Bittere ernstquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou aangezien het geen grap is maar bittere ernst zou hij juist niet moeten stoppen.
Jullie zijn wel erg mak ten opzichte van de overheid zeg.
Klopt, het is enkel geldklopperij, schijnveiligheid...en dat als maatregel tegen terrorisme...goeie grap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef __Saviour__ het volgende:
de regels zuigen nog steeds en zijn oneerlijk
Vind ik ook, maar het probleem is dat hij z'n punt niet gemaakt heeft, want er is niets wezenlijk veranderd. Neus bloedt en doorgaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:
Bittere ernst. Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
De staat creeerd zijn eigen terroristen, dus dat komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
Ik denk dat Oversight heel goed weet hoe de wet in elkaar zit, beter dan de meeste die hier posten
En ik weet zeker dat de enige reden waarom hij zijn nieuwe pas niet krijgt is omdat er politieke druk achter zit.
Ook dat is Democratie
Altijd leuk om te zien hoe regels zo krom in elkaar worden gezet om bepaalde volksgroepen niet tegen het hoofd te stoten en zodoende andere volksgroepen discrimineren
Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Bittere ernst. Overdrijf je nu niet een beetje? Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken. Een keer je punt maken is leuk, maar continu door blijven drammen is sneu gedrag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Van eenmaal een punt maken ligt den haag en zeker brussel niet wakker hoor, een optocht houden al niet eens, wat zeg ik...een demonstratie van honderdduizenden mensen al niet, dus wat wil je zeggen?
Ik vind juist dat als wij onszelf serieus nemen als mens, wij oversight moeten steunen in deze strijd tegen 'onrecht en onderdrukking door middel van geldklopperij en dehumanisatie.'
Veel mensen hier denken dat het om allochtonen gaat 'hoofddoekjes etc...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef baNEEL het volgende:
alle oversight-bashers :![]()
het gaat helemaal niet om het maken van je punt, of een leuk paspoort. het gaat er om dat er iets niet klopt in de wet, en dat die fout vrij ernstig is.
Oversight heeft mijn steun hoor, goed dat hij het probeerd
euh, hadden we die dan wel voor de invoering hiervan ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef longinus het volgende:
Gelukkig hebben we sinds de invoering hiervan geen terroristische aanslagen gehad, hulde hiervoor.
Ja, en één groot europa, net als hitler het voor ogen had, en dat om weerstand te bieden tegen "amerika" en "terroristen" hmmm, waar ken ik dat van? was er niet ergens een planning?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Tegen de geldklopperij valt wel wat te doen, gewoon een RFID-chip onder je huid.
Jazeker, op de jaarlijkse NWO-powerpoint meeting. Haarfijn uitleg in woord en beeld over de toekomstige metropolische heilstaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
was er niet ergens een planning?
Volgens mij heeft zelfs een heftruck chauffeur meer aanzien dan een beveiliger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Bloomsday het volgende:
Is die stotterende zak hooi eigenlijk al ontslagen bij "de overheid"? Lijkt me wel zo verstandig.
Nouja, nouja, niet overdrijven hè. Maar ik snap je punt. Beveiliger zijn en dan zeggen dat je "voor de overheid" werkt is wel erg matig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zelfs een heftruk chauffeur meer aanzien dan een beveilger.
Inderdaad, NWS. Geen TRU, het mongolenklasje vol met "speciale" kinderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Jullie zijn hier in nws niet onz, een mod kan dit allemaal wel even opschonen he.
eindelijk iemand die snapt hoe de wereld in elkaar zit! BAKELLENDE!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat ben jij, een nummer. En zonder dat nummer kun je niet over straat want dan krijg je boetes tot je platzak bent, je kunt niet naar het ziekenhuis en niet naar evenementen, je bestaat niet.
En oversight legt hier nu wel heel erg de nadruk op door aan te tonen dat zelfs met een levensovertuiging je niet geaccepteerd word voor de staat. En het dat het een grove leugen is dat de IDplicht tegen terrorisme is weten we neem ik aan allemaal, de overheid liegt tegen de burger en onderdrukt de geest van de burger.
Hey, niet de schijn opwerpen dat 'gehoorzaamheid' aan een mafia als de huidige overheid een positief iets is he. Vooral na alle kunstjes die ze ons de burger flikken, de overheid 'hoort er te zijn voor de burger.'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:40 schreef damian5700 het volgende:
Zolang die 'rechtsongelijkheid' van anders-gelovigen voor de ID's in stand gehouden blijft ben ik wel voor deze burgelijke ongehoorzaamheid.
Waarom zijn het toch altijd de mensen waarvoor de regering hun hele leven zorgt die zeiken dat de regering niets voor ze doet en er niet voor ze is? Vind je dat niet een beetje frappant, Baaj?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hey, niet de schijn opwerpen dat 'gehoorzaamheid' aan een mafia als de huidige overheid een positief iets is he. Vooral na alle kunstjes die ze ons de burger flikken, de overheid 'hoort er te zijn voor de burger.'
Maar is blijkbaar liever bezig met zakkenvullen en een europa bouwen en door onze strot drukken onder het mom van veiligheid, en voor deze 'zogenaamde' veiligheid leveren wij onze vrijheid en ons eigen in... no thanks.
Ontopic blijven!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Frrreek het volgende:
heuh?
Toen ik vroeger een PS had ging die een keer dood, totdat ik er na een halfjaar achter kwam dat 'ie het nog wel deed als ik hem op de kop zette. Toen kon ik weer een half jaar PS spelen, totdat 'ie echt de geest gaf. Coole wetenswaardigheid, is het niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik speel sinds lange tijd weer eens met de oldskool PS. Uiteraard het meesterwerk Final Fantasy 7.
Prima spel indd. Ik was zeer verheugd toen Worms een paar weken geleden op Xbox Live kwam. Zeer puik spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik speel sinds lange tijd weer eens met de oldskool PS. Uiteraard het meesterwerk Final Fantasy 7.
In mijn stelling ga ik van de realiteit van de indentiteitskaart uit, zonder hierover noch over de integratie van Europese lidstaten een oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hey, niet de schijn opwerpen dat 'gehoorzaamheid' aan een mafia als de huidige overheid een positief iets is he. Vooral na alle kunstjes die ze ons de burger flikken, de overheid 'hoort er te zijn voor de burger.'
Maar is blijkbaar liever bezig met zakkenvullen en een europa bouwen en door onze strot drukken onder het mom van veiligheid, en voor deze 'zogenaamde' veiligheid leveren wij onze vrijheid en ons eigen in... no thanks.
Idd. Roemenië en Bulgarije zijn puike EU-staten overigensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In mijn stelling ga ik van de realiteit van de indentiteitskaart uit, zonder hierover noch over de integratie van Europese lidstaten een oordeel te vellen.
Tja, of als 'ie nou een grote actiepartij oprichtte, of een internationale organistatie om dit soort "dingen" aan te pakken, dan leek het tenminste allemaal niet als scheten in het universum, zoals kerken oprichten op fok (òehquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Kan die Coleman niet gewoon weer normaal werk zoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |