Weg, en ga nu maar weer buitenspelen.. (wel met lichtjes, we zouden niet willen dat je aangereden werd) verdwenen topics zijn terecht.. Ophef is voorbij.. het leven gaat verder.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
ik vond mij opa heul veul mooierWaar is koekiemonster
![]()
heb ik nog wel him aangevraagd voor jequote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weg, en ga nu maar weer buitenspelen.. (wel met lichtjes, we zouden niet willen dat je aangereden werd) verdwenen topics zijn terecht.. Ophef is voorbij.. het leven gaat verder.
omdat je gwpnd bent door Janetjequote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom verdwijnen er posts
Ik had hier net TVP getypt en bevestigd en kwam niet bij mijn AT
TVP's verwijder ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom verdwijnen er posts
Ik had hier net TVP getypt en bevestigd en kwam niet bij mijn AT
works every timequote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
TVP's verwijder ik.
Kom maar terug als je wat te klagen hebt over de moderatie in KLB. (Kijk, nu heb je het goed gedaan.. je wilde klagen over het verwijderen van een tvp, dus is feedback terecht) Wow!
Tof!
Whehehehequote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
TVP's verwijder ik.
Kom maar terug als je wat te klagen hebt over de moderatie in KLB. (Kijk, nu heb je het goed gedaan.. je wilde klagen over het verwijderen van een tvp, dus is feedback terecht) Wow!
Tof!
Ow, blijkbaar al weer open...quote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Janetje wat doe je nou weer....Dit topic: Die commentator van amerikaanse programma's
Heeft geen ene reet te maken met het onderwerp van dit topic:
Amerikaanse voice overs verneuken toffe karakters.
Mijn topic gaat over het verneuken van karakters dmv voice over, dat andere topic klaagt over een of andere reclame of watever.
Waarom sluit je mijn topic dan? Was dit een foutje van je of wat?
Ik wil het topic weer open graag.
Doe eens een gokje.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:45 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom op slot?
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe eens een gokje.
Leer Nederlands man.
Of probeer het in ONZ.
Je zal er geen serieuze reactie op krijgen want niemand snapt er een hol van.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.
Dat is minder dan het gemiddelde topic.
Bron?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zal er geen serieuze reactie op krijgen want niemand snapt er een hol van.
Schop hem dan daarheen zou ik zeggen, en doe hem niet gelijk op slot.quote:Dat zeg ik, probeer ONZ, of PUB ofzo.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:41 schreef DaFan het volgende:
Echt een goed topic.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Janetje het volgende:
En nou in het Nederlands graag.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap er niks van, C2k.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, gewoon slotje d'r op en lekker samen sinaasappelsap drinken. Dit wordt toch niks meer.
Ik zal eens vragen of ze 'm willen hebben maar ik geef je érg weinig kans..quote:Schop hem dan daarheen zou ik zeggen, en doe hem niet gelijk op slot.
Bekijk de TT eensquote:Op maandag 19 maart 2007 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan welgeteld 3 woorden in die niet Nederlands zijn.
Dat is minder dan het gemiddelde topic hier.
*Schoptquote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Janetje het volgende:
Ik zal eens vragen of ze 'm willen hebben maar ik geef je érg weinig kans..
Zo is elk topic opgebouwd, eerst wat smilies en ongefundeerde reacties waarna er wat betere reacties komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of ze 'm willen hebben maar ik geef je érg weinig kans..
Hij is naar de diepe donkere krochten van ONZ verdwenen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo is elk topic opgebouwd, eerst wat smilies en ongefundeerde reacties waarna er wat betere reacties komen.
Junkiesietze kwam bijvoorbeeld al met een vraag, de bakermat van elk succesvol topic.
beg pardon?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het gaat om het principe natuurlijk, want in ONZ zitten alleen mongolen.
Ik hoop het voor je, anders bezwanger ik je zusjequote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jeweettoch dat ik het in het algemeen bedoel, schatje.
Zeur niet, oape.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
In KLB een vreugdetopic. Kon wel bedacht zijn door een wijf.
Janetje vond het nodig om een topic over een gast die een vriend was verloren op deze manier te sluiten, omdat een andere user hierin wou vertellen wat hem afgelopen week was overkomen.quote:Je had beter een eigen topic hiervoor kunnen openen dan een topic van een jaar oud te kicken.. dat zou ik ook doen.. anders blijft TS met dit topic geconfronteerd worden..
voor beiden valt wat te zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Janetje vond het nodig om een topic over een gast die een vriend was verloren op deze manier te sluiten, omdat een andere user hierin wou vertellen wat hem afgelopen week was overkomen.
Hoezo onbeschoft ?
Ik heb 'm aangeraden er een ander topic over te openen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Janetje vond het nodig om een topic over een gast die een vriend was verloren op deze manier te sluiten, omdat een andere user hierin wou vertellen wat hem afgelopen week was overkomen.
Hoezo onbeschoft ?
Gerard Joling op 1...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Anders ga je ff dood ofzo wigger!
Ge-editquote:
Klagen over ONZ doe je in het FB topic van ONZ. Dit FB topic is voor klagen over slotjes in KLB.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:38 schreef PushyGurl het volgende:
waarom word mijn topic In hoeveel Sec
gesloten
en als ik om duidelijkheid vraag in en jajaaaaaaaaaa
Krijg ik gelijk een ban
Zag het al, die link viel me niet zo snel op.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef most_wanted het volgende:
Doe zo`n topic gewoon sluiten dan The_Terminator. Ze houden toch niet op omdat de link steeds opnieuw wordt gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef postmortum het volgende:
Als jíj mod van KLB wordt, eet ik een doos champignons leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:21 schreef postmortum het volgende:
zeg terminatord , wilo je wel eens ophouden met mijn topics te sluiten
![]()
Dat is de taak van Janaetje
Hij was al gesloten door Janetje, daarna pleurde ik er nog eens een slot overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wij allemaal, zeker?quote:
We hadden 'm alledrie op het oogquote:
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen ik mijn post maakte stond die reactie er nog niet
TT Komt automatisch terug te staan als 'ie nog in je browser staat..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderen.
![]()
Lachen man, 88 topic's over 1 April.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Waarom nu weer dicht, is een op zich zelf staand topic.
K*t 1 April
Ga eens ergens anders overijverig slotjes zetten ofzo.
Omdat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Biogarde ik ben je grootste fan.
Oh sorry ik was in de war met Bioslock geloof ik...of wacht nee jij wel...of was het nu Bupatih....quote:
Als je het nagaat is dat idd waar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
heb aangemeld als MOD voor Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing , daar zitten ten minsten mensen van mijn niveau![]()
Terwijl die van mij niet eens leuk was. 2 Uur werk kwijt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lachen man, 88 topic's over 1 April.
mijn bijnaam is The Donquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je het nagaat is dat idd waar.
Kijk ik post hier omdat ik mijn gigantische brein ook eens wil laten meemaken hoe het is om een pauper te zijn tussen pauperusers en paupermods.
Maar feit blijft gewoon dat ik meer een man van het artistieke/filosofische ben. Een denker, een genie. Mijn bijnaam is niet voor niets "het genie" en "Albert".
Hoi, Biogarde hier..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef santax het volgende:
Hoi, ik heb dit topic gestart vandaag: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl
Inmiddels ben ik door meerdere mensen in dat topic onterecht en in strijd met de wet voor pedofiel uitgemaakt.(artikel 162, smaad/laster) Ik heb dan ook net een afspraak gemaakt met de politie om morgen aangifte te komen doen. Ik wil jullie verzoeken dit topic even op slot te zetten. Zodat mensen niet hun reactie kunnen wijzigigen. Dat zal mij, justitie en jullie een hoop kosten en tijd besparen. Anders moet justitie dadelijk de logfiles etc gaan opvragen en dat lijkt me niet nodig. Bij voorbaat dank.
We zijn er momenteel mee bezig. Je topic en beweegredenen worden op 't moment besproken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.
Ik vind het echt super kut dat ik jullie hiermee opzadel, en als je in mijn posthistorie kijk zul je zien dat ik heel wat kan hebben, inclusief bedreigingen. Maar ik kan het niet toestaan dat vreemden mij voor pedo uitmaken. Dat mogen ze dan meteen even aantonen in de rechtbank. Vandaar mijn heftige reactie. Dank je voor het slot. Zodra de aangfite volledig is, morgenmiddag dus, laat ik het je weten en kan ie wat mij betreft weer open.
Ik hoop dat de appelkoek en koffie je smaakt![]()
ohhh ik kom weleens in onzin hoor hoor... Sterker nog, dat is mijn favo forum!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:32 schreef postmortum het volgende:
Santax , je komt zeker nooit in ONZ , daar wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt. KLB is veel liever .
De hardste diss hier is: zeg jij bent toch die DJ ?![]()
vroeger had je meer lefquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
Ik ga toch maar geen discussie met je aan![]()
Dit is niet de juiste plek voor een dergelijke discussiequote:
Zo eng ben ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
Ik ga toch maar geen discussie met je aan![]()
We leven niet in de vs of in Ruslandquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef santax het volgende:
[..]
Zo eng ben ik niet![]()
Maar als iemand mij voor pedofiel uitmaakt, en dat nogeens doet nadat ik aangeef het zeer seireus te nemen, dan is het toch niet raar dat ik dat zo iemand serieus neem? En serieus behandel... Dat zijn nogal beschuldigingen. Het kwetst mij oprecht, het doe mij pijn... en dan kun je 2 dingen doen, of zeggen, mja, dat was overdreven, of nogeens zeggen: je bent pedofiel. In dat laatste geval weet ik waar ik aan toe ben. Dus kom maar op. Ik kan dat echt niet accepteren. Als ik dat doe is het enide zoek. Wat moet ik morgen zeggen tijdens een solliciitaite als de baas zegt: ja we hebben even gegoogled op je naam, en er zijn beweringen dat je pedofiel bent. We nemen je dus niet aan... Dat kost mij concreet geld... Ik ben van mening dat degene die na een waarschuwing alsnog laster pleegt, aan die misgelopen inkomsten mag bijdragen.
Internet identiteit en de realiteit houd ik gewoon netjes gescheiden. Als je dit soort beweringen serieus gaat nemen en het oprecht opvat als een persoonlijke aanval dan is dat gewoon niet slim. Zet jezelf er overheen en bespaar jezelf een hoop gelazerquote:
Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.
ik wil een bepaalde beer plaatsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:27 schreef Janetje het volgende:
Je heet op internet Santax, je hebt geen adresgegevens of naam in je profiel staan, zelfs geen geboortedatum..
Tenzij je je IP aan die werkgever afgeeft en die werkgever het hele internet afsproort en op alle internetfora ter wereld gaat vragen om jouw IP te vergelijken met een user op het forum en die je complete postgeschiedenis na gaat pluizen om vervolgens tot de conclusie te komen dat een user die voornamelijk in een subforum genaamd ONZin post dat 'ie je een pedo vindt..
Tja.. dan wel.
Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.
Nou, dan ben ik nu wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.
Me too.quote:
En laten we dat maar mooi afwachten..quote:
Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Mustard_Man het volgende:
en als ik nou zeg dat je naar mijn mening een pedo bent? ben ik dan nog steeds strafbaar?
Baaj; kappen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?
Oh wacht, je bent er zoeen die de definitie van pedofilie niet kent...zeg dat dan meteen.
kan je me dan een link geven waar we het wel kunnen voeren?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nogmaals die discussie gaan we hier NIET voeren![]()
Per mail ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Mustard_Man het volgende:
ik heb helemaal niks gezegd tegen die jongen. ik vroeg me slechts af of het strafbaar is om te zeggen als je er expliciet bijzet dat het om jouw mening gaat.
[..]
kan je me dan een link geven waar we het wel kunnen voeren?
Donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Persona non grata op Moulin Blues
grate moet grata zijn in de TT. Kan iemand dat wijzigen? Thanks
Ik kom er niet een discussie over voeren NJ, en de topics die lopen mogen wel eens behoorlijk opgeschoond worden want ik houd mij op het moment vrij van reacties op getroll en geflame en laat nou net dat het enige zijn wat de topics inkomt omdat jullie het toestaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef NJ het volgende:
Omdat daar al vier FB-topics over lopen en je die discussie niet in de KLB-FB gaat voeren.
Topics in FB gaan over modbeleid en ONZ bagger op het forumquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef santax het volgende:
Hmmmz welke 4 topics gaan daar dan over?
Nee, dat is wat ons betreft afgeslotenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:59 schreef santax het volgende:
ah ik dacht dat er topics waren geopend naar aanleiding van mijn topic/reactie gisteren.
Bang dat je al die Fokertjes die jij in je carriere hiero gekwetst hebt schadeloos moet gaan stellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:31 schreef SHE het volgende:
Enne, zonder oneerbiedig te zijn, maar aan welk bedrag zat je te denken qua vergoeding voor emotionele/materiele schade?
Waarom zou FOK! zich bemoeien met een aanklacht die tussen 2 users speelt? Zoals gezegd, FOK! staat hier helemaal buiten. Het is slechts de locatie waar e.e.a. zich afspeelde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:40 schreef Autoreply het volgende:
Wat is de policy eigenlijk over dreigen met een aanklacht? Iemand doodswensen is naar ik meen een ban, maar ik zie af en toe dreigementen staan dat mensen wel even aangifte gaan doen (niet alleen santax) en vroeg me af of daar een policy voor is?
Just curious overigens![]()
Het lijkt me niet verstandig daar uitspraken over te doen. Volgens het strafrecht alleen al is de hoogste boete 4500 euro of 2 jaar celstraf. Dat is het strafrecht. Volgens burgerrecht kun je gewoon alle geleden schade eisen ook al loopt die in het meervoud van de maximale boete van het strafrecht. Op het moment heeft retecool al een artikel erover, mijn goede naam word dus serieus aangetast.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:31 schreef SHE het volgende:
Enne, zonder oneerbiedig te zijn, maar aan welk bedrag zat je te denken qua vergoeding voor emotionele/materiele schade?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bang dat je al die Fokertjes die jij in je carriere hiero gekwetst hebt schadeloos moet gaan stellen?
Hiervoor moet je een FB topic openen of even mailen naar forum@fok.nl Ik kan hier zo geen uitspraken over doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:40 schreef Autoreply het volgende:
Wat is de policy eigenlijk over dreigen met een aanklacht? Iemand doodswensen is naar ik meen een ban, maar ik zie af en toe dreigementen staan dat mensen wel even aangifte gaan doen (niet alleen santax) en vroeg me af of daar een policy voor is?
Just curious overigens![]()
Klopt, waar ik op doel is het dreigen hiermee. "Als je nou niet ophoudt met je gezeik klaag ik je aan", dat idee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zou FOK! zich bemoeien met een aanklacht die tussen 2 users speelt? Zoals gezegd, FOK! staat hier helemaal buiten. Het is slechts de locatie waar e.e.a. zich afspeelde.
Dat ga ik dan maar 's doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hiervoor moet je een FB topic openen of even mailen naar forum@fok.nl Ik kan hier zo geen uitspraken over doen![]()
Je gaat het druk krijgen, want ook daar vind iemand je een Pedo!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:43 schreef santax het volgende:
[..]
Het lijkt me niet verstandig daar uitspraken over te doen. Volgens het strafrecht alleen al is de hoogste boete 4500 euro of 2 jaar celstraf. Dat is het strafrecht. Volgens burgerrecht kun je gewoon alle geleden schade eisen ook al loopt die in het meervoud van de maximale boete van het strafrecht. Op het moment heeft retecool al een artikel erover, mijn goede naam word dus serieus aangetast.
Ik let wel even op KLB hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
Komende zondag zal ik de hele dag heleaas niet op Fok! Zijn
ik vind je voor een mod toch verdomd onprofessioneel reageren zo niet kinderachtig, daar zijn ze vast blij meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat het druk krijgen, want ook daar vind iemand je een Pedo!
Maar eh..eigenlijk bedenk ik me net dat ik JOU eens zou moeten aanklagen, daar jij mij beschuldigde van het feit dat ik jou voor Pedo uitmaakte en dat deed ik nergens.
Dat is smaad! Laster!
Mijn goede naam als Fok! user is hierbij in het geding en ik ben ook nog eens aangehaald op reeeeeeetecool.
Ik denk dat mijn emotionele schade nu om en nabij de 250.000 euro bedraagt![]()
Oh ja en een nieuwe kompjoetor, want deze is nu bezoedeld.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef SHE het volgende:
Dien een klacht in.
nee hoor, het was meer een waarnemingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef SHE het volgende:
Dien een klacht in.
Mijn beste Tabandje,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef Traband het volgende:
Lieve Janetje,
Bedankt dat je mijn topic op slot hebt gegooid. Bij nader inzien was het inderdaad best wel een kut topic. Ook al ben ik verongelijkt over het bestaan van een vrijwel identieke naam op dit forum, wat voor verwarring kan zorgen, begrijp ik de gedachte achter je moderatie-actie.
met oprechte deelneming,
Traband
Topic is om een andere reden geslotenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:54 schreef Morwen het volgende:
Mag deze dicht: Afgenakt op Snappie. De TS zet zichzelf volledig voor lul en het is een bashtopic naar meerdere users. Thanx
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic is om een andere reden gesloten![]()
Ik heb je door hequote:
Wanneer je champignons gegeten hebt, kun je deze bij het poepen (vaak in orginele staat) zeer gemakkelijk identificeren. Ook een feit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
M'n topic was gebaseerd op waar gebeurde feiten
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer je champignons gegeten hebt, kun je deze bij het poepen (vaak in orginele staat) zeer gemakkelijk identificeren. Ook een feit.
Wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Dieren op MSN
Ik wil gewoon even The_Terminator troosten en opbeuren, want dat was wel een heel verzuurd slotje
[afbeelding]
Sterkte
Nou en of!! MAN!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Haha janetje dik gpwnd je wilde een slotje zetten, hoefde het al niet meer!11111einz0rzssssllloooooliepop!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat dacht je, er is een allochtoon bij betrokken dus maar geen deeltje 2?quote:
Het interesseert me geen hol over wie het gaat. Al ging het over de paus en z'n schandknaapjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat dacht je, er is een allochtoon bij betrokken dus maar geen deeltje 2?
men had al een waarschuwing te pakken mbt het plaatsen van persoonlijke gegevens, die hadden een ban kunnen krijgen en dan had de discussie gewoon door kunnen gaan.
beetje lafjes dit.
Waarom is het niet gelijk al gesloten? Inmiddels is er zogenaamd een 'dader' gevonden, die nu op zijn hyves etc. gebombardeerd wordt met bedreigingen, terwijl het hem (naar mijn bescheiden mening) helemaal niet is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
Het is een bashtopic (terecht, dat wel) met doodsverwensingen waarin persoonsgegevens van een desbetreffend iemand geplaatst worden. Dat gaat wat mij betreft -persoonlijk dus- veel te ver.
Als ik er eerder was geweest had ik het ook eerder gesloten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Waarom is het niet gelijk al gesloten? Inmiddels is er zogenaamd een 'dader' gevonden, die nu op zijn hyves etc. gebombardeerd wordt met bedreigingen, terwijl het hem (naar mijn bescheiden mening) helemaal niet is.
Het lijkt me niet echt wenselijk dat Fok aan zulke zaken meewerkt. Het vergroot alleen maar de hype en de hetze en heeft een soort internet-lynching tot gevolg. Lijkt me handiger om dit soort topics gelijk op slot te gooien, maar goed ik weet niet of hiervoor een policy is.
Waarom flikker je er nou een slot op? Er staan geen doodsverwensingen in dat deeltje 2 en ook geen prive info. Gooi eens even lekker open zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol over wie het gaat. Al ging het over de paus en z'n schandknaapjes.
Het is een bashtopic (terecht, dat wel) met doodsverwensingen waarin persoonsgegevens van een desbetreffend iemand geplaatst worden. Dat gaat wat mij betreft -persoonlijk dus- veel te ver.
er had een algehele waarschuwing uit kunnen gaan mbt het plaatsen van persoonlijke gegevens. iemand die toch gegevens plaatst krijgt een ban, maar de discussie zou gewoon door kunnen gaan helemaal omdat nog helemaal niet zeker is wie de dader is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het interesseert me geen hol over wie het gaat. Al ging het over de paus en z'n schandknaapjes.
Pleur gewoon die prive info eruit. Klaar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk er nog even overna, even inlezen geef me nog een paar minuten![]()
en wat jij persoonlijk vindt is helemaal niet belangrjk. het algemeen belang telt, niet je eigen bekrompen mening.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
heel fijn dat je de moeite nog even neemt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk er nog even overna, even inlezen geef me nog een paar minuten![]()
Gast.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heel fijn dat je de moeite nog even neemt.
maaris het niet de taak van de mod die het dicht heeft gegooid het ook weer open te gooien? nu komt ze met een grote waffel langs en gooit de boel dicht, en vervolgens kunnen we het daar dan mee doen.
het lijkt me niet meer dan normaal dat ze zelf even langskomt, excuses maakt en een en ander even rechtzet.
Ze heeft andere bezigheden op het moment. Vandaar dat ik het overneem.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heel fijn dat je de moeite nog even neemt.
maaris het niet de taak van de mod die het dicht heeft gegooid het ook weer open te gooien? nu komt ze met een grote waffel langs en gooit de boel dicht, en vervolgens kunnen we het daar dan mee doen.
het lijkt me niet meer dan normaal dat ze zelf even langskomt, excuses maakt en een en ander even rechtzet.
iemand die niet nadenkt en om persoonlijke redenen de boel dichtgooit. ondermijning van de vrijheid van meningsuiting noemen we dat ook wel.quote:
Idd, dit is gewoon een teken van onmacht gecombineerd met linkse denkbeelden en luiheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Normaal is het dan toch gewoon de taak van de mod om dat topic op te ruimen, strafbare dingen te melden en verder te gaan met zijn/ haar leven?
Ik was toevallig aan het meelezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
iemand die niet nadenkt en om persoonlijke redenen de boel dichtgooit. ondermijning van de vrijheid van meningsuiting noemen we dat ook wel.
en het is helemaal geen grijs gebied. er is plaats voor een discussie zolang er geen persoonlijke gegevens geplaatst worden. zo makkelijk is het.![]()
dat is toch niet meer dan normaal als je zomaar iets op slot doet om persoonlijke redenen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig aan het meelezen.
de excuses die je vraagt slaan nergens op.
wel moet er imo prima over gediscussieerd kunnen worden, mits binnen de grenzen van de FAQ.
Echter met dat verzoek om excuses, maak je jezelf nogal belachelijk.
Die hebben we niet op FOK! , sorry.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is toch niet meer dan normaal als je zomaar iets op slot doet om persoonlijke redenen.![]()
waar is het fatsoen gebleven.![]()
dus je gaat er al van uit dat er gegevens geplaatst gaan worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Na overleg is er besloten om het topic dicht te laten. Wij als mods hebben geen zin om constant prive gegevens te verwijderen. Het vorige topic stond er vol mee, en de garantie dat jullie geen gegevens meer plaatsen vinden wij niet geneog.
Jammer maar het is niet anders![]()
Zielig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Na overleg is er besloten om het topic dicht te laten. Wij als mods hebben geen zin om constant prive gegevens te verwijderen. Het vorige topic stond er vol mee, en de garantie dat jullie geen gegevens meer plaatsen vinden wij niet geneog.
Als ze andere bezigheden heeft moet ze geen slotjes gaan zetten. Zoals ik al zei, laat d'r de afwas gaan doen ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze heeft andere bezigheden op het moment. Vandaar dat ik het overneem.
En het is een grijs gebied, excuses en dergelijke zijn ook nie aan de orde.![]()
ja, en ze geven ook nog eens aan geen zin te hebben in waar ze voor zijn aangenomen, namelijk modereren en in goede banen leiden van een discussieplaats.quote:
Primaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Joehoe: De hyves van onze held is verwijderd...
"Sorry, maar nu moet ik een topic volgen, anders plaatsen ze misschien dingen die niet mogen en dat volgen daar heb ik geen zin in."quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja wat met je joehoe. dat topic wordt in ONZ neergezet. denk je nu werkelijk dat dat een basis is voor een goede inhoudelijke discussie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Joehoe: De hyves van onze held is verwijderd...
Je kunt er wellicht een proberen te beginnen. Als je al begint met "ja, maar het staat in ONZ" heeft het ook vrijwel geen zin ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja wat met je joehoe. dat topic wordt in ONZ neergezet. denk je nu werkelijk dat dat een basis is voor een goede inhoudelijke discussie?![]()
nou ja, zullen we dan alle subfora er ook maar uitslopen en alleen ONZ laten staan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt er wellicht een proberen te beginnen. Als je al begint met "ja, maar het staat in ONZ" heeft het ook vrijwel geen zin ja.
Enne, het is óf ONZ, óf een slotje. Take a pick. Ohnee wacht, dat heeft yvonne al voor je gedaan.
Hmm. Nee. Ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou ja, zullen we dan alle subfora er ook maar uitslopen en alleen ONZ laten staan?![]()
dit is een nieuwsitem waar men graag over wil praten. zoiets zet je niet in ONZ neer meisje.![]()
Ook nog eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar als het een nieuwsitem is, behoort het ook helemaal niet in Klaagbaak.
Nee, weer lief ontopic posten en ophoeren hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hier verder?
Dat eerste topic is gewoon vol 300 posts.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien een idee om ff die links naar die profielen weg te halen? Paar minuutjes werk.
idd dus had een mod het naar nieuws kunnen zetten. het komt namelijk wel vaker voor dat een topic verkeerd geplaatst wordt. dus dat is geen argument.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Nee. Ik kom daar nooit.
Ik heb het dan ook niet in ONZ gezet, meneer S1nn3rz. Maar als het een nieuwsitem is, behoort het ook helemaal niet in Klaagbaak.
Joehoe, er IS geen nieuwswaarde meer, de tijd die je besteed hebt om in KLB je gelijk te halen had je kunnen besteden aan de boel verder even te volgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja wat met je joehoe. dat topic wordt in ONZ neergezet. denk je nu werkelijk dat dat een basis is voor een goede inhoudelijke discussie?![]()
meisje meisje meisje, ik begin toch werkelijk aanje capaciteiten als mod te twijfelen.![]()
het topic een zwieber naar ONZ geven is de standaard fok manier om een serieus topic om zeep te helpen omdat de crew geen zin heeft in een bepaald soort topics.
En die is ook al dicht omdat de boel opgelost isquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat eerste topic is gewoon vol 300 posts.Er staat nu een topic in ONZ yvonne leest daar blijkbaar dus daar gaat de hele discussie maar verder
![]()
geenstijl zegt, waarschijnlijk om de orde te beware, dat de dader is aangehouden. er is geen officiele bron. dus er is voldoende grond er een nieuw topic over te kunnen openen. zeker gezien het feit dat je valse aannames doet en er maar vanuit gaat dat de vermoedlijke dader is aangehouden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, weer lief ontopic posten en ophoeren hier
Boel is opgelost, dader is gepakt, klaar zo.
je hebt toch ee policy waarin staat dat je geen prive gegevens mag plaatsen?... flikker dat er dan ook maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je hebt toch ee policy waarin staat dat je geen prive gegevens mag plaatsen?... flikker dat er dan ook maar uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dan kan je heel FOK wel sluiten. Eigenlijk zijn we hier overal alles wel uitgeluld namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, weer lief ontopic posten en ophoeren hier
Boel is opgelost, dader is gepakt, klaar zo.
Geenstijl die iets schrijft om de orde te bewaren? Ken jij geenstijl wel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
geenstijl zegt, waarschijnlijk om de orde te bewaren, dat de dader is aangehouden. er is geen officiele bron. dus er is voldoende grond er een nieuw topic over te kunnen openen. zeker gezien het feit dat je valse aannames doet en er maar vanuit gaat dat de vermoedlijke dader is aangehouden.
je denkt toch zelf niet dat de politie eerst geenstijl gaat bellen en dienstmededelingen gaat doen.![]()
maar ik snap het wel, dit past weer prima in het linkse fok straatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |