Ik vind het ook geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Niet waarschijnlijk. Er staat nooit iets zinnigs inquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik lees er meestal vluchtig over heen , er staat waarschijnlijk toch niks zinnigs in.
Ik ook niet. Moet echt mn best doen hier op mn werk.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb in tijden niet zo gelachen hier.
Nee hij was lekker origineel, goed crack hoer danquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter een originele bash dan deze afgelebberde crack zin.
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat die koerden hem hadden aangestoken toch?
Ja mensen die luchtblauw willen maar groen en wit ook mooi vinden, die donderen gewoon alles door elkaar heenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
Turquoise is toch die gay kleur?
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja, toen Ataturk er een gat in had zitten knippen en zijn lul erin stook wouden ze er niks meer van hebben.![]()
Blijft een leuke film.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij wilde er eerst een slinger van knippen. En toen dat mislukte maakte hij er een glory hole van. Maar dat vonden die grieken weer niet leuk, dus toen stak hij m maar in de fik.
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:45 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zit op het Nolensplein ook een Kebab tent?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
Bestaat er trouwens een ataturk plein met een beeld van die homo, hebben we meteen ook sanitaire faciliteiten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:51 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Is het Willem van Oranje plein niet een leukere plaats voor een ontmoeting?
dan moet je naar de kantine gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein.
Hij is er zeker nog, maar hij houd zich in. Hij weet nu dat die alleen maar domme opmerkingen heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij is ervandoor. Ik hoopte op meer beef.
Dat wordt m.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Hier in Amsterdam hebben we een Ataturk plein. Lijkt me DE locatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |