Ik ga ook maar af op info van derden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef vosss het volgende:
Hoe weten jullie trouwens dat het die kerel is? Al die figuren lijken toch op elkaar?
Niet zo geweldig als het die gast helemaal niet is .quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef -Muse- het volgende:
Geweldig dat die gast nu overal uitgekotst wordt![]()
![]()
In het vorige topic dachtten een paar dat het een dildo wasquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
Staat daar nou een fles Zwitsal op de kast?
Voor z'n babyhuidjequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
Scherpquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
Nou, volgens mij is dat toch vrij duidelijk...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo geweldig als het die gast helemaal niet is .
Ik geloof niet dat ie hier mag in KLB hè?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Scherp![]()
Yvonne, mag ie open blijven?
Want?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat toch vrij duidelijk...
HA JIJ BENT EEN STOM HONDJE EN IK KAN JE REPLY EDITTEN. HA!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef yvonne het volgende:
Ik kiep het wel even naar ONZ,
geen persoonsgegevens, geen buiten de policy gebash
Ik kan er ook gewoon een slotje opgooien, kies maarquote:
Delftquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HA JIJ WOONT IN DORDRECHT ENNU GAAT DIT TOPIC DICHT HA !
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef yvonne het volgende:
Ik kiep het wel even naar ONZ,
geen persoonsgegevens, geen buiten de policy gebash
Ja, da's de pest met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet zo geweldig als het die gast helemaal niet is .
kutwijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN STOM HONDJE EN IK KAN JE REPLY EDITTEN. HA!
Strontjoekelquote:
bron, bewijs? gaap?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef vanBnaarC het volgende:
HIj is opgepakt en deze meneer van Hyves was het niet
Update: Pliesie net aan de lijn. De dader is gepakt. Voor de duidelijkheid: Het is niet - wij herhalen NIET - Amid, Tofail of andere hieronder opgesnorde profieltjes
SLOTJE
En waar haal jij die info vandaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef vanBnaarC het volgende:
HIj is opgepakt en deze meneer van Hyves was het niet
Update: Pliesie net aan de lijn. De dader is gepakt. Voor de duidelijkheid: Het is niet - wij herhalen NIET - Amid, Tofail of andere hieronder opgesnorde profieltjes
SLOTJE
Wil je weer 4 jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:10 schreef Armageddon het volgende:
En in onzin kan mijn topic wel? Wat is dit nou voor raar gelul hier yvonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |