Zou je misschien weleens moeten doen danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Lullig he dat ik geen drugs gebruik.
WTFquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:39 schreef newsman het volgende:
Cool, ze wilde alles een Fok2, ja wij zijn zo lief, breng je regels terug naar je kamp.
Ik kreeg alle vrijheid op je site, maar Melke kwam er nooitt binnen,dus wel, het groter loeser loser vehaal , van Vol, begon.
Er was hier een meisje, pony-girl ook genaamd Mabelle, in BB6, ze is dood, in een mail heeft dat Snaptix mij verweten'.
Pony Girl was een lieve meid en vertelde me veel, over haar prive leven, ze had taislyziekte, 30 jaar oud geworden, das een hele prestatie met deze ziekt. Ik kreeg ineens zomaar rare mails, jij bent schuldig aan haar dood en had je gewaarschuwd, vreemde mails van Snaptix.
Dacht bijmezelf wat heb ik verkeerd gedaan, merkte al snel dat deze admin, niet meer helemaal spoorde.
Rare verhalen, over jeugd drama"s, pakte bij de hand nog een vriendin van me mee.
Ben gewoon blij in me leven, dat op een kamper stuite genaamd Vol, maar ik kies voor FOK, je mag me bannen om het geen wat ik je verwijt.
Maar word aub is NORMAAL.
Nee Dude, ze verweten mij de dood van dat persoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
WTFspoor jij zelf wel
![]()
en wat is taislyziekte ?
maar het trieste is dat jij overleden mensen erbij gaat halen
dat persoonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee Dude, ze verweten mij de dood van dat persoon.
Lul niet mafkeesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee Dude, ze verweten mij de dood van dat persoon.
Nou me vader heeft een tumor achter zijn oog, me oma heeft een maand terug een hersenbloeding gehad, waar de fuck leef jij.quote:
is dat allesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou me vader heeft een tumor achter zijn oog, me oma heeft een maand terug een hersenbloeding gehad, waar de fuck leef jij.
oF gewoon je muil houden en op je rug gaan liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lul niet mafkeesIs nooit gezegd en hoe kan dat ook
Jij moet eens beter leren lezen of even nadenken
nou enquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:56 schreef newsman het volgende:
Kee Glayds is Maureentje zie de Avater.
als ze niet watquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:57 schreef newsman het volgende:
Altijd is kortjakje ziek, als ze werkt of als ze niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
oF gewoon je muil houden en op je rug gaan liggen.
nee hoor ,waarom zou het zwaar zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |