abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47722263
ik word op 1-april 1 dag mod hier
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_47723177
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:24 schreef postmortum het volgende:
ik word op 1-april 1 dag mod hier
Wij allemaal, zeker?

Ze hebben al eerder zoiets gedaan... Wat een teringzooi was dat...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47730182
Goede samenwerking The_Terminator
pi_47730228
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef TwyLight het volgende:
We hadden 'm alledrie op het oog (Termie, Fiets en ik)

Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_47730308
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik mijn post maakte stond die reactie er nog niet
pi_47730808
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Toen ik mijn post maakte stond die reactie er nog niet
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderen .

pi_47731036
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:

[..]

En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderen .

TT Komt automatisch terug te staan als 'ie nog in je browser staat..
Ik heb de reacties verwijderd incl de mijne.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:24:43 #58
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47758425
Waarom nu weer dicht, is een op zich zelf staand topic.

K*t 1 April

Ga eens ergens anders overijverig slotjes zetten ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:36:08 #59
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47758791
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Waarom nu weer dicht, is een op zich zelf staand topic.

K*t 1 April

Ga eens ergens anders overijverig slotjes zetten ofzo.
Lachen man, 88 topic's over 1 April.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:37:19 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47758826
Biogarde ik ben je grootste fan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:37:48 #61
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47758841
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Biogarde ik ben je grootste fan.
Omdat?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:39:30 #62
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47758900
Jullie kunnen lachen wat jullie willen.

IK ben dus al serieus aangesteld als MOD op Fok. Niet op KLB maar in een ander subforum
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:43:32 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47759043
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Omdat?
Oh sorry ik was in de war met Bioslock geloof ik...of wacht nee jij wel...of was het nu Bupatih....
Volgens mij was het bupatih..

Sorry!
pi_47759289
heb aangemeld als MOD voor Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing , daar zitten ten minsten mensen van mijn niveau
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:53:45 #65
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47759403
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
heb aangemeld als MOD voor Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing , daar zitten ten minsten mensen van mijn niveau
Als je het nagaat is dat idd waar.
Kijk ik post hier omdat ik mijn gigantische brein ook eens wil laten meemaken hoe het is om een pauper te zijn tussen pauperusers en paupermods.
Maar feit blijft gewoon dat ik meer een man van het artistieke/filosofische ben. Een denker, een genie. Mijn bijnaam is niet voor niets "het genie" en "Albert".
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:54:09 #66
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47759414
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Lachen man, 88 topic's over 1 April.
Terwijl die van mij niet eens leuk was. 2 Uur werk kwijt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_47759488
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Als je het nagaat is dat idd waar.
Kijk ik post hier omdat ik mijn gigantische brein ook eens wil laten meemaken hoe het is om een pauper te zijn tussen pauperusers en paupermods.
Maar feit blijft gewoon dat ik meer een man van het artistieke/filosofische ben. Een denker, een genie. Mijn bijnaam is niet voor niets "het genie" en "Albert".
mijn bijnaam is The Don
pi_47798329
Hoi, ik heb dit topic gestart vandaag: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl

Inmiddels ben ik door meerdere mensen in dat topic onterecht en in strijd met de wet voor pedofiel uitgemaakt.(artikel 162, smaad/laster) Ik heb dan ook net een afspraak gemaakt met de politie om morgen aangifte te komen doen. Ik wil jullie verzoeken dit topic even op slot te zetten. Zodat mensen niet hun reactie kunnen wijzigigen. Dat zal mij, justitie en jullie een hoop kosten en tijd besparen. Anders moet justitie dadelijk de logfiles etc gaan opvragen en dat lijkt me niet nodig. Bij voorbaat dank.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:03:23 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47799969
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef santax het volgende:
Hoi, ik heb dit topic gestart vandaag: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl

Inmiddels ben ik door meerdere mensen in dat topic onterecht en in strijd met de wet voor pedofiel uitgemaakt.(artikel 162, smaad/laster) Ik heb dan ook net een afspraak gemaakt met de politie om morgen aangifte te komen doen. Ik wil jullie verzoeken dit topic even op slot te zetten. Zodat mensen niet hun reactie kunnen wijzigigen. Dat zal mij, justitie en jullie een hoop kosten en tijd besparen. Anders moet justitie dadelijk de logfiles etc gaan opvragen en dat lijkt me niet nodig. Bij voorbaat dank.
Hoi, Biogarde hier..

Wanneer ik een topic slot, kan iedereen tot 48 uur na reageren zijn of haar reactie wijzigen.

FOK! is overigens niet aansprakelijk.

Verder drink ik koffie en heb een appelkoek.

Topic is btw op slot en we zijn bezig met het bekijken van de reactie's.
pi_47800242
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.

Ik vind het echt super kut dat ik jullie hiermee opzadel, en als je in mijn posthistorie kijk zul je zien dat ik heel wat kan hebben, inclusief bedreigingen. Maar ik kan het niet toestaan dat vreemden mij voor pedo uitmaken. Dat mogen ze dan meteen even aantonen in de rechtbank. Vandaar mijn heftige reactie. Dank je voor het slot. Zodra de aangfite volledig is, morgenmiddag dus, laat ik het je weten en kan ie wat mij betreft weer open.

Ik hoop dat de appelkoek en koffie je smaakt
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:14:56 #71
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47800320
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.

Ik vind het echt super kut dat ik jullie hiermee opzadel, en als je in mijn posthistorie kijk zul je zien dat ik heel wat kan hebben, inclusief bedreigingen. Maar ik kan het niet toestaan dat vreemden mij voor pedo uitmaken. Dat mogen ze dan meteen even aantonen in de rechtbank. Vandaar mijn heftige reactie. Dank je voor het slot. Zodra de aangfite volledig is, morgenmiddag dus, laat ik het je weten en kan ie wat mij betreft weer open.

Ik hoop dat de appelkoek en koffie je smaakt
We zijn er momenteel mee bezig. Je topic en beweegredenen worden op 't moment besproken.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:27:26 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47800713
De grap is dat een volwassene>17 jarige nieteens pedofilie is
Dat heet ten eerste efebofilie en ik zou ook niet weten wat er mis mee is, dus laat die domme koters toch lullen santax
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:30:11 #73
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_47800806
Je topic zit op slot vanwege jouw dreigement om naar de rechter te stappen. Vanwege niets anders. Aangezien jij specifiek aangeeft dat je FOK! niet aanklaagt heb je je postrechten nog.

Het topic blijft voorlopig op slot en verder gebeurt er niets mee. Als jij een aanklacht indient en die wordt ontvankelijk verklaard dan zal een rechter sowieso het hele topic en de edit-geschiedenis opvragen. Of er nou ge-edit is of niet.

De eigenaar van de site is op het bestaan van de situatie geattendeerd en hij zal er op reageren. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je die in een PM richten aan 'Danny' of mailen met danny@fok.nl.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:31:32 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47800845
-ga je hetze even ergens anders voeren Baaj, hier krijg je helemaal geen serieuze reacties-

[ Bericht 76% gewijzigd door NJ op 29-03-2007 18:33:18 ]
pi_47801700
Ik heb geen vragen hoor. Ik vind Fok! ook nog steeds een geweldig medium. Maar in dit geval heb ik de mensen die keihard zeiden dat ik een pedofiel zou zijn erop gewezen dat ze een misdrijf begingen. Volgens mij tenminste. Als je in mijn postgeschiedenis kijkt zie je vanzelf dat ik vaak harde kritiek heb, maar die ook kan verdragen. In dit geval ging het me echter te ver. Want nu is er gewoon echt sprake van laster/smaad. Een misdrijf volgens het wetboek van strafrechten. Zelfs nadat ik de mensen erop wees zeiden enkele letterlijke 'jij bent een gewoon een pedo'. Iedereen staat het vrij zijn mening te uiten, echter gaat dit niet meer om een mening maar om een beschuldiging die zware gevolgen kan hebben voor mijn prive-leven. Dat is de rede dat ik mij genoodzaakt zie deze mensen de kans te geven middels een aanklacht hun claim kracht bij te zetten. Mocht ik vragen hebben zal ik mij tot Danny wenden.

Ik vind het spijtig dat het zover is gekomen, en ik hoop dat fok! en ik op (redelijke?) goede voet in elk geval verder kunnen. Dit staat wat mij betreft los van fok.
pi_47802807
Santax , je komt zeker nooit in ONZ , daar wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt. KLB is veel liever .

De hardste diss hier is: zeg jij bent toch die DJ ?
pi_47802823
goeie 1 april grap santax

engerd
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_47803439
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:32 schreef postmortum het volgende:
Santax , je komt zeker nooit in ONZ , daar wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt. KLB is veel liever .

De hardste diss hier is: zeg jij bent toch die DJ ?
ohhh ik kom weleens in onzin hoor hoor... Sterker nog, dat is mijn favo forum!
In dit geval beschuldigen mensen mij van pedofilie. Dat ie een zware beschuldiging. DIe beschuldiging alleen al heeft/kan zware consequenties voor mijn prive leven hebben. In dit geval is die beschuldiging nadat ik al waarschuwde nogmaals herhaald. Iedereen mag van mij vinden wat ie vind, maar als je tegen mij zegt, nadat ik heb aangegeven dat je strafbaar bent, dat ik een pedofiel ben,... Dan zeg ik op mijn beurt, als je zo een uitspraak doet dan kun je die ook hard maken in een rechtzaak. Deze kans ga ik de 4 mensen die dat deden dus geven. En vanuit hun uitspraken kan ik niet anders dan concluderen dat ze dat met gemak kunnen aantonen. Dat ik pedofiel ben. Mij lijkt het heel sterk, want dan tonen ze iets aan wat niet waar is. Voor de kosten, emoitionele en materiele schade stel ik hen wel aansprakelijk natuurlijk. En als ik zie hoe ik er nu bij zit, is de emotionele schade alleen al vele male groter dan de kosten van de rechtsgang, die ook voor hun rekening zal zijn.
  PR/Manusje van alles donderdag 29 maart 2007 @ 19:56:32 #79
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_47803748
Edit
Ik ga toch maar geen discussie met je aan
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_47804072
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
vroeger had je meer lef
  PR/Manusje van alles donderdag 29 maart 2007 @ 20:07:20 #81
Toezicht is gezond!
pi_47804129
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:

[..]

vroeger had je meer lef
Dit is niet de juiste plek voor een dergelijke discussie
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_47804223
beschuldigingen op fok! serieus nemen.
dan heb je geen emotionele schade, maar psychische
pi_47804806
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
Zo eng ben ik niet
Maar als iemand mij voor pedofiel uitmaakt, en dat nogeens doet nadat ik aangeef het zeer seireus te nemen, dan is het toch niet raar dat ik dat zo iemand serieus neem? En serieus behandel... Dat zijn nogal beschuldigingen. Het kwetst mij oprecht, het doe mij pijn... en dan kun je 2 dingen doen, of zeggen, mja, dat was overdreven, of nogeens zeggen: je bent pedofiel. In dat laatste geval weet ik waar ik aan toe ben. Dus kom maar op. Ik kan dat echt niet accepteren. Als ik dat doe is het enide zoek. Wat moet ik morgen zeggen tijdens een solliciitaite als de baas zegt: ja we hebben even gegoogled op je naam, en er zijn beweringen dat je pedofiel bent. We nemen je dus niet aan... Dat kost mij concreet geld... Ik ben van mening dat degene die na een waarschuwing alsnog laster pleegt, aan die misgelopen inkomsten mag bijdragen.
pi_47804889
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef santax het volgende:

[..]

Zo eng ben ik niet
Maar als iemand mij voor pedofiel uitmaakt, en dat nogeens doet nadat ik aangeef het zeer seireus te nemen, dan is het toch niet raar dat ik dat zo iemand serieus neem? En serieus behandel... Dat zijn nogal beschuldigingen. Het kwetst mij oprecht, het doe mij pijn... en dan kun je 2 dingen doen, of zeggen, mja, dat was overdreven, of nogeens zeggen: je bent pedofiel. In dat laatste geval weet ik waar ik aan toe ben. Dus kom maar op. Ik kan dat echt niet accepteren. Als ik dat doe is het enide zoek. Wat moet ik morgen zeggen tijdens een solliciitaite als de baas zegt: ja we hebben even gegoogled op je naam, en er zijn beweringen dat je pedofiel bent. We nemen je dus niet aan... Dat kost mij concreet geld... Ik ben van mening dat degene die na een waarschuwing alsnog laster pleegt, aan die misgelopen inkomsten mag bijdragen.
We leven niet in de vs of in Rusland

De bazen zijn hier veel te lui om te googlen
pi_47804904
Je heet op internet Santax, je hebt geen adresgegevens of naam in je profiel staan, zelfs geen geboortedatum..

Tenzij je je IP aan die werkgever afgeeft en die werkgever het hele internet afspoort en op alle internetfora ter wereld gaat vragen om jouw IP te vergelijken met een user op het forum en die je complete postgeschiedenis na gaat pluizen om vervolgens tot de conclusie te komen dat een user die voornamelijk in een subforum genaamd ONZin post dat 'ie je een pedo vindt..

Tja.. dan wel.
  PR/Manusje van alles donderdag 29 maart 2007 @ 20:29:03 #86
Toezicht is gezond!
pi_47804962
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef santax het volgende:

[..]

knip
Internet identiteit en de realiteit houd ik gewoon netjes gescheiden. Als je dit soort beweringen serieus gaat nemen en het oprecht opvat als een persoonlijke aanval dan is dat gewoon niet slim. Zet jezelf er overheen en bespaar jezelf een hoop gelazer

Maar nogmaals ik ga hier geen discussie voeren. Daar is dit topic niet voor bedoelt
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:29:21 #87
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47804971
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.
[KNE]-Mod
pi_47805018
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:27 schreef Janetje het volgende:
Je heet op internet Santax, je hebt geen adresgegevens of naam in je profiel staan, zelfs geen geboortedatum..

Tenzij je je IP aan die werkgever afgeeft en die werkgever het hele internet afsproort en op alle internetfora ter wereld gaat vragen om jouw IP te vergelijken met een user op het forum en die je complete postgeschiedenis na gaat pluizen om vervolgens tot de conclusie te komen dat een user die voornamelijk in een subforum genaamd ONZin post dat 'ie je een pedo vindt..

Tja.. dan wel.
ik wil een bepaalde beer plaatsen
pi_47805020
Janetje, als je de moeite had genomen om in mijn Fobo te kijken had je mijn volledige naam meteen gehad. Dan had je die ook kunnen koppelen aan mijn omgeving. Ik spaar toevallig andere 'eh santax's ' op mijn hyves. Er is maar 1 andere persoon in nederland die mijn voor- en achternaam draagt. Ik ben dus heel makkelijk te traceren. Maar ik wil dit topic eigenlijk ook niet vervuilen, Ik hou het in de gaten en als iik het idee heb dat ik me moet verdedigen zal ik dat doen. Maar wat er nu aan de hand is, is in principe een kwestie tussen mij en de paar mensen die morgen gedaagt zullen worden.
pi_47805042
Janetje: HELP DADELIJK WEET IEDEREEN DAT IK OP GOTHIC GEIL
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:32:10 #91
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47805068
Weet je wat je allemaal niet over mij kunt vinden? En er is waarschijnlijk maar 1 persoon in de wereld die dezelfde naam heeft als ik. Wat een gezeur zeg. Ik snap best dat het een gevoelig onderwerp voor je is, maar je maakt het nu echt meer dan het is hoor.

- ach wtf ook -

[ Bericht 8% gewijzigd door ThE_ED op 29-03-2007 20:45:53 ]
[KNE]-Mod
pi_47806465
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.
Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:11:59 #93
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_47806569
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.
Nou, dan ben ik nu wel benieuwd.
[KNE]-Mod
pi_47806590
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik nu wel benieuwd.
Me too.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:25:44 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47807180
(na in het fotoboek gekeken te hebben)
Okay nu weet weer ik wie je bent santax, in dat geval sta ik 100% achter je. Go get those bastards.
pi_47807321
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Me too.
En laten we dat maar mooi afwachten..
Zoals fiets al zei.. dit is geen plaats voor een discussie erover.
Laten we het maar afwachten.
pi_47810521
en als ik nou zeg dat je naar mijn mening een pedo bent? ben ik dan nog steeds strafbaar?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:53:09 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47810945
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Mustard_Man het volgende:
en als ik nou zeg dat je naar mijn mening een pedo bent? ben ik dan nog steeds strafbaar?
Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?
Oh wacht, je bent er zoeen die de definitie van pedofilie niet kent...zeg dat dan meteen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:53:50 #99
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_47810974
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?
Oh wacht, je bent er zoeen die de definitie van pedofilie niet kent...zeg dat dan meteen.
Baaj; kappen.
  PR/Manusje van alles donderdag 29 maart 2007 @ 22:54:02 #100
Toezicht is gezond!
pi_47810980
Nogmaals die discussie gaan we hier NIET voeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')