Wij allemaal, zeker?quote:
We hadden 'm alledrie op het oogquote:
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toen ik mijn post maakte stond die reactie er nog niet
TT Komt automatisch terug te staan als 'ie nog in je browser staat..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En vervolgens janetje's autoriteit overrulen door de TT terug te zetten en reacties te verwijderen.
![]()
Lachen man, 88 topic's over 1 April.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef Mr.J het volgende:
Waarom nu weer dicht, is een op zich zelf staand topic.
K*t 1 April
Ga eens ergens anders overijverig slotjes zetten ofzo.
Omdat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Biogarde ik ben je grootste fan.
Oh sorry ik was in de war met Bioslock geloof ik...of wacht nee jij wel...of was het nu Bupatih....quote:
Als je het nagaat is dat idd waar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
heb aangemeld als MOD voor Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing , daar zitten ten minsten mensen van mijn niveau![]()
Terwijl die van mij niet eens leuk was. 2 Uur werk kwijt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lachen man, 88 topic's over 1 April.
mijn bijnaam is The Donquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je het nagaat is dat idd waar.
Kijk ik post hier omdat ik mijn gigantische brein ook eens wil laten meemaken hoe het is om een pauper te zijn tussen pauperusers en paupermods.
Maar feit blijft gewoon dat ik meer een man van het artistieke/filosofische ben. Een denker, een genie. Mijn bijnaam is niet voor niets "het genie" en "Albert".
Hoi, Biogarde hier..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:14 schreef santax het volgende:
Hoi, ik heb dit topic gestart vandaag: Misselijkmakende 'grap' van Huro.nl
Inmiddels ben ik door meerdere mensen in dat topic onterecht en in strijd met de wet voor pedofiel uitgemaakt.(artikel 162, smaad/laster) Ik heb dan ook net een afspraak gemaakt met de politie om morgen aangifte te komen doen. Ik wil jullie verzoeken dit topic even op slot te zetten. Zodat mensen niet hun reactie kunnen wijzigigen. Dat zal mij, justitie en jullie een hoop kosten en tijd besparen. Anders moet justitie dadelijk de logfiles etc gaan opvragen en dat lijkt me niet nodig. Bij voorbaat dank.
We zijn er momenteel mee bezig. Je topic en beweegredenen worden op 't moment besproken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.
Ik vind het echt super kut dat ik jullie hiermee opzadel, en als je in mijn posthistorie kijk zul je zien dat ik heel wat kan hebben, inclusief bedreigingen. Maar ik kan het niet toestaan dat vreemden mij voor pedo uitmaken. Dat mogen ze dan meteen even aantonen in de rechtbank. Vandaar mijn heftige reactie. Dank je voor het slot. Zodra de aangfite volledig is, morgenmiddag dus, laat ik het je weten en kan ie wat mij betreft weer open.
Ik hoop dat de appelkoek en koffie je smaakt![]()
ohhh ik kom weleens in onzin hoor hoor... Sterker nog, dat is mijn favo forum!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:32 schreef postmortum het volgende:
Santax , je komt zeker nooit in ONZ , daar wordt je voor van alles en nog wat uitgemaakt. KLB is veel liever .
De hardste diss hier is: zeg jij bent toch die DJ ?![]()
vroeger had je meer lefquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
Ik ga toch maar geen discussie met je aan![]()
Dit is niet de juiste plek voor een dergelijke discussiequote:
Zo eng ben ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Edit
Ik ga toch maar geen discussie met je aan![]()
We leven niet in de vs of in Ruslandquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:24 schreef santax het volgende:
[..]
Zo eng ben ik niet![]()
Maar als iemand mij voor pedofiel uitmaakt, en dat nogeens doet nadat ik aangeef het zeer seireus te nemen, dan is het toch niet raar dat ik dat zo iemand serieus neem? En serieus behandel... Dat zijn nogal beschuldigingen. Het kwetst mij oprecht, het doe mij pijn... en dan kun je 2 dingen doen, of zeggen, mja, dat was overdreven, of nogeens zeggen: je bent pedofiel. In dat laatste geval weet ik waar ik aan toe ben. Dus kom maar op. Ik kan dat echt niet accepteren. Als ik dat doe is het enide zoek. Wat moet ik morgen zeggen tijdens een solliciitaite als de baas zegt: ja we hebben even gegoogled op je naam, en er zijn beweringen dat je pedofiel bent. We nemen je dus niet aan... Dat kost mij concreet geld... Ik ben van mening dat degene die na een waarschuwing alsnog laster pleegt, aan die misgelopen inkomsten mag bijdragen.
Internet identiteit en de realiteit houd ik gewoon netjes gescheiden. Als je dit soort beweringen serieus gaat nemen en het oprecht opvat als een persoonlijke aanval dan is dat gewoon niet slim. Zet jezelf er overheen en bespaar jezelf een hoop gelazerquote:
Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef santax het volgende:
Ik hou fok ook zeker niet aansprekelijk hoor.
Ik wist het niet dat mensen tot 48 na een slotje hun reactie nog konden aanpassen. Wel weet ik dat fok die aanpassingen vast legt. En mocht het nodig zijn zal het OM die vast en zeker opeisen.
ik wil een bepaalde beer plaatsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:27 schreef Janetje het volgende:
Je heet op internet Santax, je hebt geen adresgegevens of naam in je profiel staan, zelfs geen geboortedatum..
Tenzij je je IP aan die werkgever afgeeft en die werkgever het hele internet afsproort en op alle internetfora ter wereld gaat vragen om jouw IP te vergelijken met een user op het forum en die je complete postgeschiedenis na gaat pluizen om vervolgens tot de conclusie te komen dat een user die voornamelijk in een subforum genaamd ONZin post dat 'ie je een pedo vindt..
Tja.. dan wel.
Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je advocaat zal je allereerst hartelijk uitlachen.
Nou, dan ben ik nu wel benieuwd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zijn vaker veroordelingen geweest voor uitlatingen op internet. Hoe graag wij dat ook willen denken, je kunt niet alles zomaar zeggen. Je mag wel van alles vinden, maar niet als feit brengen.
Me too.quote:
En laten we dat maar mooi afwachten..quote:
Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef Mustard_Man het volgende:
en als ik nou zeg dat je naar mijn mening een pedo bent? ben ik dan nog steeds strafbaar?
Baaj; kappen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op wat voor manier is die jongen nou een pedo dan? kun jij mij dat uitleggen?
Oh wacht, je bent er zoeen die de definitie van pedofilie niet kent...zeg dat dan meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |