Klopt, maar maandag wordt de nieuwe lijst bekend gemaakt en vanaf volgende week staat ie op 1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu staat ie op 2 ?
http://www.radio538.nl/top40.html
Waarom denk ik dan altijd aan geestelijk gehandicapte mensen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef Lubbert het volgende:
Oh Gut, deze fokkers voelen zich te goed voor Nederlandstalige muziek. Als je het niet leuk vindt hoef je het nog niet af te zeiken. Er zijn heel veel mensen die er ontzettend veel plezier aan beleven. Die zullen vast zeggen dat jullie muziek zuigt. Over smaak valt gewoon niet te twisten maar wat jij niet leuk vindt hoeft nog niet meteen slecht te zijn. Alsof die plaat van Sharon Kips wel goed was, dat vindt ik nou kattengejank.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:55 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan altijd aan geestelijk gehandicapte mensen..![]()
Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Idd. Op die piratenfeesten zie je ook altijd vrijwel alleen bouwvakkers, zwakzinnigen en gehandicapten
Ja, want zodra iets populair is, is het bij jullie alto's niet meer coolquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Van mij mag die top-40 lekker blijven bestaan.
Kan je makkelijk mensen er uit pikken die wel of niet de moeite waard zijn.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, want zodra iets populair is, is het bij jullie alto's niet meer cool
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1 keer, was binnen een half uurtje weg want ik werd er gewoon aggresief van![]()
Ik zou me niet thuis kunnen voelen tussen dat soort volk eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]Ik ben al een paar keer geweest, vorige week vrijdag in Lemelerveld was gezellig
Ach, ik ga niet neerkijken op mensen. Misschien ben ik zelf ook wel zo'n 'pauper', geen idee. Maar het was een geslaagde avond, maar je moet er inderdaad van houden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zou me niet thuis kunnen voelen tussen dat soort volk eerlijk gezegd.
Kort door de bocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zou me niet thuis kunnen voelen tussen dat soort volk eerlijk gezegd.
nee heteroquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:20 schreef wunderbaum het volgende:
Gerard = homo toch?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
ik had t nie verwacht, maar echt n knappe prestatie
Geerdtje de gekste!!!!![]()
Het soort mensen dat ik zag :quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Kort door de bocht.
Er komt echt niet alleen maar van 'dat soort volk'
Ze hebben anders ook vaak van die vieze platinablonde haren met uitgroeiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
- Verlepte wijven van 40+ met kortgeknipt roodgeverft haar
Tevens zie ik dit soort volk ook altijd op tv bij dit soort 'concerten'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |