Ik let wel even op KLB hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
Komende zondag zal ik de hele dag heleaas niet op Fok! Zijn
ik vind je voor een mod toch verdomd onprofessioneel reageren zo niet kinderachtig, daar zijn ze vast blij meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Je gaat het druk krijgen, want ook daar vind iemand je een Pedo!
Maar eh..eigenlijk bedenk ik me net dat ik JOU eens zou moeten aanklagen, daar jij mij beschuldigde van het feit dat ik jou voor Pedo uitmaakte en dat deed ik nergens.
Dat is smaad! Laster!
Mijn goede naam als Fok! user is hierbij in het geding en ik ben ook nog eens aangehaald op reeeeeeetecool.
Ik denk dat mijn emotionele schade nu om en nabij de 250.000 euro bedraagt![]()
Oh ja en een nieuwe kompjoetor, want deze is nu bezoedeld.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef SHE het volgende:
Dien een klacht in.
nee hoor, het was meer een waarnemingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:18 schreef SHE het volgende:
Dien een klacht in.
Mijn beste Tabandje,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:54 schreef Traband het volgende:
Lieve Janetje,
Bedankt dat je mijn topic op slot hebt gegooid. Bij nader inzien was het inderdaad best wel een kut topic. Ook al ben ik verongelijkt over het bestaan van een vrijwel identieke naam op dit forum, wat voor verwarring kan zorgen, begrijp ik de gedachte achter je moderatie-actie.
met oprechte deelneming,
Traband
Topic is om een andere reden geslotenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:54 schreef Morwen het volgende:
Mag deze dicht: Afgenakt op Snappie. De TS zet zichzelf volledig voor lul en het is een bashtopic naar meerdere users. Thanx
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic is om een andere reden gesloten![]()
Ik heb je door hequote:
Wanneer je champignons gegeten hebt, kun je deze bij het poepen (vaak in orginele staat) zeer gemakkelijk identificeren. Ook een feit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
M'n topic was gebaseerd op waar gebeurde feiten
Ah, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wanneer je champignons gegeten hebt, kun je deze bij het poepen (vaak in orginele staat) zeer gemakkelijk identificeren. Ook een feit.
Wat liefquote:Op maandag 2 april 2007 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Dieren op MSN
Ik wil gewoon even The_Terminator troosten en opbeuren, want dat was wel een heel verzuurd slotje
[afbeelding]
Sterkte
Nou en of!! MAN!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Haha janetje dik gpwnd je wilde een slotje zetten, hoefde het al niet meer!11111einz0rzssssllloooooliepop!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat dacht je, er is een allochtoon bij betrokken dus maar geen deeltje 2?quote:
Het interesseert me geen hol over wie het gaat. Al ging het over de paus en z'n schandknaapjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat dacht je, er is een allochtoon bij betrokken dus maar geen deeltje 2?
men had al een waarschuwing te pakken mbt het plaatsen van persoonlijke gegevens, die hadden een ban kunnen krijgen en dan had de discussie gewoon door kunnen gaan.
beetje lafjes dit.
Waarom is het niet gelijk al gesloten? Inmiddels is er zogenaamd een 'dader' gevonden, die nu op zijn hyves etc. gebombardeerd wordt met bedreigingen, terwijl het hem (naar mijn bescheiden mening) helemaal niet is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
Het is een bashtopic (terecht, dat wel) met doodsverwensingen waarin persoonsgegevens van een desbetreffend iemand geplaatst worden. Dat gaat wat mij betreft -persoonlijk dus- veel te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |