ja die jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ataturk? Bedoel je die homo met die snor?
Prachtig hoe snel je haptquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Kijk.. discusies ga ik graag aan, maar zolang er maar niet word gescholden. Atatürk is een heel speciaal iemand voor mij en voor heel Turkije.. en zeker wel voor meerdere mensen.
Maar vergeet niet dat ik geen NAZI ben, of wil zijn.. Natuurlijk hadden ze wel ideeën die OK waren, maare voor de rest vind ik het ook nergens op slaan..![]()
ATATURK IS GEEN JOOD EN GEEN HOMO... Vergeet dat niet![]()
Dat zou lastig zijn als je zelf de aanstichter bentquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:53 schreef yvonne het volgende:
gaskamermeuk verwijderd, geen zin bans uit te delen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Kijk.. discusies ga ik graag aan, maar zolang er maar niet word gescholden. Atatürk is een heel speciaal iemand voor mij en voor heel Turkije.. en zeker wel voor meerdere mensen.
Maar vergeet niet dat ik geen NAZI ben, of wil zijn.. Natuurlijk hadden ze wel ideeën die OK waren, maare voor de rest vind ik het ook nergens op slaan..![]()
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande (quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef babyblue het volgende:
Verkeerde topic naam eigenlijk hoort daar ruzie 100 mensen tegen 1.
Lijkt me niet echt eerlijk zelfs admin doet mee![]()
Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof. Hij had het over die grijze-kut wolfen. Grootste kut mongolen op de wereld. Echt he, valt me wel op dat kutaturk wel goed spelt. Maar voor de rest is het een dramagevalletje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ataturk is gewoon je vader, een homo en een jood.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ook goed Alemaal hetzelfde..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande () discussie..
Opvoedkundig ook!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ruzie? Ik zie alleen een diepgaande () discussie..
Aan de galg met jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat moeder gedeelte dat klopt sowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ataturk is gewoon je vader, een homo en een jood.
En je moeder een hoer.
Op het verkeerd spellen van zijn naam staat de doodstraf in Turkije.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, of doe je maar alsof. Hij had het over die grijze-kut wolfen. Grootste kut mongolen op de wereld. Echt he, valt me wel op dat kutaturk wel goed spelt. Maar voor de rest is het een dramagevalletje.![]()
HEYquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Atatürk is van een grieksafkomst, en dus ABSOLUUT GEEN JOOD.
![]()
En het is geen bash, dat weet ik.. MAAR EEN BELEDIGING![]()
Totaal geen respect voor de mensen die er van alles hebben gedaan voor de huidige Nederland...
Wat zou je doen als hij dr nooit was geweest? en what about napoleon? de babysitter van Nederland..??
![]()
Ik leer hier inderdaad meer over Atatürk dan op schoolquote:
Dat zou zeer verkeerd zijn voor een land waarvan 50% verstandelijk gehandicapt is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Op het verkeerd spellen van zijn naam staat de doodstraf in Turkije.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat zou zeer verkeerd zijn voor een land waarvan 50% verstandelijk gehandicapt is.![]()
Watskeburt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
HEY
HEB JE WAT TEGEN JODEN!?!!!1
GODVERREDOMME JIJ KKKKK RACIST MAN!!! WAG MAR IK KOM JE OPSOEKE EN DOE KRAV MAGA OP JE KONT DIKKE TOERK! JA WAT! SHIIIITTTTTTTTTTTT
NOG EEN KEER ZO TOF TOEN TEGE MEVOLLEK EN SJONG IK DUW DIE KORAN IN JE ANUS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
Ik VindT Em Egt Hewl Stuwr.
Groetjes,
Krea.
Ja sorry, ik heb raki opquote:
Mooie sigquote:
straks krijg je nog raki klappen van dit turkjequote:
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebabquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
he toerkie, mag je wel drinken van je boekje ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebab
ah yeah . I ate a turk for breakfastquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:06 schreef JohannesPaulus het volgende:
Is het niet iets voor Wilders om Ataturk aan te vallen ipv de Islam?
De Turken reageren iig heftiger als je hun God Ataturk aanvalt![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat kwam door het uitslobberen van aarsen van gasten die teveel raki gedronken hadden!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk, ataturk stierf aan een leververgiftiging, en dat kwam niet van doner kebab
lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ah yeah . I ate a turk for breakfast![]()
Nou helden zou ik hen nou ook niet noemen. Ik heb net zo veel tegen joden als tegen turken tbhquote:
alt+f4quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoe plaats je een terug vind post?
Dank je, ik ben er ook nog niet uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
Ik puzzel nog even verder op dat shorsen
noooo0o0o00ooooh!!!!!!!!!!!! dikke diss! jwt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
well cry me a river.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nou helden zou ik hen nou ook niet noemen. Ik heb net zo veel tegen joden als tegen turken tbh
Geen korting geven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er ook nog niet uit
Is er eigenlijk iets waar je Nederlanders in zo'n topic wel boos mee kan maken?
Lodewijk napoleon en Willem van Oranje werken blijkbaar niet?
Wat wel?
Help hier ons turkje om ons boos te maken!
suggesties:
- Kaas?
- Klompen?
- Bruggen?
- Drugsbeleid?
Frans Bauerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je, ik ben er ook nog niet uit
Is er eigenlijk iets waar je Nederlanders in zo'n topic wel boos mee kan maken?
Lodewijk napoleon en Willem van Oranje werken blijkbaar niet?
Wat wel?
Help hier ons turkje om ons boos te maken!
suggesties:
- Kaas?
- Klompen?
- Bruggen?
- Drugsbeleid?
Cyprus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over Cyprus beginnen.![]()
Ze zijn allemaal Geshorst.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef babyblue het volgende:
Het is still geworde
Z'n grote broerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Ja dat ja.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Cyprus?
Dat land is toch het toonbeeld voor de al eeuwenlange vriendschappelijke verhoudingen tussen Griekenland en Turkije
Nou ik verwelkom ze alle 2 hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ie z'n vrienden aan het halen is.
Men, ik wilde je pm'en ouwe. Ik dacht meteen, dit moet Jarno mij men ook zien.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Er moet echt een meld-topic komen voor dit soort topics..
Admin was net hier hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Goed plan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
gewoon Yvonne volgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Jarno het volgende:
Die heb dezelfde soort snor als zijn moeder!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:02 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
HEY
HEB JE WAT TEGEN JODEN!?!!!1
GODVERREDOMME JIJ KKKKK RACIST MAN!!! WAG MAR IK KOM JE OPSOEKE EN DOE KRAV MAGA OP JE KONT DIKKE TOERK! JA WAT! SHIIIITTTTTTTTTTTT
NOG EEN KEER ZO TOF TOEN TEGE MEVOLLEK EN SJONG IK DUW DIE KORAN IN JE ANUS
Die Jarno dan waarschuwt d.m.v. een stroom stoot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Lariekoek het volgende:
In elk topic moet gewoon een aparte waarschuw Jarno knop komen!
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Fuck Israël en Fuck die Joden..
Begint leuk te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom dan, kom dan dan zie we wel wie wie gaat opzoeken, idioot.. ik meen het.. PM me maar waar je bent, en waar je wilt uitvechten..![]()
En ja ik meen het..
Mag ik meequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zondagmiddag Zuiderpark. Je bent nummer 2 op de lijst voor die dag.
Kerel heb jij enig idee hoe dom jij overkomt? Met je Grijze Wolven sig en je discriminerende reacties jegens joden? Bedenk eerst even wat je precies wilt typen voordat je op Invoeren klikt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Ik vrees dat dit catering nodig gaat hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ook hier.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
* jitzzzze bier, chips en tieten pakt
Dat hoef je hem niet te vertellen, was die allang van plan. Wollah dat is woar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Allemaal boessies op de parkplatz!quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je hem al verteld dat ie ook z'n hele familie moet meenemen?
Je zou kunnen proberen om na te denken voordat je zomaar een hele bevolkingsgroep uitveegtquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Jo.. meld hier ff waar en wanneerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En ja ik meen het..
Waar ligt zuiderpark?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij nooit buiten dorp geweest?quote:
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMODquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het geen bashen noemen, gewoon "opbouwende kritiek topic".
Precies, geen kwaad woord over Willempiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:34 schreef Maisnon het volgende:
Ho ho ho, er wordt hier toch niet gefucked met Willempie hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |