abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 09:27:18 #1
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47854179
quote:
Telegraaf

AMSTERDAM - SP-leider Jan Marijnissen heeft net als VVD-leider Mark Rutte en PVV-voorman Geert Wilders kritiek op de dubbele nationaliteit van de PvdA-staatssecretarissen Albayrak (Justitie) en Aboutaleb (Sociale Zaken).

De linkse politiek leider vindt het beter dat „mensen die zo’n belangrijke taak in Nederland vervullen” hun tweede, buitenlandse paspoort opgeven. „Het zou een dikke extra plus zijn als ze dat zouden doen. Om de beeldvorming. Een bewindspersoon heeft een voorbeeldfunctie”, zegt de SP-leider in een interview met deze krant.

De uitspraken zijn opmerkelijk omdat de SP zich bij het debat over de dubbele nationaliteit lijnrecht opstelde tegenover de VVD en de PVV.
De SP maakt zich weer belachelijk. Wel inhoudelijk eens zijn met VVD en PVV maar toch tegen stemmen.

De SP blijft een tegen-partij en Marijnissen loopt op zijn laatste benen. Wat ziet hij er met die holle ogen en bolle kop beroerd uit zeg.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_47854202
Inderdaad, laten we hopen dat we spoedig afscheid mogen nemen van onze poldermao.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 09:53:01 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47854437
Goeie ontwikkeling, eindelijk worden ze wakker. Gaat de PvdA nog meer aan stemmen kosten.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47854443
Beetje jammer,
Ik vind het een een zinloze discussie.
Of schaf die dubbele nationaliteiten af, of zeik er niet over.
Aparte regels voor bewindslieden maken lijkt me in deze onzin.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 31-03-2007 10:02:03 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47854560
Paar weken geleden vond Jan Marijnissen de discussie over dubbele nationaliteiten nog nergens over gaan . Maar nu ie er achter is dat de kiezer dat anders ziet draait ie 180 graden. Beetje een Wouter Bos actie dit.
pi_47854576
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:03 schreef basilisk het volgende:
Paar weken geleden vond Jan Marijnissen de discussie over dubbele nationaliteiten nog nergens over gaan . Maar nu ie er achter is dat de kiezer dat anders ziet draait ie 180 graden. Beetje een Wouter Bos actie dit.
Idd, had ik niet van Marijnissen verwacht.

Wilders lacht in z'n vuistje.
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 10:09:07 #7
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47854634
quote:
Blijkbaar vond die het wel ergens over gaan, maar hoopte die misschien dat het snel zou overwaaien. Nu is er blijkbaar meer aan de hand.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 maart 2007 @ 10:12:36 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47854676
Jan wat doe je nu?

Dom eerst zeggen dat je tegen 1 paspoort bent en nu niet meer.
Hij zal wel weer bij P&W snel zitten om het uit te leggen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47855168
quote:
Wouter Bos actie in 't kwadraat dan.
pi_47855173
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:27 schreef Haaglander het volgende:

[..]

De SP maakt zich weer belachelijk. Wel inhoudelijk eens zijn met VVD en PVV maar toch tegen stemmen.

De SP blijft een tegen-partij en Marijnissen loopt op zijn laatste benen. Wat ziet hij er met die holle ogen en bolle kop beroerd uit zeg.
LOL, heb je iemand van de tegenpartij aan jouw kant, ga je nog schelden.

Je lijkt wel een moslim.
pi_47855188
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 09:27 schreef Haaglander het volgende:

De SP wil het opgeven van de dubbele nationaliteit niet verplicht stellen, de PVV wel. Lijkt me nogal een groot verschil.
pi_47855301
Populisme.

De SP is doodgewoon een conservatieve partij.
pi_47855400
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De SP wil het opgeven van de dubbele nationaliteit niet verplicht stellen, de PVV wel. Lijkt me nogal een groot verschil.
Inderdaad. De Telegraaf dikt de uitspraken buiten de quotes om wel een beetje aan. Maar goed, dat is niks nieuws.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:04:20 #14
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47855431
quote:
Marijnissen wil enkele nationaliteit bij bewindslieden

AMSTERDAM - SP-leider Jan Marijnissen wijst een dubbele nationaliteit bij kabinetsleden van de hand. In een interview met de Telegraaf zegt de SP'er dat het "een dikke extra plus" zou zijn als de staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak hun buitenlandse paspoort zouden inleveren.

Een enkele nationaliteit zou volgens Marijnissen beter zijn voor de beeldvorming. "Een bewindspersoon heeft een voorbeeldfunctie", aldus de SP'er.

Wilders

Met zijn kritiek sluit Marijnissen zich aan bij Geert Wilders, die de discussie over de dubbele nationaliteit onlangs deed opvlammen. Marijnissen vindt dat de PvdA-staatssecretarissen zelf mogen bepalen of ze afstand doen van hun paspoort.

Albayrak gaf eerder aan geen afstand te zullen doen van haar Turkse paspoort. Haar partijgenoot Aboutaleb kan zijn nationaliteit niet opgeven, omdat Marokko dat verbiedt.
bron: www.nu.nl

Dit is natuurlijk een prachtige overwinning voor Wilders en zijn partij. Bovendien een signaal dat ze gewoon goed bezig zijn. Wilders ga zo door
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47855478
Zo is Jan Mao nu ook opeens een fascist/racist/minderwaardig mensch?

*akelige stilte vanuit het linkse kamp*

Dacht ik al
pi_47855503
opvallende wending, JM vond het eerst toch een non discussie of vergis ik me?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_47855519
Nou ik wacht op de aanval van Femke op de SP.

"Van mijn parlementariers blijf je af, Jan. Ik lust je rauw."

Of nee wacht
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † zaterdag 31 maart 2007 @ 11:11:13 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47855534
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Sterk zeg, iets niet verplicht stellen. Begin er dan liever helemaal niet over, dat scheelt weer onzinninge vergadertijd en het schrijven van onleesbare en ongelezen rapporten.
pi_47855596
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:04 schreef LENUS het volgende:

[..]

bron: www.nu.nl

Dit is natuurlijk een prachtige overwinning voor Wilders en zijn partij. Bovendien een signaal dat ze gewoon goed bezig zijn. Wilders ga zo door
Op welke manier ga zo door ??.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_47855610
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Sterk zeg, iets niet verplicht stellen. Begin er dan liever helemaal niet over, dat scheelt weer onzinninge vergadertijd en het schrijven van onleesbare en ongelezen rapporten.
Dat heeft Marijnissen dus ook niet gedaan he. Hij zegt het nu alleen maar in een interview
pi_47855670
Beter gooit de SP er ook nog wat 'radicale' anti Europa statements achter aan en het is feest.

Als het zo doorgaat dan krijgen we in de toekomst een 2 partijen-stelsel. Wilders en de SP
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47855678
pi_47855696
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Inderdaad. Het lijkt wel alsof het niet uitmaakt wat hij doet: hij krijgt op miraculeuze wijze telkens gelijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:23:20 #24
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_47855770
Jammer.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:24:47 #25
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_47855790
Typisch Marijnissen eerst afgeven op rechts en nu zieltjes proberen te winnen door het zelfde te roepen. Echt weer zo'n rooie actie. Wat een naar mannetje is het ook met zijn grote mond. Groot willen worden maar niet willen regeren. Lekker voor je kiezers. Jantje liegt en bedriegt over dit soort belangrijke zaken. Waar zou deze draaikont nog meer onwaarheden over vertellen!?

Heb Marijnissen ook gezien bij Pauw en Witteman. Wat is die man verbitterd omdat zijn club bijna nergens mee doet met het Provinciaal bestuur. Door hun tegen-zijn opstelling komen zij ook nergens, lekker afgeven op iedereen, nu mee vissen in de vijver van de VVD en Wilders. Ga zo door Jan, je valt nu wel met je vermoeide smoel door de mand.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')