abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:00:17 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825074
R. Coleman - alias FOK!-user Oversight, alias De Joker - zit voorlopig nog steeds zonder identiteitskaart. Afgelopen maand meldde hij zich volgens een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis bij de afdeling burgerzaken om een nieuw ID-bewijs aan te vragen. Daarbij zou Coleman een serie pasfoto's hebben overlegd waarop hij ''wederom was afgebeeld als Joker of iets dergelijks.''

De gemeente Hellevoetsluis voelde er niets voor om weer een Joker-achtige ID-kaart uit te geven. ''Komt hij met normale foto's, dan is er niks aan de hand en krijgt hij zijn bewijs'', aldus de woordvoerder.

Coleman zorgde volgens de gemeente ook voor overlast op het gemeenthuis. Hij weigerde weg te gaan voordat hij in ieder geval de kans had gehad zijn aanvraag voor een nieuwe pas in te dienen. Uiteindelijk werd de politie gebeld die Coleman uit het gemeentehuis verwijderde.

De 35-jarige Coleman, die zijn ID-kaart moest inleveren hoopt ondanks alles nog steeds op een goede afloop. ''Het recht zal zegevieren.''

-

Hoe moet coleman nu over straat? hoe moet hij volwaardig mens zijn zonder zijn ID pasje
Iemand op de FP zei dat 'iedereen wel doorhad dat het een uit de hand gelopen grap was"
Ja, dat is de Identiteitsplicht inderdaad. Maar Coleman mag van mij nog doorgaan tot de ambtenaren de plaat voor hun kop wegschroeven.
Hulde dus.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:03:21 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_47825190
Wat leuk van Oversight om nogmaals zoiets te proberen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_47825217
Jammer dat niet iedereen doorheeft wanneer hij moet stoppen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:06:19 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825286
Nou aangezien het geen grap is maar bittere ernst zou hij juist niet moeten stoppen.
Jullie zijn wel erg mak ten opzichte van de overheid zeg.
  Donald Duck held vrijdag 30 maart 2007 @ 12:06:50 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_47825302
de regels zuigen nog steeds en zijn oneerlijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:07:45 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_47825326
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou aangezien het geen grap is maar bittere ernst zou hij juist niet moeten stoppen.
Jullie zijn wel erg mak ten opzichte van de overheid zeg.
Bittere ernst . Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:08:12 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825341
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef __Saviour__ het volgende:
de regels zuigen nog steeds en zijn oneerlijk
Klopt, het is enkel geldklopperij, schijnveiligheid...en dat als maatregel tegen terrorisme...goeie grap.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:10:35 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_47825408
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:
Bittere ernst . Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
Vind ik ook, maar het probleem is dat hij z'n punt niet gemaakt heeft, want er is niets wezenlijk veranderd. Neus bloedt en doorgaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_47825479
Hij heeft de vorige keer zijn punt toch gemaakt, waarom zou hij nu nog een keer proberen? hij snapt toch wel dat ze hem nu niet weer een id geven met een foto als joker?
pi_47825484
Ik denk dat Oversight heel goed weet hoe de wet in elkaar zit, beter dan de meeste die hier posten
En ik weet zeker dat de enige reden waarom hij zijn nieuwe pas niet krijgt is omdat er politieke druk achter zit.
Ook dat is Democratie

Altijd leuk om te zien hoe regels zo krom in elkaar worden gezet om bepaalde volksgroepen niet tegen het hoofd te stoten en zodoende andere volksgroepen discrimineren

Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47825501
ik vind dat hij zijn punt nu heeft gemaakt leuk dat hij een apart identeitsbewijs had maar hup ff aanpassen en een nieuw id aan maken met zijn normale foto's .
Redacted
pi_47825528
kom op zeg waarom nog doorgaan. kost alleen maar kostbare tijd. en de ambtenaren hebben het al zo druk
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:14:59 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825555
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat Oversight heel goed weet hoe de wet in elkaar zit, beter dan de meeste die hier posten
En ik weet zeker dat de enige reden waarom hij zijn nieuwe pas niet krijgt is omdat er politieke druk achter zit.
Ook dat is Democratie

Altijd leuk om te zien hoe regels zo krom in elkaar worden gezet om bepaalde volksgroepen niet tegen het hoofd te stoten en zodoende andere volksgroepen discrimineren

Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
De staat creeerd zijn eigen terroristen, dus dat komt vast nog wel.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:15:09 #14
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_47825560
Oversight is een lul
pi_47825561
is die attention whore nog steeds bezig het is wel leuk geweest
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:15:30 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47825565
Viva la revolucion!
pi_47825596
Op de barricaden
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:17:03 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825612
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?
Ik vind juist dat als wij onszelf serieus nemen als mens, wij oversight moeten steunen in deze strijd tegen 'onrecht en onderdrukking door middel van geldklopperij en dehumanisatie.'
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:19:10 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47825663
Save the whales!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:22:05 #20
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47825742
Leuk, nog een keer proberen. Lekker kansloos weer, je hebt wel je soulmate gevonden heh?
Pauper
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:22:50 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_47825770
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?
Ik vind juist dat als wij onszelf serieus nemen als mens, wij oversight moeten steunen in deze strijd tegen 'onrecht en onderdrukking door middel van geldklopperij en dehumanisatie.'

Ga terug je dwangbuis in, gare gek.
pi_47825794
alle oversight-bashers :

het gaat helemaal niet om het maken van je punt, of een leuk paspoort. het gaat er om dat er iets niet klopt in de wet, en dat die fout vrij ernstig is.
Oversight heeft mijn steun hoor, goed dat hij het probeerdttdttd.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:24:49 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47825821
Mijn steun ook!
Uit solidariteit verbrand ik morgen mijn sloggi's op het Neude!!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:29:10 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47825954
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef baNEEL het volgende:
alle oversight-bashers :

het gaat helemaal niet om het maken van je punt, of een leuk paspoort. het gaat er om dat er iets niet klopt in de wet, en dat die fout vrij ernstig is.
Oversight heeft mijn steun hoor, goed dat hij het probeerd
Veel mensen hier denken dat het om allochtonen gaat 'hoofddoekjes etc...
Maar goed daar gaat elke discussie op de FP uiteindelijk over dus dat is niet zo vreemd.
De fout in de wet is dat deze IDkaart uberhaupt mogelijk is, en dat mensen zichzelf voor de staat niet meer mogen zijn, een kant op kijken, niet lachen, flits.
Dat ben jij, een nummer. En zonder dat nummer kun je niet over straat want dan krijg je boetes tot je platzak bent, je kunt niet naar het ziekenhuis en niet naar evenementen, je bestaat niet.
En oversight legt hier nu wel heel erg de nadruk op door aan te tonen dat zelfs met een levensovertuiging je niet geaccepteerd word voor de staat. En het dat het een grove leugen is dat de IDplicht tegen terrorisme is weten we neem ik aan allemaal, de overheid liegt tegen de burger en onderdrukt de geest van de burger.

Dat is het punt.
pi_47825981
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
euh, hadden we die dan wel voor de invoering hiervan ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')