Ja dat ook nog....beetje magoichi een elvis stemmetje geven......terwijl elvis nog nieteens geboren was man...maar dat ze Keiji maeda zo hebben verneukt vind ik echt serieus een gigantische belediging, en dat je geen optie hebt om het in het japans te zetten is echt FUCK.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:50 schreef Silentio het volgende:
Met zijn elvis imitatie
Ik nog niet, mn beste vriend wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:51 schreef murp het volgende:
maar je heb de spel dus?
ontopic:
dat heb je bijvoorbeeld met jackie Chan movies...
Heb ik al compleet kapot gespeeld man, en empires was crap.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef Vierkantblokje het volgende:
hehehe samurai warriors![]()
speel dan dynasty warriors!!![]()
De warriors horen gewoon de stemmen te hebben die ze in de japanse versie ook hebben amar de amerikanen moeten er zonodig van die plastic "lets kill some terrorists and smoke some weed...maaaan" stemmen van maken...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef Zuen het volgende:
Al die Japanse characters hebben toch allemaal van die hoge stemmetjes in anime etc.
nee, dat nietquote:Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Je zou toch bijna een heilige oorlog willen beginnen tegen die arrogante stem verneukers...
We hebben het niet over nederlandse voice overs.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
Nederlandse voice overs zijn zo slecht en irritant
Dat was Saika magoichi, Hattori hanzo klonk dan wel weer okay...hoe krijgen ze het toch voor elkaar.... zucht..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef Silentio het volgende:
Wat zei die kenji ook alweer dat we allebei in koor wtf zeiden? owja "thank you, thank you very much". Kenji en Honda ownen, en dan maken ze kenji gewoon zo'n freakin surferdude
Thx.quote:
vrouwelijke misscien, mannelijke worde afgezocht op zware stemmen lijkt hetquote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef Zuen het volgende:
Al die Japanse characters hebben toch allemaal van die hoge stemmetjes in anime etc.
Neem dan de warcry "Oraaa!!11" ipv "haaaa!!"quote:Op maandag 19 maart 2007 21:52 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vrouwelijke misscien, mannelijke worde afgezocht op zware stemmen lijkt het
woorden als SHINE (op zijn japans) die gebruld worden klinkt tog een stuk beter dan DIE in het engels imho
duitsers en tegenwoordig ook nederlanders kunnen er ook wat van. Alhoewel ik shinchan nog wel aardig vond klinken in nederlands...
Het amerikaans accent word je al mee doodgegooid tot het letterlijk je eigen strot uitkomtquote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Amerikaanse voice overs zijn wel mooi en noem de Amerikanen geen tyfusAmerikanen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |