Ze is ook denk ik best lief, maar neemt niet weg dast ze in 1 week de reputatie van klb naar de verdoemnis heeft geholpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
Niet zeuren. Viswijf kan best lief zijn. En jij?
janetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef zquing het volgende:
eerst prum, daarna viswijf. Kan er niet gewoon een keer een echt meisje komen op fok
Zou kunnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef AbeSapien het volgende:
postmortum, ik heb jou al eens in limburg gezien, kan dat? In sittars
Ze heeft in ieder geval geen plastic tietenquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval geen plastic tieten![]()
En jij bezorgt alles wel een goede rep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ze is ook denk ik best lief, maar neemt niet weg dast ze in 1 week de reputatie van klb naar de verdoemnis heeft geholpen![]()
kale kop is van een jaar geledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jaaaaaaa zeker, ik heb je al eens gezien
Klein manneke met een kale kop
ik doe er alles aan om hier klb zo gezellig mogelijk te houdenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En jij bezorgt alles wel een goede rep?
Nou, dan zal ik een ander voor me hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om hier klb zo gezellig mogelijk te houden![]()
quote:
Je had toch niet gezien wat er eerst stond? Dan ook niet teleurgesteld zijn nu. De posts erboven waren wel voor jou bedoeld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |