Hij had wat te vieren Kan Togg..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef Willewa het volgende:
beetje triest inderdaad maarja wie weet was het een speciale dag waarbij ze nauwelijks wat hoefden te doen.. een culturele dag ofzo met allemaal workshops...
bij dat soort dagen smoke ik ook wel es een jointje onder schooltijd.. culturele activiteiten voegen toch niks toe..
zo niet, dan:
Non alcoholische sukkelquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:08 schreef Originele_Naam het volgende:
hehe 45% is iets meer dan een breezertje
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:15 schreef Ja-Ik het volgende:
Ja dat is stom
![]()
oh wat is je klacht eigenlijk?
Ah jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat die knul Turks is, Grijze Wolf ook nog eens, en nu verdoemd is.
En dat is erg,
ofzoiets, ik kan het eik niet zo goed lezen
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok afquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Yo Thug for life, drink nog eens watquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yo admin, ga een bugje fixen ofzo.. maar blijf uit dit topic met die achterlijke reactie van jou![]()
![]()
Tjonge, jij bent écht stoer!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nu Is het ineens een diss topic geworde..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
Ga jij maar je kinderbier drinken, want een BrEeZahhH bevat maar net 10% ofzowquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Yo turkie, ga een breezah drinken ofzo. En blijf voortaan van Fok af![]()
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bijquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yo Thug for life, drink nog eens wat
Btw, er zit wat op je lip.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
kom jij em er dan van af likken? ik kom er niet bij![]()
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja die Ataturk hield ook nogal van jongetjes aflikken.
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje? of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Ik ben nog even aan het denken over "mijn woorden en vies maken"quote:
Wat? Over die homo die met zijn snor kleine jongetjes hun aarsen kriebelde? Over die?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Houd je verkkde kk bek over Atatürk..![]()
Eh, ja. Nu wel.quote:Achterlijke mongool.. praat ik hier ook over willem Oranje?
En wat is daar precies mee?quote:of die ene napoleon die toen op nederland moest 'passen' ?
Jouw woorden en vies maken? Ja ja. Ik denk dat je bedoelt: ik ga hier geen woorden aan vuil maken.quote:Ik ga hier niet mijn woorden en vies maken, want dat ben jij niet waard..![]()
Moet jou toch aanspreken, de SS, als Grijze Wolf-supporter zijnde.quote:NLDerDieDasDeutscherEinzZweiDreiSS
Heb laatst gehoord dat die weleens een mongool kon zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
jij fokken met onze wimpie? Jong ik weet waar je otto staat en waar je gejatte fietst slaapt dus pas ma op GeK!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gerucht gaat dat ie van Joodse afkomst was
Oh, en dit is nieteens een bash, historici-werk
En je lult maar een end weg over Willem van Oranje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |