quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:24 schreef SHE het volgende:
Mijn steun ook!
Uit solidariteit verbrand ik morgen mijn sloggi's op het Neude!!
Dat zal de Nederlandsche regering leren!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]En ga je dan in je kale doosch verder?
Nou, met de christelijke fatsoensrakkers die er nu zitten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Dat zal de Nederlansche regering leren!!
Een kut of schier ongevaarlijke drugs omdat een domme Franse doos zich zonodig van een brug moest gooien, ach, wat is het verschil!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Die trekken eerder hun neus op voor een kale poes dan voor een gestoorde clown
Boo fucking hooquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:44 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoop dat ie lekker doorgaat. iedereen die zegt dat het een grap was, maar dat het nu leuk is geweest, snapt de achterliggende bedoeling niet. en iedereen die zegt dat ie zn punt heeft gemaakt heeft een plaat voor zn kop. de politiek heeft er zich niks van aan getrokken, de schuld afgeschoven op de gemeente die de IDkaart heeft verstrekt, in plaats van eens kritisch naar de regels te kijken. lekker door gaan dus, oversight, drijf het maar op de spits.
Over onrecht gesproken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Die trekken eerder hun neus op voor een kale poes dan voor een gestoorde clown
Kom jij weleens onder de mensen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Boo fucking hoo
Het interesseert de gemiddelde nederlander geen ruk die ID plicht.
Ik zal het volgende keer op vakantie in afrika eens vragen, het is trouwens pas verplicht gesteld na 9/11 en waarom?quote:En wat ouwehoer je ook. Het is godverdomme OVERAL in de wereld verplicht dat je jezelf kan legitiemeren.
Of jij kan gewoon een ander topic/nieuwsbericht opzoekenquote:En nu dus hier ook. En hij had een leuk maasje ontdekt waar men nu een stokje voor steekt gebaseerd op gezond verstand ipv de letter van de wet.
heeft hij daar een probleem mee, moet hij een civiele rechtzaak aanspannen en niet mij gaan vervelen.
Nu je het zegt. Hoe zit dat, Daniel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:46 schreef Bloomsday het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd de mensen waarvoor de regering hun hele leven zorgt die zeiken dat de regering niets voor ze doet en er niet voor ze is? Vind je dat niet een beetje frappant, Baaj?
Misschien moet jij eens wat minder met krakers en hippies omgaan...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kom jij weleens onder de mensen?
Bij jou in de buurt krimpt elke stijve tampeloeris spontaan in een prutslulquote:
at least heeft ze daar geen ID voor nodigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt krimpt elke stijve tampeloeris spontaan in een prutslul.
Ja, en in tegenstelling tot jou word ik niet door iedereen uitgescheten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kom jij weleens onder de mensen?
Afrikaquote:Ik zal het volgende keer op vakantie in afrika eens vragen, het is trouwens pas verplicht gesteld na 9/11 en waarom?
Jij reageert toch ook op mij?quote:Of jij kan gewoon een ander topic/nieuwsbericht opzoeken
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef Tiemie het volgende:
is dat gedoe nou nog niet over, het is nu niet leuk meer hoor..
Het gaat maar om een pasfoto hoor. Wat boeit het, maak je druk over belangrijke dingen. Elke seconde die welke ambetanaar dan ook hieraan verspilt is er één teveel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:44 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoop dat ie lekker doorgaat. iedereen die zegt dat het een grap was, maar dat het nu leuk is geweest, snapt de achterliggende bedoeling niet. en iedereen die zegt dat ie zn punt heeft gemaakt heeft een plaat voor zn kop. de politiek heeft er zich niks van aan getrokken, de schuld afgeschoven op de gemeente die de IDkaart heeft verstrekt, in plaats van eens kritisch naar de regels te kijken. lekker door gaan dus, oversight, drijf het maar op de spits.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Kan die Coleman niet gewoon weer normaal werk zoeken?
het gaat niet om de ID plicht, het gaat om die kromme regels aangaande pasfoto's. je mag levenovertuiging aanvoeren als reden om niet aan die regels te hoeven voldoen, maar wie bepaald wat wel of geen levensovertuiging is. domme regel dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Boo fucking hoo
Het interesseert de gemiddelde nederlander geen ruk die ID plicht. En wat ouwehoer je ook. Het is godverdomme OVERAL in de wereld verplicht dat je jezelf kan legitiemeren. En nu dus hier ook. En hij had een leuk maasje ontdekt waar men nu een stokje voor steekt gebaseerd op gezond verstand ipv de letter van de wet.
heeft hij daar een probleem mee, moet hij een civiele rechtzaak aanspannen en niet mij gaan vervelen.
ach, anders verspillen ze die tijd aan iets anders, dus wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat maar om een pasfoto hoor. Wat boeit het, maak je druk over belangrijke dingen. Elke seconde die welke ambetanaar dan ook hieraan verspilt is er één teveel.
Die vrijheid bij een aanmelding is juist goed. Als je om een andere dan gebruikelijke levensovertuiging (de 'normale' godsdiensten e.d.) er andere uiterlijke gewoontes op nahoudt kan je dat door deze regels in stand houden. Dat stukje vrijheid is mijns inziens een mooi onderdeel van de Nederlandse wetgeving. Wanneer je dit niet toestaat bepaal je juist wat wel - en wat niet - een levensovertuiging is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het gaat niet om de ID plicht, het gaat om die kromme regels aangaande pasfoto's. je mag levenovertuiging aanvoeren als reden om niet aan die regels te hoeven voldoen, maar wie bepaald wat wel of geen levensovertuiging is. domme regel dus.
Ja DAT punt was al gemaakt. Wat is nu het nut dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het gaat niet om de ID plicht, het gaat om die kromme regels aangaande pasfoto's. je mag levenovertuiging aanvoeren als reden om niet aan die regels te hoeven voldoen, maar wie bepaald wat wel of geen levensovertuiging is. domme regel dus.
Ja tenslotte doen ambtenaren de hele dag niets. Kan je noch iets clichematiger reageren?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, anders verspillen ze die tijd aan iets anders, dus wat maakt het uit.
En een ID kaart op zak moeten hebben is een mensonwaardig bestaan ja .quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik refereer naar een mensonwaardig bestaan,
- Als je de essentie maar begrijpt, we blijven niet bezig -quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:35 schreef nikky het volgende:
Zeg, hou eens op met die rare uitspraken hier zeg. Over concentratiekampen, joden, hitler in die context als hierboven. Ik snap dat men hier een punt wil maken maar dat kan ook op een andere manier.!
Omdat je zonder ID kaart niet kunt aantonen dat je legaal in nederland verblijft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef pingu_ het volgende:
Hoezo zou je dan illegaal zijn?
Iig, redelijk kansloos allemaal. ID plicht, lekker boeiend. De overheid weet al alles van ons, we betalen ons krom aan belastingen en er zijn superveel regels. Een pasje erbij stelt marginaal niets voor maar is voor conspracy lui natuurlijk wel een rode knop.
Een enorme lading negatieve bullshit. Ga een boom knuffelen ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je zonder ID kaart niet kunt aantonen dat je legaal in nederland verblijft.
Aangezien je een ID kaart moet tonen om aan te tonen dat je bestaat voor de nederlandse staat, en daarbij je zonder ID kaart maar bar weinig kunt bereiken in dit kwaaklandje.
Tot welk doel?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:58 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een enorme lading negatieve bullshit. Ga een boom knuffelen ofzo![]()
Ons niet lastig te vallen met je brainfarts.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |