Wij allemaal, zeker?quote:
We hadden 'm alledrie op het oogquote:
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen ik mijn post maakte stond die reactie er nog niet
TT Komt automatisch terug te staan als 'ie nog in je browser staat..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderen.
![]()
Lachen man, 88 topic's over 1 April.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Waarom nu weer dicht, is een op zich zelf staand topic.
K*t 1 April
Ga eens ergens anders overijverig slotjes zetten ofzo.
Omdat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Biogarde ik ben je grootste fan.
Oh sorry ik was in de war met Bioslock geloof ik...of wacht nee jij wel...of was het nu Bupatih....quote:
Als je het nagaat is dat idd waar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
heb aangemeld als MOD voor Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing , daar zitten ten minsten mensen van mijn niveau![]()
Terwijl die van mij niet eens leuk was. 2 Uur werk kwijt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lachen man, 88 topic's over 1 April.
mijn bijnaam is The Donquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je het nagaat is dat idd waar.
Kijk ik post hier omdat ik mijn gigantische brein ook eens wil laten meemaken hoe het is om een pauper te zijn tussen pauperusers en paupermods.
Maar feit blijft gewoon dat ik meer een man van het artistieke/filosofische ben. Een denker, een genie. Mijn bijnaam is niet voor niets "het genie" en "Albert".
Hoi, Biogarde hier..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef santax het volgende:
Hoi, ik heb dit topic gestart vandaag: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl
Inmiddels ben ik door meerdere mensen in dat topic onterecht en in strijd met de wet voor pedofiel uitgemaakt.(artikel 162, smaad/laster) Ik heb dan ook net een afspraak gemaakt met de politie om morgen aangifte te komen doen. Ik wil jullie verzoeken dit topic even op slot te zetten. Zodat mensen niet hun reactie kunnen wijzigigen. Dat zal mij, justitie en jullie een hoop kosten en tijd besparen. Anders moet justitie dadelijk de logfiles etc gaan opvragen en dat lijkt me niet nodig. Bij voorbaat dank.
We zijn er momenteel mee bezig. Je topic en beweegredenen worden op 't moment besproken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.
Ik vind het echt super kut dat ik jullie hiermee opzadel, en als je in mijn posthistorie kijk zul je zien dat ik heel wat kan hebben, inclusief bedreigingen. Maar ik kan het niet toestaan dat vreemden mij voor pedo uitmaken. Dat mogen ze dan meteen even aantonen in de rechtbank. Vandaar mijn heftige reactie. Dank je voor het slot. Zodra de aangfite volledig is, morgenmiddag dus, laat ik het je weten en kan ie wat mij betreft weer open.
Ik hoop dat de appelkoek en koffie je smaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |