abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:50:50 #201
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47824744
Dat is ook toevallig, er staat net iets over op de frontpage. Door de politie verwijderd uit het gemeentehuis!
quote:
'Joker' gemeentehuis uitgezet

Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: Friday 30 March 2007 @ 11:36

Robert Coleman - alias FOK!-user Oversight, alias De Joker - zit voorlopig nog steeds zonder identiteitskaart. Afgelopen maand meldde hij zich volgens een woordvoerder van de gemeente Hellevoetsluis bij de afdeling burgerzaken om een nieuw ID-bewijs aan te vragen. Daarbij zou Coleman een serie pasfoto's hebben overlegd waarop hij ''wederom was afgebeeld als Joker of iets dergelijks.''

De gemeente Hellevoetsluis voelde er niets voor om weer een Joker-achtige ID-kaart uit te geven. ''Komt hij met normale foto's, dan is er niks aan de hand en krijgt hij zijn bewijs'', aldus de woordvoerder.

Coleman zorgde volgens de gemeente ook voor overlast op het gemeenthuis. Hij weigerde weg te gaan voordat hij in ieder geval de kans had gehad zijn aanvraag voor een nieuwe pas in te dienen. Uiteindelijk werd de politie gebeld die Coleman uit het gemeentehuis verwijderde.

De 35-jarige Coleman, die zijn ID-kaart moest inleveren nadat hij met zijn pas op kosten van FOK! probleemloos een vliegreisje naar Londen had gemaakt, hoopt ondanks alles nog steeds op een goede afloop. ''Het recht zal zegevieren.''
Je kunt het ook te ver doorvoeren.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:08:21 #202
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47829453

waar slaat dit nou weer op ?

Je kan ook nieuws willen maaaaaken.

Top Stijnx.
je flikt het weer
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47829549
Is die werkloze paupert nog steeds bezig dit nieuws uit te melken?
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_47829571
Garpje
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:11:11 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47829598
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:

Top Stijnx.
je flikt het weer
Klopt het bericht niet, Mirage?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:34:55 #206
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47830566
Ik las een stukje elders op de Frontpage van Mirage waar ik nog op wilde reageren.
quote:
Ja, absoluut. Oversight wilde een statement maken en dat is hem gelukt. Daarnaast zou het natuurlijk van de zotte zijn als hij zijn levensovertuiging niet zou mogen uitdragen.
Je zou een punt hebben als dat in de werkelijkheid zijn levensovertuiging is. Maar IRL loopt hij niet als clown rond dus de gegevens die hij verstrekte klopten gewoon niet en daar vind ik het terecht dat hij de kaart uiteindelijk weer moest inleveren.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:35:49 #207
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47830606
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Mirage het volgende:

Top Stijnx.
je flikt het weer
Het is toch de nieuwsvoerder van de gemeente Hellevoetsluis die geciteerd wordt? Don't shoot the messenger.
Dit is hoogstwaarschijnlijk zijn bron geweest:

http://www.ad.nl/rotterdam/article1231755.ece

[ Bericht 5% gewijzigd door Larissa op 30-03-2007 14:56:33 ]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:59:58 #208
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47831525
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:

Klopt het bericht niet, Mirage?
Daar gaat ze vast niet op in. Net als over die baan van Oversight. Dan post ze onderstaande reactie maar hoe het dan wel zit zegt ze niet. Maar wel geirriteerd doen als er dingen staan die volgens haar niet kloppen.
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:16 schreef Mirage het volgende:

even los van de rest... normaal is iedereen altijd zo "skeptisch", maar insinueert er iemand dat hij geen werk meer zou hebben... gaat iedereen er van uit dat dat ook zo is ?

hij heeft nog steeds zijn baan hoor.

vrijdag 30 maart 2007 @ 15:16:50 #209
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47832169
hij heeft gewoon werk hoor.
wat valt daar aan uit te leggen ?

Nee hij is niet onslagen, nee hij was ook niet ontslagen, hij werkte niet voor de AIVD en was ook geen inhuur.
zoals op verschillende plekken wel geopperd werd.
Verder was het met een grote glimlach (herstel.. ik lachte zelfs hardop) getikt.

en verder wat nieuws maken betreft.
Hoe moet je het anders noemen ?
1 van voorgaande berichten van betreffende persoon klopte geen hout van en nu heeft hij blijbaar rondgebeld om te kijken of er nog het 1 of het ander ergens los te peuteren valt om daar een verhaal omheen te schrijven. Een onderwerp dat niet eens actueel is op het moment.
Natuurlijk zie ik dat als nieuws maken.
Hij heeft niet eens een datum genoemd "ergens afgelopen maand".
Dat geplakt aan andere info die ik heb (dat hij een tijdje "uit de running" is geweest o.a. ).
Hij moest gewoon wat te schrijven hebben.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:38:14 #210
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47833001
Hij werkt toch momenteel niet omdat hij ziek thuis zit? En ook dat stond in de krant en kun je de plaatser van een bericht moeilijk kwalijk nemen, dan moet je het AD aanklagen als dat niet klopt!
En waarom neem je het iemand van de Frontpage kwalijk als hij een artikel van het AD gebruikt. Je kunt toch niet elk bericht op inhoud controleren? Er stond ook niet dat hij zijn baan kwijt was maar dat hij ziek thuis zat omdat hij steeds bezig was regeltjes uit te pluzien o.i.d.

En het is dus niet waar dat hij door de politie eruit gezet is toen hij een nieuwe kaart aanvroeg? Dan zou ik een klacht indienen bij de gemeente Hellevoetsluis, dat kunnen ze dan toch niet zomaar tegen een AD-journalist zeggen als dat niet waar is?

Je klaagt nu over "nieuws maken". Maar dat heeft Oversight toch zelf in de hand gewerkt? Daar is een hype door ontstaan en dan is het toch niet gek als men wil weten hoe het afgelopen is. Ik vroeg er toevallig gisteravond in dit topic naar en daar zag ik geen antwoord op. Vandaar dat ik bericht van de FP quootte toen mijn oog daar toevallig op viel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Larissa op 30-03-2007 16:23:35 ]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:09:05 #211
19194 Oversight
◢◤
pi_47858102
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:38 schreef Larissa het volgende:

En het is dus niet waar dat hij door de politie eruit gezet is toen hij een nieuwe kaart aanvroeg?

Niks van waar.

Ze hebben me gevraagd het gebouw te verlaten.

Dat deed ik dus ook.

Eenmaal buiten had ik aan het verzoek voldaan, en kon ik met een gerust hart terug naar binnen lopen, de agenten goedemiddag wensen, langs hen heen lopen en aan de balie van burgerzaken een nummertje trekken en mijn paspoort aanvragen, waarop het spel opnieuw begint.....

Dat deed ik dus ook.

Eenmaal buiten had ik aan het verzoek voldaan, en kon ik met een gerust hart terug naar binnen lopen, de agenten goedemiddag wensen, langs hen heen lopen en aan de balie van burgerzaken een nummertje trekken en mijn paspoort aanvragen, waarop het spel opnieuw begint.....

Dat deed ik dus ook.

Dat deed ik dus ook.

Toen was het sluitingstijd, en ben ik naar huis gegaan, met de mededeling dat ik de volgende dag terug zou komen met een pakje brood....

En dat heb ik ook gedaan....

Kan ik heel lang volhouden als het moet....

Uiteindelijk heb ik de volgende dag mijn aanvraag gestaakt, omdat de politie me vertelde dat de burgemeester een brief aan het opstellen was waarin hij me de toegang tot het gemeentehuis zou ontzeggen...

Daar zit ik nu nog op te wachten, ik vermoed dat ie geen grond kan vinden om me te weren als ik alleen maar heel vredig mijn paspoort kom aanvragen, en aan al de gestelde voorwaarden daarvoor voldoe...
quote:
Je klaagt nu over "nieuws maken". Maar dat heeft Oversight toch zelf in de hand gewerkt?
De topics hebben maanden vooraf op Fok gestaan inclusief de hele voorbereiding, pas na de uitzending van FOKRADIO werd het ineens "nieuws"

En het is prachtig om te zien wat ervan gemaakt wordt, IK heb namelijk het hele woord "joker" niet verzonnen..

Maar het verkoopt vast meer kranten..
◢◤
  zaterdag 31 maart 2007 @ 13:43:51 #212
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_47858998
Oversight, wederom, petje af .

Trouwens, wist je al dat je bent gebruikt op een dom internetfilmpje op YouTube?

http://www.youtube.com/watch?v=LoLq633tLrU

Allerlaatste shotje...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:00:10 #213
19194 Oversight
◢◤
pi_47860837
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:43 schreef MrManiak het volgende:
Oversight, wederom, petje af .

Trouwens, wist je al dat je bent gebruikt op een dom internetfilmpje op YouTube?

http://www.youtube.com/watch?v=LoLq633tLrU

Allerlaatste shotje...
◢◤
  zaterdag 31 maart 2007 @ 15:04:43 #214
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47860928
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Oversight het volgende:

De topics hebben maanden vooraf op Fok gestaan inclusief de hele voorbereiding, pas na de uitzending van FOKRADIO werd het ineens "nieuws"
Het lijkt me niet dat het AD naar FOK!-radio luistert.. Er heeft dus iemand gelekt naar de pers... maar is dat zo erg? Je wilde er toch de aandacht op vestigen om iets aan de orde te stellen?
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:09 schreef Oversight het volgende:

Toen was het sluitingstijd, en ben ik naar huis gegaan, met de mededeling dat ik de volgende dag terug zou komen met een pakje brood....

En dat heb ik ook gedaan....

Nu zou ik natuurlijk kunnen schrijven "heb je daar zoveel tijd voor dan?", maar dat is zeker flauw?

[ Bericht 39% gewijzigd door Larissa op 31-03-2007 15:24:53 ]
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:19:59 #215
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47869163
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Mirage het volgende:
Hij heeft niet eens een datum genoemd "ergens afgelopen maand".
Dat geplakt aan andere info die ik heb (dat hij een tijdje "uit de running" is geweest o.a. ).
Hij moest gewoon wat te schrijven hebben.
En degene die zo'n fan van jullie is, en beter zou moeten weten, opent er nog eens een apart topic over in "Nieuws"...

Oversight is gemeentehuis uitgezet, is hij nu illegaal?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 20:34:00 #216
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_47869651
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Mirage het volgende:
hij heeft gewoon werk hoor.
wat valt daar aan uit te leggen ?
Hij zit dus niet in de ziektewet zoals toen wel gemeld werd?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:04:33 #217
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47875435
Voordat ik alle voorgaande topics door moet spitten... hoe is het eigenlijk afgelopen met het rijbewijs? Dat was toch ook goedgekeurd?
  maandag 2 april 2007 @ 13:17:54 #218
167723 sanni
Acima de seu
pi_47922901
OS, Dit bewijst andermaal wat er mis is in Nederland. Het ambtenarenapparaat is oppermachtig,het mensen niet afrekenen is nog steeds van kracht en men maakt zich liever druk over diegenen die het wagen wantoestanden aan de kaak te stellen dan het probleem daadwerkelijk aan te pakken. Beetje het verhaal van iemand die een inbreker die hem stelselmatig overvalt flink te pakken neemt en door de Politie wordt gearresteerd omdat hij zijn verweer te hardhandig heeft doorgevoerd en de overvaller daarmee ernstig heeft beschadigd. In de VS is zo iemand een held. In Nederland ben je een lastpak.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:46:27 #219
166919 Freddie555
Life's what YOU make it
pi_47957189
quote:

Dat deed ik dus ook.

Dat deed ik dus ook.

Uiteindelijk heb ik de volgende dag mijn aanvraag gestaakt, omdat de politie me vertelde dat de burgemeester een brief aan het opstellen was waarin hij me de toegang tot het gemeentehuis zou ontzeggen...

Daar zit ik nu nog op te wachten, ik vermoed dat ie geen grond kan vinden om me te weren als ik alleen maar heel vredig mijn paspoort kom aanvragen, en aan al de gestelde voorwaarden daarvoor voldoe...
[..]

En het is prachtig om te zien wat ervan gemaakt wordt, IK heb namelijk het hele woord "joker" niet verzonnen..

Maar het verkoopt vast meer kranten..
Hey Mirage en Os,

Zit ff thuis, dus heb weer ff tijd om bij te lezen

Ben toch wel benieuwd op wat voor grond ze je de toegang kunnen ontzeggen, lijkt me namelijk shit daar je gewoon inwoner bent en zij de overheid vertegenwoordigen..... hoe rommelig ze het ook doen!

Anyway, we spreken elkaar hopelijk snel met een ..... excuses dat het zo lang al duurt

Greetz, Freddie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')