Je kunt het ook te ver doorvoeren.quote:'Joker' gemeentehuis uitgezet
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: Friday 30 March 2007 @ 11:36
Robert Coleman - alias FOK!-user Oversight, alias De Joker - zit voorlopig nog steeds zonder identiteitskaart. Afgelopen maand meldde hij zich volgens een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis bij de afdeling burgerzaken om een nieuw ID-bewijs aan te vragen. Daarbij zou Coleman een serie pasfoto's hebben overlegd waarop hij ''wederom was afgebeeld als Joker of iets dergelijks.''
De gemeente Hellevoetsluis voelde er niets voor om weer een Joker-achtige ID-kaart uit te geven. ''Komt hij met normale foto's, dan is er niks aan de hand en krijgt hij zijn bewijs'', aldus de woordvoerder.
Coleman zorgde volgens de gemeente ook voor overlast op het gemeenthuis. Hij weigerde weg te gaan voordat hij in ieder geval de kans had gehad zijn aanvraag voor een nieuwe pas in te dienen. Uiteindelijk werd de politie gebeld die Coleman uit het gemeentehuis verwijderde.
De 35-jarige Coleman, die zijn ID-kaart moest inleveren nadat hij met zijn pas op kosten van FOK! probleemloos een vliegreisje naar Londen had gemaakt, hoopt ondanks alles nog steeds op een goede afloop. ''Het recht zal zegevieren.''
Klopt het bericht niet, Mirage?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:
waar slaat dit nou weer op ?
Je kan ook nieuws willen maaaaaken.
Top Stijnx.
je flikt het weer
Je zou een punt hebben als dat in de werkelijkheid zijn levensovertuiging is. Maar IRL loopt hij niet als clown rond dus de gegevens die hij verstrekte klopten gewoon niet en daar vind ik het terecht dat hij de kaart uiteindelijk weer moest inleveren.quote:Ja, absoluut. Oversight wilde een statement maken en dat is hem gelukt. Daarnaast zou het natuurlijk van de zotte zijn als hij zijn levensovertuiging niet zou mogen uitdragen.
Het is toch de nieuwsvoerder van de gemeente Hellevoetsluis die geciteerd wordt? Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:
waar slaat dit nou weer op ?
Je kan ook nieuws willen maaaaaken.
Top Stijnx.
je flikt het weer
Daar gaat ze vast niet op in. Net als over die baan van Oversight. Dan post ze onderstaande reactie maar hoe het dan wel zit zegt ze niet. Maar wel geirriteerd doen als er dingen staan die volgens haar niet kloppen.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:16 schreef Mirage het volgende:
even los van de rest... normaal is iedereen altijd zo "skeptisch", maar insinueert er iemand dat hij geen werk meer zou hebben... gaat iedereen er van uit dat dat ook zo is ?
hij heeft nog steeds zijn baan hoor.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef Larissa het volgende:
En het is dus niet waar dat hij door de politie eruit gezet is toen hij een nieuwe kaart aanvroeg?
quote:Je klaagt nu over "nieuws maken". Maar dat heeft Oversight toch zelf in de hand gewerkt?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef MrManiak het volgende:
Oversight, wederom, petje af.
Trouwens, wist je al dat je bent gebruikt op een dom internetfilmpje op YouTube?
http://www.youtube.com/watch?v=LoLq633tLrU
Allerlaatste shotje...
Het lijkt me niet dat het AD naar FOK!-radio luistert..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Oversight het volgende:
De topics hebben maanden vooraf op Fok gestaan inclusief de hele voorbereiding, pas na de uitzending van FOKRADIO werd het ineens "nieuws"
Nu zou ik natuurlijk kunnen schrijven "heb je daar zoveel tijd voor dan?", maar dat is zeker flauw?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Oversight het volgende:
Toen was het sluitingstijd, en ben ik naar huis gegaan, met de mededeling dat ik de volgende dag terug zou komen met een pakje brood....
En dat heb ik ook gedaan....
Kan ik heel lang volhouden als het moet....
En degene die zo'n fan van jullie is, en beter zou moeten weten, opent er nog eens een apart topic over in "Nieuws"...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Mirage het volgende:
Hij heeft niet eens een datum genoemd "ergens afgelopen maand".
Dat geplakt aan andere info die ik heb (dat hij een tijdje "uit de running" is geweest o.a.).
Hij moest gewoon wat te schrijven hebben.
Hij zit dus niet in de ziektewet zoals toen wel gemeld werd?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Mirage het volgende:
hij heeft gewoon werk hoor.
wat valt daar aan uit te leggen ?
Hey Mirage en Os,quote:Ze hebben me gevraagd het gebouw te verlaten.
Dat deed ik dus ook.
Eenmaal buiten had ik aan het verzoek voldaan, en kon ik met een gerust hart terug naar binnen lopen, de agenten goedemiddag wensen, langs hen heen lopen en aan de balie van burgerzaken een nummertje trekken en mijn paspoort aanvragen, waarop het spel opnieuw begint.....
Ze hebben me gevraagd het gebouw te verlaten.
Dat deed ik dus ook.
Kan ik heel lang volhouden als het moet....
Uiteindelijk heb ik de volgende dag mijn aanvraag gestaakt, omdat de politie me vertelde dat de burgemeester een brief aan het opstellen was waarin hij me de toegang tot het gemeentehuis zou ontzeggen...
Daar zit ik nu nog op te wachten, ik vermoed dat ie geen grond kan vinden om me te weren als ik alleen maar heel vredig mijn paspoort kom aanvragen, en aan al de gestelde voorwaarden daarvoor voldoe...
[..]
De topics hebben maanden vooraf op Fok gestaan inclusief de hele voorbereiding, pas na de uitzending van FOKRADIO werd het ineens "nieuws"
En het is prachtig om te zien wat ervan gemaakt wordt, IK heb namelijk het hele woord "joker" niet verzonnen..
Maar het verkoopt vast meer kranten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |