De nieuwe film van Die Hard komt eraan
![]()
. Dit keer geen terroristen en world trade centers, maar een totale meltdown van de informatievoorziening in de wereld. Internet problemen, stoplichtproblemen alles komt aan bod en hoewel onze held Bruce af had gezworen nooit meer in terroristen films te spelen of in een deel 4 waar iets soortgelijks aan bod zou komen breekt hij nogmaals zijn belofte om de kijker te ammuseren met 1 van de vele doom scenario's in deze wereld: de terroristen die alles lamleggen.
Aan de hand van dit voorbeeld en het idee dat alles in drieeën komt wil ik hier een discussie beginnen over de WW3. Mijn gevoel zegt me dat Amerika aan het randje van de afgrond staat op een zeker punt in de toekomst en dat ze hun geweldige arsenaal gaan inzetten om totale wereldheerschappij te krijgen. Ze nemen immers nu al strategische plekken in.
Dit is mijn mening, maar ik kan me voorstellen dat een derde wereldoorlog niet uit zal blijven. Speculeer, denk mee en vertel hoe jij denkt dat deze eruit gaat zien. Of zijn het toch de Maya's en hun kalender die "roet" in het eten gooien van de Amerikanen?
Hoe denk jij dat eventuele complottheoriën en zaken als de kalender van de maya's tesamen gaan komen? Niks is toeval. Komt het dan op een bepaald moment aan? Is het iets wat wij nooit zullen weten omdat we dan al een nuke op ons dak hebben?
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!