Volg Jarno en dan kom je er wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er gereld gaat worden. Hoe laat moet ik waar zijn?![]()
je dus? wij van FOK! nemen geen blad voor de mondquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMOD![]()
* freecell roept de FOK! knokploeg erbijquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Wie is sjoerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben je toevallig een koerd?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.![]()
is goed, ik plak wel 2 foto's van m onder mn schoenenquote:
Ook al was dat zo, dan nog was ik niet zo'n idioot als jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Ik heb de film gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Baret het volgende:
[..]
Nee ik heb de koran net doorgelezen.![]()
![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan Raki.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, krijgt die arme man ook wat eiwitjes binnen.
Afwisseling was toch gezond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Raki.
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik op vakantie was in Turkije () een paar jaar geleden, heb ik dronken tegen zo'n beeld van Atatürk gepist
![]()
Later kwam ik er achter dat je voor dat soort geintjes vet lang in de cel kan verdwijnen. Zo gaat dat in onderontwikkelde landen...
dat is Bushquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Die scene was echt supergrappigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Yo Turquaz, Napoleon was veel doper dan die Atatoerk, en heeft veel meer bereikt! En blijf eens van die geiten in de kinderboerderij af, blaat = nee!
Een echte koerd neemt homeboys mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie praatjes heeft, die komt dan maar.. ik w8 wel alleen,, scheit aan diegene..
Zondag om 13:00uur op de Nolensplein.. PM maare als je komt,,
Nee, dit is geen bedreiging.. maar een uitnodiging![]()
Komen je racistische vriendjes ook?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.quote:
Story of your life, huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
ik w8 wel alleen
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Een echte koerd neemt homeboys mee.
was tie nou gevende of ontvangende partij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Baret het volgende:
[..]
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.![]()
Wisselend. Dit was op het einde, toen mohammed weer wat bijgekomen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
was tie nou gevende of ontvangende partij?
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Spyronius het volgende:
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer is
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |