Dat had ie pas door na 5 pagina's ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Welke kantine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan moet je naar de kantine gaan.
Inderdaad, waar is die lafbek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Laten we het leuk maken... 6.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
Het blijft een turk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.
In welke richting is het oosten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Daantke het volgende:
Is het gebedstijd?
dat probeer ik al sinds de eerste post van onze turk kwast.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Baret het volgende:
Ik probeer nu echt heel zwaar mijn lach in te houden.
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
Als je aan het bidden bent is het te zien aan het feit dat je recht een plek waar de zon nooit schijnt inkijkt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
Fuck jullie allemaal![]()
Wie gewoon ballen heeft, komt op Zondag @ 13:00 in venlo naar de Nolensplein..
ik zeg niks meer![]()
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
ik zeg niks meer![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.
Turkentaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
ik zeg niks meer![]()
Je hebt deze uber topic verneukt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Allochtonen zijn ECHT een aanwinst voor de samenleving!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |