Gek genoeg herken ik dat totaal niet, terwijl ik al bij diverse piratenfestijnen, Tros Muziekfeesten en concerten van o.a. Frans Bauer en Jan Smit ben geweest.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het soort mensen dat ik zag :
- Verlepte wijven van 40+ met kortgeknipt roodgeverft haar
- Boeren en bouwvakkers die erbij lopen alsof ze net van hun werk komen
- Geestelijk gehandicapte mensen
Tevens zie ik dit soort volk ook altijd op tv bij dit soort 'concerten'.
Das meer André Hazes-publiek, net weer iets andersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze hebben anders ook vaak van die vieze platinablonde haren met uitgroei
Daar wordt'ie toch voor opgesteld?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:54 schreef Dlocks het volgende:
Top 40 is toch altijd een lijst met muziek die je per definitie niet moet kopen?
Nee, daarvoor heb je de alternatieve rock en metal-lijstjes alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:31 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Daar wordt'ie toch voor opgesteld?![]()
Ik krijg diaree van "oor-lezers" die dit soort nummers serieus gaan nemen en afkraken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Oorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:38 schreef Qdo het volgende:
[..]
Ik krijg diaree van "oor-lezers" die dit soort nummers serieus gaan nemen en afkraken.
Ga mooi timbaland luisteren met je breezehvriendjes dwaas...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, want zodra iets populair is, is het bij jullie alto's niet meer cool
Jah lelijke draak en hardstyle is ook alleen voor boeren...Rock alleen voor alto''s...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga je boerenvriendjes lekker in hun reet beuken ofzo, nerdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ga mooi timbaland luisteren met je breezehvriendjes dwaas...
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah lelijke draak en hardstyle is ook alleen voor boeren...Rock alleen voor alto''s...
Tot over een weekjequote:edit
Sukkel. Gerard is echt wel goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ga mooi timbaland luisteren met je breezehvriendjes dwaas...
Wat is trouwens het verschil tussen dat gejank van die negers of joling... T klinkt allebij als krijsende katten...!
Ik zou dat kreng resoluut weigeren, en zeggen dat m'n melk meteen zuur zou worden als de CD ernaast kwam.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal wel door C1000 komen.
C1000 die heeft 500,000 exemplaren ingekocht om bij 50 euro boodschappen cadeau te doen in mei 2008.
Maar dan zijn het nog jonge, strakke kampmeisjes met veel make-upquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze hebben anders ook vaak van die vieze platinablonde haren met uitgroei
Word.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ken het hele nummer niet en dat ga ik proberen zo lang mogelijk vol te houden![]()
Het is geen kwestie van normaal of niet normaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke muziek is wel normaal volgens jou?
Die nieuwe Sneakerz cd zuigt dus echt paardekloten he, terwijl die vorige supervet wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van normaal of niet normaal
In vrijwel elke stroming (op metal en piratenmuziek na) vind ik wel wat leuk, al neig ik wel het meeste naar dance/club en urban
Wel jammer van die mensen die ALLEEN maar alternatieve muziek willen horen, of ALLEEN maar hardstyle ofzo![]()
Sja, die mensen heb je altijd. Maar vanwaar die enorme afkeer tegen metal en alternatieve muziek? Wat vind jij eigenlijk alternatief? Alles wat niet in de top 40 staatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van normaal of niet normaal
In vrijwel elke stroming (op metal en piratenmuziek na) vind ik wel wat leuk, al neig ik wel het meeste naar dance/club en urban
Wel jammer van die mensen die ALLEEN maar alternatieve muziek willen horen, of ALLEEN maar hardstyle ofzo![]()
Preciesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Ik wist niet dat er mensen waren die zich hieraan konden ergeren
Is toch een vrolijk nummer? Doet me denken aan partytent-feesten op zomerse dagen, terrasjes, openlucht zwembaden, barbecues, gezelligheid, bier, enz, enz.
Vrolijke nummers![]()
en dus -> Gerard Joling
De muziek is het ergste niet (al vind ik er niets aan), die afkeer is meer tegen de mensen die alleen daar naar luisteren. Vaak arrogant, niet zo sociaal (en niet zo stijlvol) volk dat op alles wat niet alternatief is loopt te kankeren dat het breezers etc. zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, die mensen heb je altijd. Maar vanwaar die enorme afkeer tegen metal en alternatieve muziek?
quote:Wat vind jij eigenlijk alternatief? Alles wat niet in de top 40 staat?
Emo-troep ja. Verschrikkelijkquote:Op zondag 25 maart 2007 01:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De muziek is het ergste niet (al vind ik er niets aan), die afkeer is meer tegen de mensen die alleen daar naar luisteren. Vaak arrogant, niet zo sociaal (en niet zo stijlvol) volk dat op alles wat niet alternatief is loopt te kankeren dat het breezers etc. zijn.
[..]
Het grootste deel van de muziek die ik luister staat ook niet in de top 40. Met alternatief doel ik vooral op van die depri rock.
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Emo is toch juist vaak wat schreeuwiger en 'vrolijker'?
Emo is zwarte nagels met lokken voor je ogen en janklyrics.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Emo is toch juist vaak wat schreeuwiger en 'vrolijker'?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:52 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor.
Nou en? Ik luister toch nooit naar de top40 (niet bewust in ieder geval).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
In de top 40 stonden al veel kutplaten, maar dit is wel heel ergDe faggot der faggots staat na 18 jaar weer op 1
![]()
![]()
Klacht : Nederlandstalige muziek, ook nog eens gezongen door een vieze nicht op 1 in de hitparade![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef bugeye1 het volgende:
De beste muziek is toch alles wat underground is
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef Symer het volgende:
Ik wist niet dat er mensen waren die zich hieraan konden ergeren
Is toch een vrolijk nummer? Doet me denken aan partytent-feesten op zomerse dagen, terrasjes, openlucht zwembaden, barbecues, gezelligheid, bier, enz, enz.
Vrolijke nummers![]()
en dus -> Gerard Joling
ben een keer of 6 geweest en kan me ook niet in het beeld van TS vinden, het zijn gewoon leuke feestjes. heb hier al een kaartje voor 19 meiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]Ik ben al een paar keer geweest, vorige week vrijdag in Lemelerveld was gezellig
Ik moet nog even kijken, ga denk ik wel sowieso naar Nieuwleusenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ben een keer of 6 geweest en kan me ook niet in het beeld van TS vinden, het zijn gewoon leuke feestjes. heb hier al een kaartje voor 19 mei [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |