Z'n grote broerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Ja dat ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Cyprus?
Dat land is toch het toonbeeld voor de al eeuwenlange vriendschappelijke verhoudingen tussen Griekenland en Turkije
Nou ik verwelkom ze alle 2 hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Men, ik wilde je pm'en ouwe. Ik dacht meteen, dit moet Jarno mij men ook zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Er moet echt een meld-topic komen voor dit soort topics..
Admin was net hier hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Goed plan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
gewoon Yvonne volgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Die heb dezelfde soort snor als zijn moeder!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
HEY
HEB JE WAT TEGEN JODEN!?!!!1
GODVERREDOMME JIJ KKKKK RACIST MAN!!! WAG MAR IK KOM JE OPSOEKE EN DOE KRAV MAGA OP JE KONT DIKKE TOERK! JA WAT! SHIIIITTTTTTTTTTTT
NOG EEN KEER ZO TOF TOEN TEGE MEVOLLEK EN SJONG IK DUW DIE KORAN IN JE ANUS
Die Jarno dan waarschuwt d.m.v. een stroom stoot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Lariekoek het volgende:
In elk topic moet gewoon een aparte waarschuw Jarno knop komen!
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Fuck Israël en Fuck die Joden..
Begint leuk te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Mag ik meequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.
Kerel heb jij enig idee hoe dom jij overkomt? Met je Grijze Wolven sig en je discriminerende reacties jegens joden? Bedenk eerst even wat je precies wilt typen voordat je op Invoeren klikt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Ik vrees dat dit catering nodig gaat hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ook hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze bier, chips en tieten pakt
Dat hoef je hem niet te vertellen, was die allang van plan. Wollah dat is woar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Allemaal boessies op de parkplatz!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Je zou kunnen proberen om na te denken voordat je zomaar een hele bevolkingsgroep uitveegtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Jo.. meld hier ff waar en wanneerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Waar ligt zuiderpark?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij nooit buiten dorp geweest?quote:
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMODquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het geen bashen noemen, gewoon "opbouwende kritiek topic".
Precies, geen kwaad woord over Willempiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef Maisnon het volgende:
Ho ho ho, er wordt hier toch niet gefucked met Willempie hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |