Nah, da's te voorspelbaar. Eerder een taakstraf tijdens een EO jongerendagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zat al te denken aan heksenverbranding.
Vrijdag 23ste Freitag @ LVC, Leiden.
Mensen die gaan?
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Een band voor échte kenners dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
SC is inmiddels al zovaak langsgeweest, het lijkt wel een soort sterern dansen op ijs inmiddelsIk hoef ze ook niet echt te zien, hoewel ze binnenkort wel vlakbij optreden.
Nah, eerst maar naar FLA
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Suicide Commando 1 keer live gezien tijdens eurorock en moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten... stelletje kneuzen dat het zijn.
FLA staat? want dan ga ik ook m'n kaartje halen
Live zijn ze inderdaad goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat mag je zeggen. Ik vind het 1 van de weinige bands in het genre die nog innovatief bezig is in tegenstelling tot het gros van de acts. Daarbij is het een fantastische live band en zijn het ook nog eens goeie gasten om een aantal biertjes mee te drinken.
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Zal ik ff heiligschennissen en zeggen dat ik FLA niet boeiend vind?
Over fantastische live band gesproken. Die staan ook in Londen en da's dichter bij voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ergens in june, moet je even op mijn last.fm pagina kijken. /edit: gevonden!
Trouwens: 13 mei staan The Young Gods in de Melkweg
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Eurorock in Hasselt een paar jaar geleden? Met Male or Female en Alphaville? Dan stond ik naast je te lachen
FLA is zeker
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.quote:
ah ik was er in 2003 met oa Alphaville.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eurorock Indoor 2002 met Suicide Commando, Technoir, Angels & Agony, The Wounded, Regenerator, Dance or Die en Fad Gadget (o.a.)
2001 trouwens ook geweest met Nina Hagen, S.P.O.C.K., Sigue Sigue Sputnik, Gary Numan en Fad Gadget.
FLA en Young Gods kaartjes zijn indmiddels onderweg.
Je vindt ze goed maar niet boeiendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is het toch niet?, live zijn ze goed, maar boeiend vind ik ze niet.
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Nee hoeft niet, ik wil er nu wel heen, maar het kan zijn dat er wat tussenkomt. Zal je net zien dat de kaartjes al wel betaald zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Anders bestel ik je kaartje voor FLA wel mee, scheelt weer verzendkosten... Young Gods ook maar meteen doen? (en VNV Nation in de Effenaar in Mei?)
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je vindt ze goed maar niet boeiendmja, laat maar
Zeg C2B, heb je al kaartjes besteld? Ik moet dat nog doen voor FLA, doe ik later wel, nu eerst kaartje voor Pinkpop, Beth Hart en een nieuwe videokaart kopen
Achzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik vind ze live goed spelen, alsin dat ze live gezien niet zuigen tegenover een hoop andere bands, maar omdat een band live goed is hoeven ze nog niet boeiend te zijn.
Dat valt in de categorie "te doen"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Effenaar is in Eindhoven, vanaf Den bosch is dat 19 minuten met de intercity.
Met Eva O als vocalsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef daeri het volgende:
Christian Death gaat weer touren
ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Zoals praktisch iedereen al heeft gezegd over de nieuwe tour,.. Christian Death is niet zonder Rozz.
Ha mede-combicritter!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:22 schreef Ferdie88 het volgende:
Vanavond naar Combichrist ^^
Ah whaha ik was dus niet de enige die dat vond. Ach, kon toen nog ff rustig mn bier op drinken, want toen Combichrist optrad was t niet echt meer mogelijk om met bier en al door t publiek te komen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Die voorprogramma's waren zo cliché dat het bedroevend was... stond achter de mengtafel en Reaper deed alles vanaf de minidisc... hoe theatraal ze ook bezig waren
Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaarquote:
Als je me bij tijd en wijle van een crashplek kan voorzien, dan zou dat mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben je vooralsnog eeuwig dankbaar![]()
Een beetje laat, maar: I was therequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Iemand richting Suicide Commando en Grendel de 14de?..
Covenantquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Elegy het volgende:
Dit weekend weer wat cd'tjes gescoord:
[afbeelding]
met bonus disc
Lolz, ga je dan wel los op zo'n feest met 10 man?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP, ik mis veel te veel meuk.
Verleden week naar dead souls geweest in de K17 in Berlijn.
EBM feestje of zo. Waren welgeteld 10 man of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |