Bittere ernstquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou aangezien het geen grap is maar bittere ernst zou hij juist niet moeten stoppen.
Jullie zijn wel erg mak ten opzichte van de overheid zeg.
Klopt, het is enkel geldklopperij, schijnveiligheid...en dat als maatregel tegen terrorisme...goeie grap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef __Saviour__ het volgende:
de regels zuigen nog steeds en zijn oneerlijk
Vind ik ook, maar het probleem is dat hij z'n punt niet gemaakt heeft, want er is niets wezenlijk veranderd. Neus bloedt en doorgaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:
Bittere ernst. Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
De staat creeerd zijn eigen terroristen, dus dat komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat Oversight heel goed weet hoe de wet in elkaar zit, beter dan de meeste die hier posten
En ik weet zeker dat de enige reden waarom hij zijn nieuwe pas niet krijgt is omdat er politieke druk achter zit.
Ook dat is Democratie
Altijd leuk om te zien hoe regels zo krom in elkaar worden gezet om bepaalde volksgroepen niet tegen het hoofd te stoten en zodoende andere volksgroepen discrimineren
Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Bittere ernst. Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?
Ik vind juist dat als wij onszelf serieus nemen als mens, wij oversight moeten steunen in deze strijd tegen 'onrecht en onderdrukking door middel van geldklopperij en dehumanisatie.'
Veel mensen hier denken dat het om allochtonen gaat 'hoofddoekjes etc...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef baNEEL het volgende:
alle oversight-bashers :![]()
het gaat helemaal niet om het maken van je punt, of een leuk paspoort. het gaat er om dat er iets niet klopt in de wet, en dat die fout vrij ernstig is.
Oversight heeft mijn steun hoor, goed dat hij het probeerd
euh, hadden we die dan wel voor de invoering hiervan ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |