Volg Jarno en dan kom je er wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er gereld gaat worden. Hoe laat moet ik waar zijn?![]()
je dus? wij van FOK! nemen geen blad voor de mondquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je doet je status een echte eer aan of niet? KUTMOD![]()
* freecell roept de FOK! knokploeg erbijquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar ligt zuiderpark?![]()
Kom maar naar Nolensplijn Zondag @ 13:00uur.
Wie is sjoerd?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben je toevallig een koerd?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, je moeder heeft me dan eerst nodig.![]()
is goed, ik plak wel 2 foto's van m onder mn schoenenquote:
Ook al was dat zo, dan nog was ik niet zo'n idioot als jou.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Ik heb de film gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Baret het volgende:
[..]
Nee ik heb de koran net doorgelezen.![]()
![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan Raki.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, krijgt die arme man ook wat eiwitjes binnen.
Afwisseling was toch gezond?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Raki.
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik op vakantie was in Turkije () een paar jaar geleden, heb ik dronken tegen zo'n beeld van Atatürk gepist
![]()
Later kwam ik er achter dat je voor dat soort geintjes vet lang in de cel kan verdwijnen. Zo gaat dat in onderontwikkelde landen...
dat is Bushquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[afbeelding]
Kijk Ataturk als hij op zijn jaarlijkse tripje naar Amsterdam was. Kijk die woeste Turkse snor eens geil passen bij dat leren geilen pakje.
Die scene was echt supergrappigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Baret het volgende:
[..]
Slecht he, wel grappig toen Ataturk mohammed anaal deed.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Yo Turquaz, Napoleon was veel doper dan die Atatoerk, en heeft veel meer bereikt! En blijf eens van die geiten in de kinderboerderij af, blaat = nee!
Een echte koerd neemt homeboys mee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Wie praatjes heeft, die komt dan maar.. ik w8 wel alleen,, scheit aan diegene..
Zondag om 13:00uur op de Nolensplein.. PM maare als je komt,,
Nee, dit is geen bedreiging.. maar een uitnodiging![]()
Komen je racistische vriendjes ook?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.quote:
Story of your life, huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
ik w8 wel alleen
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Een echte koerd neemt homeboys mee.
was tie nou gevende of ontvangende partij?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
"Ik wil niet, ik wil niet" begon ata te roepen.
Maar mohammed was onverbiddelijk: "je moet"
Zo, hoppa, alles in één keer naar binnen.
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Baret het volgende:
[..]
Herriner je nog die scene toen die koerden en grieken over de koran gingen pisseg, Ik ging kapot.![]()
Wisselend. Dit was op het einde, toen mohammed weer wat bijgekomen was.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
was tie nou gevende of ontvangende partij?
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat jij geen moeder hebt, kan ik niks aan doen..
Moederloosheid is erg he? Zielige wees kind..![]()
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
een rasechte koerd heeft een kuthekel aan turken. die tering Sadam met zn mosterdbommen.
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Spyronius het volgende:
Beter geen moeder, dan een moeder die een hoer is
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
Ik vind het ook geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Niet waarschijnlijk. Er staat nooit iets zinnigs inquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik lees er meestal vluchtig over heen , er staat waarschijnlijk toch niks zinnigs in.
Ik ook niet. Moet echt mn best doen hier op mn werk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Nee hij was lekker origineel, goed crack hoer danquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?
Ja mensen die luchtblauw willen maar groen en wit ook mooi vinden, die donderen gewoon alles door elkaar heenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
Turquoise is toch die gay kleur?
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.![]()
Blijft een leuke film.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
dan moet je naar de kantine gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein.
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
Dat wordt m.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein. Lijkt me DE locatie.
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Welke kantine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan moet je naar de kantine gaan.
Inderdaad, waar is die lafbek?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.![]()
Laten we het leuk maken... 6.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
Het blijft een turk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat had ie pas door na 5 pagina's ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.
In welke richting is het oosten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:55 schreef Daantke het volgende:
Is het gebedstijd?
dat probeer ik al sinds de eerste post van onze turk kwast.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:57 schreef Baret het volgende:
Ik probeer nu echt heel zwaar mijn lach in te houden.
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij is Turkquaze een rasechte koerd. Kijk naar zijn posts.
Als je aan het bidden bent is het te zien aan het feit dat je recht een plek waar de zon nooit schijnt inkijkt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
Fuck jullie allemaal![]()
Wie gewoon ballen heeft, komt op Zondag @ 13:00 in venlo naar de Nolensplein..
ik zeg niks meer![]()
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh owkeejj sjaakie.. Een Rasechte koerd, die en Grijze Wolf is... endan zeggen ze dingen die 'waar' zijn![]()
![]()
ik zeg niks meer![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij grijze wolf? Eerder Bruine Aarsch.
Turkentaal.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
ik zeg niks meer![]()
Je hebt deze uber topic verneukt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Allochtonen zijn ECHT een aanwinst voor de samenleving!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |