Begrijpelijk dat ze na deze vlijmscherpe diss helemaal gek werden, en me probeerden te pakken (no homo)quote:Ik: ''Ey kill, jullie blokkeren mijn way man''
Neger1: ''Je hebt nog niet genoeg levenservaring om mij kill te mogen noemen.''
Ik :''Doe niet zo a-relaxt man, ik klap je.''
Neger2: ''50 uh, bentley uh''
Neger3: ''Aight aight, we battlen die whiteboy gewoon, jeweettoch?''
Ik: ''Nee.''
Neger1: ''LOL![]()
![]()
''
Neger4: ''Yo ik ben straat, ik ga loesoe in een spagaat
Daarna pak ik mijn 9 millimeter, en nak ik je schoen inclusief veter.''
Slet.
Ik: ''Ho, ga niet praten, ik ben de nummer 1
Je hebt het over sletten? Je eigen zus is er een''
Ownedquote:Ik: ''Geef mijn telefoon terug.''
Neger10: ''Nee.''
Ik: ''Pass me alleen mijn simkaart dan.''
Neger10: ''Okay.''
Ik: ''En mijn frontje.''
Ik: ''En mijn telefoon.''
Ik: ''En je portemonnee.''
Ik: ''En je sma.''
Neger10: ''Okay.
Nee, gewoon slotje d'r op en lekker samen sinaasappelsap drinken. Dit wordt toch niks meer.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Janetje het volgende:
En nou in het Nederlands graag.
Dat is toch van die onwijs slechte rap op youtube?quote:Ik: ''Ho, ga niet praten, ik ben de nummer 1
Je hebt het over sletten? Je eigen zus is er een''
Smoel! Je weet niet waar je ove praat. De ghetto's in Nederland worden steeds groter met van die zwarte maniaken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:56 schreef TwyLight het volgende:
slotje!
Hier in Klarendal is het ook een bekend fenomeenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Geweldig, zó herkenbaar! Dat had ik ook altijd in de hoods van Etten Leur.
Bedankt voor de steun, makker.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:00 schreef Stofje het volgende:
Ik waardeer dit topic. Niet alleen om dat de TS zo stoer is, maar vooral het verhalende in het topic spreekt me aan.
Ja, maar ik kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:43 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is toch van die onwijs slechte rap op youtube?
Oh toch wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
jongetjespenissen
Hehe, ik moest lachen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
afgesneden jongetjespenissen
Chris op vakantie tijdens Dour, Stofje.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:44 schreef Stofje het volgende:
KRS One op Dour, Chris. DJ Shadow op Dour, Chris.
Je voelde je minderwaardig he? En terecht trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
Dáárom heb ik een hekel aan negers.
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17quote:Op maandag 19 maart 2007 23:49 schreef Stofje het volgende:
Ik was 6 in 1987, remlof.
Ik was minderjarig, remlof. Mijn vader zat in de pré-ICT, dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17
Je moeder, lelijkerd met je jodenneus!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef Stofje het volgende:
dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.
HIJ IS GEWOON WAT KROM EN IETS TE GROOT! NOU EN!?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeder, lelijkerd met je jodenneus!
De pre-ICT heette de IT. En ik verdenk je ouders ervan dat dat ze toendertijd bewust de boycot van Zuidafrikaanse artikelen boycotten. Je zou je terugwerkend moeten schamen Stofje. Diep.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was minderjarig, remlof. Mijn vader zat in de pré-ICT, dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.
Ik was 2quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17
Mijn oudersquote:Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De pre-ICT heette de IT. En ik verdenk je ouders ervan dat dat ze toendertijd bewust de boycot van Zuidafrikaanse artikelen boycotten. Je zou je terugwerkend moeten schamen Stofje. Diep.
Het juiste was toen om negers te beschouwen als volwaardige medemensen inderdaad. Nu hebben ze een negerkindje geadopteerd uit protest tegen de gangbare norm?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn ouders. Altijd aan het ravotten en schoppen tegen hetgene dat volgens de norm 'het juiste' was.
Je had "nee" kunnen zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:15 schreef Stofje het volgende:
Ik weet niks meer te zeggen, remlof. Is dat stom?
Ik bedoelde dan ook nee komma gevolgd door een heleboel geneuzelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:17 schreef Stofje het volgende:
Je kent me onderhand wel, hopelijk? "Nee" zijn way too weinig woorden.
Post dan gewoon nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:27 schreef Angst het volgende:
yo komt zo'n ts op me forum, zeg ik zo me forum wat doe je
Die post was inderdaad wel wack.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |