorden en vies maken"quote:
Wat? Over die homo die met zijn snor kleine jongetjes hun aarsen kriebelde? Over die?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..![]()
Eh, ja. Nu wel.quote:Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje?
En wat is daar precies mee?quote:of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Jouw woorden en vies maken? Ja ja. Ik denk dat je bedoelt: ik ga hier geen woorden aan vuil maken.quote:Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
Moet jou toch aanspreken, de SS, als Grijze Wolf-supporter zijnde.quote:NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
Heb laatst gehoord dat die weleens een mongool kon zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
jij fokken met onze wimpie? Jong ik weet waar je otto staat en waar je gejatte fietst slaapt dus pas ma op GeK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
Dat zie ik nu pas.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het denken over "mijn woorden en vies maken"
Ik moest lachen, ataturk is een homo. Maarja jullie staan wel bekend om dingen te ontkennen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Atatürk is van een grieksafkomst, en dus ABSOLUUT GEEN JOOD.
![]()
En het is geen bash, dat weet ik.. MAAR EEN BELEDIGING![]()
Totaal geen respect voor de mensen die er van alles hebben gedaan voor de huidige Nederland...
Wat zou je doen als hij dr nooit was geweest? en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??
![]()
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zekerquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Totaal geen respect voor de mensen die er van alles hebben gedaan voor de huidige Nederland...
Wat zou je doen als hij dr nooit was geweest? en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef yvonne het volgende:
En toen werd het toch nog een leuk topic
Oplettuh!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef Camplo het volgende:
Waarom neem je alcohol mee naar school?
Ben je zo niet ruig genoeg dan?
Nee?
Loser.
Hoop dat ie NOOIT meer naar school mag en voortaan in de sloppenwijken van Rio de Janeiro mag bedelen.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ataturk is een homo. Maarja jullie staan wel bekend om dingen te ontkennen.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zeker
Pure geschiedenis, oh wacht, geschiedenis, da's niet hetzelfde als herschrijven of verdoezelen hè
De Turkse regering erkent dat hij van joodse komaf was, maar wil dit niet als joodse afkomst bestempelen maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarbij ook veel Turken het slachtoffer waren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens heeeeeeeeeeeel goed documenten uit die tijd opvragen, dat ie Joods was is toch al vrij zeker
Pure geschiedenis, oh wacht, geschiedenis, da's niet hetzelfde als herschrijven of verdoezelen hè
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oplettuh!
Daar gaat het allang niet meer over
Heb je weer gedronken? Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ATATURK IS GEEN HOMO, EN WAAR THE FUCK DWAAL JIJ AF? kk racist.. ik heb scheit op jou en op jou wanabee nazi's..
![]()
[..]
Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Jah wij doen ook echt alles wat in dat kut boek staat..."Jullie" zijn toch van die dwazen die alles doen wat er ergens geschreven staatquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ATATURK IS GEEN HOMO, EN WAAR THE FUCK DWAAL JIJ AF? kk racist.. ik heb scheit op jou en op jou wanabee nazi's..
![]()
[..]
Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Teringturk, neqschot voor je!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef babyblue het volgende:
Wat een topic van antwoorden naar discussie van discussie naar ruzie lol![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Armeen meldquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgen
Verdoezelen
Zullen we het even hebben over de Armenen en laten we het vooral even hebben over hoe precies het Ottomaanse Rijk ten val is gebracht,
succes
Btw, Jood, Griek, wat maakt het in principe uit
Let je even op Kemal!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Turkse regering erkent dat hij van joodse komaf was, maar wil dit niet als joodse afkomst bestempelen maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden waarbij ook veel Turken het slachtoffer waren.
AJAX!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In de gaskamer met jou, kk teringjood..![]()
Er wonen er vooral weinig in Kampen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Eigenljk wonen er nog maar weinig joden in nederland.. hoe zou dat toch komen![]()
Dat bedoel ik maar.. zo een mooie stad ...quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
TURKSE historici zijn daar achter gekomen, maar moeten, je raadt het al, zwijgen
Verdoezelen
Zullen we het even hebben over de Armenen en laten we het vooral even hebben over hoe precies het Ottomaanse Rijk ten val is gebracht,
succes
Btw, Jood, Griek, wat maakt het in principe uit
Je bent er een paar vergeten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef yvonne het volgende:
gaskamermeuk verwijderd, geen zin bans uit te delen
Dat zat ik net te verwijderen jahquote:
Grijze Wolven zijn wanabe-nazis hoor, dus jij schijt op jezelf?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Op internet staat ook overal dat de islam niet waar is, is dat dus zo?quote:Ho maar, waaruit kan jij concluderen dat hij Jood is? Waarom kan heel TR daar zelf niet achterkomen, en een zielig achterlijk ander buitelander toevallig wel? terwijl overal zijn biografie staat op het internet?
Jullie bijbel? Fuck de bijbel man, daar vegen we onze aars mee af, net zoals met de torah en de knoran.quote:en over herschrijven of verdoezelen,, laat ik maar niet beginnen ove rjullie bijbel., die is wel zeker 10.000x herschreven![]()
![]()
Nu komt je ware aard naar boven.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In de gaskamer met jou, kk teringjood..![]()
Lodewijk Napoleon bedoel je neem ik aan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??![]()
Ja hoor, heel modern. Je bent trouwens wel grappig voor een turk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit..
Griek zijn is helemala niet slecht,, waarom zou het?Hier griekeland, daar Turkije.. wat is het verschil..?? de een is alleen een katholiek land, de ander een Modern-Islamitisch land.
Ah ja, daarom zijn ze ook allemaal TR uitgetrapt en zijn er maar "een paar"oorlogjes geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit..
Griek zijn is helemala niet slecht,, waarom zou het?Hier griekeland, daar Turkije.. wat is het verschil..?? de een is alleen een katholiek land, de ander een Modern-Islamitisch land.
Ik zal maar niet over Cyprus beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, daarom zijn ze ook allemaal TR uitgetrapt en zijn er maar "een paar"oorlogjes geweest
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja hoor, heel modern. Je bent trouwens wel grappig voor een turk.
'Jullie bijbel'quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Sterker nog, hij is de aanstichter van dit allemaal, hij begon over Ataturkquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Hofstadtgruppe heeft een topic naar zn hart gevonden.
Het is altijd fijn je vooroordelen bevestigd te zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Posdnous het volgende:
Hofstadtgruppe heeft een topic naar zn hart gevonden.
Pst, je vergeet die ene napoleonquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef icebliss het volgende:
[..]
'Jullie bijbel'![]()
In tegenstelling tot veel Oosterse volken nemen de meeste Nederlanders dikke boeken vol met leuke, verzonnen verhaaltjes al vrij lang niet zo serieus meer. Als je 'ons' wil beledigen moet je vooral aankomen met de bijbel, Willem van Oranje en de tweede wereldoorlog, ja![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nu komt je ware aard naar boven.![]()
Ataturk? Bedoel je die homo met die snor?quote:
Let the games begin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is altijd fijn je vooroordelen bevestigd te zien.
Kijk dat is mijn bijdrage aan de integratie: ik verdiep me in hun cultuur zodat ik weet waarmee ik ze het snelst op de kast krijg.
ja die jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ataturk? Bedoel je die homo met die snor?
Prachtig hoe snel je haptquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Kijk.. discusies ga ik graag aan, maar zolang er maar niet word gescholden. Atatürk is een heel speciaal iemand voor mij en voor heel Turkije.. en zeker wel voor meerdere mensen.
Maar vergeet niet dat ik geen NAZI ben, of wil zijn.. Natuurlijk hadden ze wel ideeën die OK waren, maare voor de rest vind ik het ook nergens op slaan..![]()
ATATURK IS GEEN JOOD EN GEEN HOMO... Vergeet dat niet![]()
Dat zou lastig zijn als je zelf de aanstichter bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef yvonne het volgende:
gaskamermeuk verwijderd, geen zin bans uit te delen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Kijk.. discusies ga ik graag aan, maar zolang er maar niet word gescholden. Atatürk is een heel speciaal iemand voor mij en voor heel Turkije.. en zeker wel voor meerdere mensen.
Maar vergeet niet dat ik geen NAZI ben, of wil zijn.. Natuurlijk hadden ze wel ideeën die OK waren, maare voor de rest vind ik het ook nergens op slaan..![]()
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande (quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef babyblue het volgende:
Verkeerde topic naam eigenlijk hoort daar ruzie 100 mensen tegen 1.
Lijkt me niet echt eerlijk zelfs admin doet mee![]()
Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof. Hij had het over die grijze-kut wolfen. Grootste kut mongolen op de wereld. Echt he, valt me wel op dat kutaturk wel goed spelt. Maar voor de rest is het een dramagevalletje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ataturk is gewoon je vader, een homo en een jood.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ook goed Alemaal hetzelfde..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande () discussie..
Opvoedkundig ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande () discussie..
Aan de galg met jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat moeder gedeelte dat klopt sowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ataturk is gewoon je vader, een homo en een jood.
En je moeder een hoer.
Op het verkeerd spellen van zijn naam staat de doodstraf in Turkije.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof. Hij had het over die grijze-kut wolfen. Grootste kut mongolen op de wereld. Echt he, valt me wel op dat kutaturk wel goed spelt. Maar voor de rest is het een dramagevalletje.![]()
HEYquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik leer hier inderdaad meer over Atatürk dan op schoolquote:
Dat zou zeer verkeerd zijn voor een land waarvan 50% verstandelijk gehandicapt is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Op het verkeerd spellen van zijn naam staat de doodstraf in Turkije.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat zou zeer verkeerd zijn voor een land waarvan 50% verstandelijk gehandicapt is.![]()
Watskeburt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
HEY
HEB JE WAT TEGEN JODEN!?!!!1
GODVERREDOMME JIJ KKKKK RACIST MAN!!! WAG MAR IK KOM JE OPSOEKE EN DOE KRAV MAGA OP JE KONT DIKKE TOERK! JA WAT! SHIIIITTTTTTTTTTTT
NOG EEN KEER ZO TOF TOEN TEGE MEVOLLEK EN SJONG IK DUW DIE KORAN IN JE ANUS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik VindT Em Egt Hewl Stuwr.
Groetjes,
Krea.
Ja sorry, ik heb raki opquote:
Mooie sigquote:
straks krijg je nog raki klappen van dit turkjequote:
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebabquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
he toerkie, mag je wel drinken van je boekje ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebab
ah yeah . I ate a turk for breakfastquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef JohannesPaulus het volgende:
Is het niet iets voor Wilders om Ataturk aan te vallen ipv de Islam?
De Turken reageren iig heftiger als je hun God Ataturk aanvalt![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat kwam door het uitslobberen van aarsen van gasten die teveel raki gedronken hadden!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebab
lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ah yeah . I ate a turk for breakfast![]()
Nou helden zou ik hen nou ook niet noemen. Ik heb net zo veel tegen joden als tegen turken tbhquote:
alt+f4quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoe plaats je een terug vind post?
Dank je, ik ben er ook nog niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
Ik puzzel nog even verder op dat shorsen
noooo0o0o00ooooh!!!!!!!!!!!! dikke diss! jwt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
well cry me a river.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nou helden zou ik hen nou ook niet noemen. Ik heb net zo veel tegen joden als tegen turken tbh
Geen korting geven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er ook nog niet uit
Is er eigenlijk iets waar je Nederlanders in zo'n topic wel boos mee kan maken?
Lodewijk napoleon en Willem van Oranje werken blijkbaar niet?
Wat wel?
Help hier ons turkje om ons boos te maken!
suggesties:
- Kaas?
- Klompen?
- Bruggen?
- Drugsbeleid?
Frans Bauerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er ook nog niet uit
Is er eigenlijk iets waar je Nederlanders in zo'n topic wel boos mee kan maken?
Lodewijk napoleon en Willem van Oranje werken blijkbaar niet?
Wat wel?
Help hier ons turkje om ons boos te maken!
suggesties:
- Kaas?
- Klompen?
- Bruggen?
- Drugsbeleid?
Cyprus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over Cyprus beginnen.![]()
Ze zijn allemaal Geshorst.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef babyblue het volgende:
Het is still geworde
Z'n grote broerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Ja dat ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Cyprus?
Dat land is toch het toonbeeld voor de al eeuwenlange vriendschappelijke verhoudingen tussen Griekenland en Turkije
Nou ik verwelkom ze alle 2 hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Men, ik wilde je pm'en ouwe. Ik dacht meteen, dit moet Jarno mij men ook zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Er moet echt een meld-topic komen voor dit soort topics..
Admin was net hier hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Goed plan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
gewoon Yvonne volgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Die heb dezelfde soort snor als zijn moeder!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
HEY
HEB JE WAT TEGEN JODEN!?!!!1
GODVERREDOMME JIJ KKKKK RACIST MAN!!! WAG MAR IK KOM JE OPSOEKE EN DOE KRAV MAGA OP JE KONT DIKKE TOERK! JA WAT! SHIIIITTTTTTTTTTTT
NOG EEN KEER ZO TOF TOEN TEGE MEVOLLEK EN SJONG IK DUW DIE KORAN IN JE ANUS
Die Jarno dan waarschuwt d.m.v. een stroom stoot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Lariekoek het volgende:
In elk topic moet gewoon een aparte waarschuw Jarno knop komen!
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Fuck Israël en Fuck die Joden..
Begint leuk te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Mag ik meequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.
Kerel heb jij enig idee hoe dom jij overkomt? Met je Grijze Wolven sig en je discriminerende reacties jegens joden? Bedenk eerst even wat je precies wilt typen voordat je op Invoeren klikt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Ik vrees dat dit catering nodig gaat hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ook hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze bier, chips en tieten pakt
Dat hoef je hem niet te vertellen, was die allang van plan. Wollah dat is woar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Allemaal boessies op de parkplatz!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Je zou kunnen proberen om na te denken voordat je zomaar een hele bevolkingsgroep uitveegtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Jo.. meld hier ff waar en wanneerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Waar ligt zuiderpark?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij nooit buiten dorp geweest?quote:
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMODquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het geen bashen noemen, gewoon "opbouwende kritiek topic".
Precies, geen kwaad woord over Willempiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef Maisnon het volgende:
Ho ho ho, er wordt hier toch niet gefucked met Willempie hé?
Volg Jarno en dan kom je er wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er gereld gaat worden. Hoe laat moet ik waar zijn?![]()
je dus? wij van FOK! nemen geen blad voor de mondquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMOD![]()
* freecell roept de FOK! knokploeg erbijquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Wie is sjoerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben je toevallig een koerd?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.![]()
is goed, ik plak wel 2 foto's van m onder mn schoenenquote:
Ook al was dat zo, dan nog was ik niet zo'n idioot als jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Ik heb de film gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Baret het volgende:
[..]
Nee ik heb de koran net doorgelezen.![]()
![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan Raki.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, krijgt die arme man ook wat eiwitjes binnen.
Afwisseling was toch gezond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Raki.
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik op vakantie was in Turkije () een paar jaar geleden, heb ik dronken tegen zo'n beeld van Atatürk gepist
![]()
Later kwam ik er achter dat je voor dat soort geintjes vet lang in de cel kan verdwijnen. Zo gaat dat in onderontwikkelde landen...
dat is Bushquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Die scene was echt supergrappigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Yo Turquaz, Napoleon was veel doper dan die Atatoerk, en heeft veel meer bereikt! En blijf eens van die geiten in de kinderboerderij af, blaat = nee!
Een echte koerd neemt homeboys mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie praatjes heeft, die komt dan maar.. ik w8 wel alleen,, scheit aan diegene..
Zondag om 13:00uur op de Nolensplein.. PM maare als je komt,,
Nee, dit is geen bedreiging.. maar een uitnodiging![]()
Komen je racistische vriendjes ook?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.quote:
Story of your life, huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
ik w8 wel alleen
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Een echte koerd neemt homeboys mee.
was tie nou gevende of ontvangende partij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Baret het volgende:
[..]
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.![]()
Wisselend. Dit was op het einde, toen mohammed weer wat bijgekomen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
was tie nou gevende of ontvangende partij?
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Spyronius het volgende:
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer is
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
Ik vind het ook geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Niet waarschijnlijk. Er staat nooit iets zinnigs inquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik lees er meestal vluchtig over heen , er staat waarschijnlijk toch niks zinnigs in.
Ik ook niet. Moet echt mn best doen hier op mn werk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Nee hij was lekker origineel, goed crack hoer danquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?
Ja mensen die luchtblauw willen maar groen en wit ook mooi vinden, die donderen gewoon alles door elkaar heenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
Turquoise is toch die gay kleur?
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.![]()
Blijft een leuke film.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
dan moet je naar de kantine gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein.
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
Dat wordt m.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein. Lijkt me DE locatie.
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Welke kantine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan moet je naar de kantine gaan.
Inderdaad, waar is die lafbek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Laten we het leuk maken... 6.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
Het blijft een turk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.
In welke richting is het oosten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Daantke het volgende:
Is het gebedstijd?
dat probeer ik al sinds de eerste post van onze turk kwast.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Baret het volgende:
Ik probeer nu echt heel zwaar mijn lach in te houden.
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
Als je aan het bidden bent is het te zien aan het feit dat je recht een plek waar de zon nooit schijnt inkijkt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
Fuck jullie allemaal![]()
Wie gewoon ballen heeft, komt op Zondag @ 13:00 in venlo naar de Nolensplein..
ik zeg niks meer![]()
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
ik zeg niks meer![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.
Turkentaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
ik zeg niks meer![]()
Je hebt deze uber topic verneukt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Allochtonen zijn ECHT een aanwinst voor de samenleving!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |