Moeten wij nog iets doen ?!?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:38 schreef Bloomsday het volgende:
Huh, hoe kom ik in NWS? Daar heb ik het topic toch helemaal niet geopend?
Done ik was al bezig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Voor mij wel als het ff kan.
Mergeverzoek richting POL-loopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SP steunt PVV in paspoortgate Loopt al in POL: Marijnissen: één paspoort leden kabinet
Onzin, lees maar eens een paar topics van [MED].quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef gelly het volgende:
Ook niet de eerste keer van deze user, gek genoeg wordt er nooit wat mee gedaan.
Ach, dat geklaag over posts die hij naar vind is nogal treurig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Gelly zielig bezig? ik vind gelly eerlijk gezegt een kwaliteits user :/
Dank je voor het aangeven, Martin.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:29 schreef gelly het volgende:
Racisme
'Nederland moet les in het Turks geven'
Ook niet de eerste keer van deze user, gek genoeg wordt er nooit wat mee gedaan.
Misschien moet je alle activisten onder links die gewoon de juridische weg bewandelen niet voor terrost uitmaken, om maar iets te noemen. Als ze wel wat hebben gedaan, dan worden ze vanzelf wel aangeklaagd.quote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
De juridische terreur van Wakker Dier
Wat nou note ++, terwijl het volgende gewoon blijft staan?
Dat geitewollensokkenfiguur mag hier natuurlijk wel terrorisme goedpraten en iedereen die niet even links is een extremist en nazi noemen, zoals in dit geval Martijn77? Die linkse terroristenkliekjes zijn de 'helden van de samenleving' en als je dat een walgelijk gedachtengoed vindt dan krijg je een note?
Fijn dat ik weet hoe jij denkt, Drugshond.
Ik ben net wakker van mijn middagdutje (die ik hard nodig had).quote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
Wat nou note ++, terwijl het volgende gewoon blijft staan?
Dat geitewollensokkenfiguur mag hier natuurlijk wel terrorisme goedpraten en iedereen die niet even links is een extremist en nazi noemen, zoals in dit geval Martijn77? Die linkse terroristenkliekjes zijn de 'helden van de samenleving' en als je dat een walgelijk gedachtengoed vindt dan krijg je een note?
Ik zag het..... eerst kreeg ik geen pagina. Na de refresh wel.... ik check altijd 2x mijn bronnen.quote:Op maandag 2 april 2007 05:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Explosies bij rechtbank zaak Holleeder
Is geen bagger
Check www.nos.nl eens
02 April 2007
Explosie bij rechtbank Amsterdam
De zwaar beveiligde rechtbank in Amsterdam-Osdorp, waar vandaag het proces tegen Willem Holleeder begint, is vannacht beschadigd door een of meer explosies. Dat meldt de politie.
Er zouden rond vier uur vannacht een of meerdere knallen zijn gehoord en van het gebouw aan de Zuidermolenweg zijn enkele ruiten gesprongen. De politie is bezig met sporenonderzoek en heeft de wijde omgeving van het pand afgezet.
Holleeder wordt verdacht van afpersing van vier vastgoedhandelaren.
quote:Op maandag 2 april 2007 05:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zag het..... eerst kreeg ik geen pagina. Na de refresh wel.... ik check altijd 2x mijn bronnen.
Ik ben er inmiddels ook achter. Hier wordt zeer partijdig gemod tegenwoordig door genoemde snuiver.quote:Op zondag 1 april 2007 20:31 schreef StefanP het volgende:
Ach..... als je goed oplet mod ik eerder op geuite bash krachttermen naar users dan op politieke voorkeur.quote:Op maandag 2 april 2007 05:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter. Hier wordt zeer partijdig gemod tegenwoordig door genoemde snuiver.
Als je er al bent en modereert mag ik welgevallig aannemen dat je dat normaal doet en niet zoals de laatste tijd dat je dat nogal willekeurig doet zonder opgaaf van legitieme redenen, ook niet als ernaar wordt gevraagd.quote:Op maandag 2 april 2007 05:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach..... als je goed oplet mod ik eerder op geuite bash krachttermen naar users dan op politieke voorkeur.
En nee ik zit hier niet 24x7 om alle postings te lezen/reviewen.
Als we bij jouw ook nog de redenen moeten geven, zijn we morgen nog niet klaar.quote:Op maandag 2 april 2007 05:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je er al bent en modereert mag ik welgevallig aannemen dat je dat normaal doet en niet zoals de laatste tijd dat je dat nogal willekeurig doet zonder opgaaf van legitieme redenen, ook niet als ernaar wordt gevraagd.
quote:Op maandag 2 april 2007 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we bij jouw ook nog de redenen moeten geven, zijn we morgen nog niet klaar.
Nee, "We" ja..quote:Op maandag 2 april 2007 09:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
"We"? Spreek voor je zelf.
Voor jou is elk kritiek op de islam, mohammed cq zijn volgelingen al een excuus om in de zielige slachtofferrol te springen.
Laat Turken en Koerden hun onderlinge twisten idd lekker ergens anders uitvechten.quote:Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Devrim_ het volgende:
Rellen tussen Koerden en Turken in Brussel
Kan iemand ff snel ingrijpen
Zeg, ik wou net stoer doen.quote:Op maandag 2 april 2007 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
Dicht en blijft dicht.
Ik ben er helemaal stuk van, denk dat ik gauw een paar relieidioten om zeep moet helpen om me af te reageren.quote:Op maandag 2 april 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, "We" ja..
Ik hoop niet dat dat een enorme tegenslag voor je is nu.
Eens, ff een mergeverzoek maken.quote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef Elseetje het volgende:
Kan niet alles over Knut gewoon in één topic? Om nou een nieuw topic te openen als er 'nieuws' is...
PM verzonden.quote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben er helemaal stuk van, denk dat ik gauw een paar relieidioten om zeep moet helpen om me af te reageren.![]()
Mwah, hoeven we geen slotjes op te zetten. Meestal zakken zulke topics naar onderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier mag wel een slotje op hoor, er reageert toch niemand meer denk ik...
Autobrand A13 Rotterdam-Delft
Voor Irak is ook een centraal topic. We hebben besloten tot dit soort topics om stortvloeden aan nieuwsfeitjes te beperken tot 1 centrale thread. Dit zorgt ervoor dat het allemaal een stuk makkelijker is om bij te houden wat er allemaal gebeurd m.b.t het onderwerp Iran, irak of Israel. Vandaar dus de centrale threads en vandaar dus de verwijzingen naar de centrale threads, puur om het overzicht. Anders is een centrale thread nutteloos natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:34 schreef Jarno het volgende:
Waarom moet nieuws over de Engelse mariniers per sé in het Roadmap to War topic? Het is toch gewoon een op zich staand nieuwsfeit? Het nodigt ook niet echt uit tot het posten van dit soort nieuws, als je hier niet zo bekend bent, hoe kun je nu weten dat er voor Iran wel een centraal topic is en voor Irak weer niet (bijv.)?
En dan kan jij er binnen dat topic alsnog voor zorgen dat het over de mariniers gaatquote:Op woensdag 4 april 2007 15:38 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nou niet echt de indruk dat de situatie omtrent Iran een stortvloed aan nieuws teweeg brengt, maar vooruit. Ik snap het nut van een centraal 'samenvattingstopic' maar het maakt het écht niet overzichtelijker. Als straks de geestelijk leider van Iran zijn teen stoot gaat het centrale topic weer dáár over, en *poef*, weg discussie over de situatie omtrent de mariniers.
Maar wordt het daar overzichtelijker van? Of inhoudelijker? Ja, misschien dat het opruimt in de topiclist, maar dat lijkt me amper een argument.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan kan jij er binnen dat topic alsnog voor zorgen dat het over de mariniers gaatDat is het mooie van centrale topics, het is niet 1 specifiek onderwerp wat er behandelt word.
Maar het zijn wel ontzettend vervelende slowchat-topic's, die idd niet erg uitnodigen tot posten.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor Irak is ook een centraal topic. We hebben besloten tot dit soort topics om stortvloeden aan nieuwsfeitjes te beperken tot 1 centrale thread. Dit zorgt ervoor dat het allemaal een stuk makkelijker is om bij te houden wat er allemaal gebeurd m.b.t het onderwerp Iran, irak of Israel. Vandaar dus de centrale threads en vandaar dus de verwijzingen naar de centrale threads, puur om het overzicht. Anders is een centrale thread nutteloos natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |