Zo zo, nu gaat ie zelfs andere verbeterenquote:
The irony... Dubbel zelfs.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo zo, nu gaat ie zelfs andere verbeteren
het was toch maar één andere tot nu toequote:
Dat deed ik ook echt niet expresquote:
Ik vind het wel leuk om ook een ander te verbeteren voor de veranderingquote:
Peter Koelewijnquote:
SInds wanneer ga ik voor 22.00 uur slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Nog niet naar bed gegaan Bossie?Of ben je je nog steeds aan het bedrinken?
Dat lukt nooit, daar heb ik denk ik wel 2 maanden voor nodig.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je volgens mij nog flink doordrinken om de kater van vandaag weg te drinken
Dan weet je in ieder geval ook een keer hoe een Bazijntje smaaktquote:Op zondag 18 maart 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lukt nooit, daar heb ik denk ik wel 2 maanden voor nodig.
Mwah, ik ben eht altijd na 5 minuten alweer zat dan verveel ik me en wordt het water koudquote:
dat is dan wel het voordeel ervan hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah, ik ben eht altijd na 5 minuten alweer zat dan verveel ik me en wordt het water koudmaar ben wel lekker schoon enzo
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij wasquote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
was shakira deze keer niet ziek eilanden?
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij was
Goed concert, ze is een echt podiumbeest, ze speelde mijn favo nummer (een nummer dat onbekend is bij het grote publiek), maar het concert had wel iets langer mogen duren (anderhalf uur duurde het).
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingen
althans heb weleens wat live gezien van dr en
Dat aparte stemgeluid vind ik maar vals gebleerquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!en ik weet niet waar je wat live van haar gezien, maar ik ben zowel naar dit concert als het concert van haar vorige tour geweest en ze is live goed. Ze heeft wel een apart stemgeluid, maar als je daar niet van houdt, moet je ook niet naar haar concert gaan.....
Of je moet alleen naar haar schuddende kont willen kijken, dat kan natuurlijk ook
he wat doe je nou in mijn bedquote:Op zondag 18 maart 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe hetzelfde als diegene boven me![]()
Nopequote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Heuj, terug uit Friesland, nog iets gebeurd in Nederland?
was er ook een EK toto? die heb ik gemistquote:Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Zo de standen van de EK-kwalificatiegroepen zijn ook geplaatst, nu de toto's nog
Nee de toto's van de buitenlandse competitiesquote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
was er ook een EK toto? die heb ik gemist![]()
ok, daar word ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee de toto's van de buitenlandse competities
AAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, daar wordt ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzo![]()
Slaap lekker Tong, al zal het jou kennende maar een paar minuten duren, voordat je weer op FOk postquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Helaas is je edit te laat Boris
Hij heeft in ieder geval wel door wat je bedoeldt.quote:
Ik droom niet over typo's.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook slapen
Bos droomse over alle typo's
truste
Je WeEt Togggggquote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom niet over typo's.
Overigens is "wordt ik" geen typo, maar een schande zeker voor iemand die in VWO-6 zit. Waar moet dat in hemelsnaam heen met onze taal.
Voor iemand die zo anti-alcohol is valt me dat wel weer mee, of heb je intussen de leeftijd bereikt dat je zelf ook al een biertje mag drinken?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf zet een dienblad bier op de bar.
Die had ik 2 jaar terug al.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo anti-alcohol is valt me dat wel weer mee, of heb je intussen de leeftijd bereikt dat je zelf ook al een biertje mag drinken?
Ik volg ook je voorbeeld maar eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel te rusten.
hm, en gaat nog wel even door ook als ik de radar mag geloven.... toch maar weer de handschoenen opzoeken voor tijdens het fietsen straks.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 08:01 schreef borisz het volgende:
Axel heeft te veel boomtown rats geluisterd![]()
Goed ritme wel, door de week er niet uit te branden zijn en in het weekend je ouders irriteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:59 schreef Againzender het volgende:
Eerst maar eens verder opstaan. Waarom slaapt Axel op werkdagen nou wel gewoon tot 8 uur doorik moet hem nog gaan wakker maken straks!
ja, lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 08:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed ritme wel, door de week er niet uit te branden zijn en in het weekend je ouders irriteren.![]()
Was het niet zo'n speerpunt, dat meer blauw op straat?quote:
Ik ben vandaag en morgen vrijquote:Op maandag 19 maart 2007 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was het niet zo'n speerpunt, dat meer blauw op straat?
quote:
Nee lag geen sneeuw, ja was een flink klap.. last van mijn nek.. ff kijken hoe dat gaat..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:04 schreef Suijk het volgende:
Door de sneeuw?
Wel klote natuurlijk, was het een harde klap?
Met zulke klachten moet je wel oppassen. Mss toch ff langs de huisarts?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee lag geen sneeuw, ja was een flink klap.. last van mijn nek.. ff kijken hoe dat gaat..
Ja ff kijken hoe 't gaat vandaag...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Met zulke klachten moet je wel oppassen. Mss toch ff langs de huisarts?![]()
Toen ik gisteravond thuis kwam stond mijn vader daar al met een grote glimlach op z'n mond me op te wachten....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteren is het toernooi op onze club prima verlopen, geweldige dag gehad. Alleen ging ik op setsaldo niet door naar de halve finale en PSV kreeg billenkoek en dat heb ik tot in den treure aan moeten horen
Hee journalistje, haal die fout eens uit je zin.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai Sientje, daar wordt je niet vrolijk van zeg. Je schrikt je helemaal rot denk ik zo. Hopelijk valt het mee met je nek.
Haald?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hee journalistje, haald die fout eens uit je zin.
Kut wat was je snel!quote:
Ik moest nog wel de d toevoegen achterafquote:
Op verantwoordelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Goede opmerking Vaduz, iedereen gelijk stil.
Ja, hier houd ik jou op verantwoordelijk.
Cheers.quote:
Ja, shit, kwam ik gister ook achterquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op verantwoordelijk.
Zo gaan we nooit normaal doen.
Hoe zit het met de WIDM prono?
Jij ook he!quote:
Van harte jongen!quote:
Snap je nu waarom dat dienblad bier vannacht op de bar stond?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja Lego, van harte!
Iemand moet hem stellen he.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere clichevraag Suijk, prachtig.
En we zijn weer terug bij de Boomtown Rats?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iemand moet hem stellen he.
Bovendien is het maandag.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Feli Lego
Of The Banglesquote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de Boomtown Rats?
Weet je ook al wat (of) je wilt gaan studeren?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In de zomer waarschijnlijk, eerst examens ofzo.
Guess.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet je ook al wat (of) je wilt gaan studeren?
De volgende keer maak ik er een acrostichon van.quote:
Een cursus Nederlands zal je ook geen kwaad doen, denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit trouwens wederom in een cursus... wordt ermee dood gegooid de laatste tijd.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands zal je ook geen kwaad doen, denk ik![]()
Ik heb de dokter (huisarts) gebeld... die vertelde me dat het vrij normaal was dat je pijn had... als ik het morgen nog heb moest ik maar weer ff bellen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:10 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Lego
En Appelsientje laat die nek even nakijken door een dokter op een whiplash?
stond je hoofdsteun wel goed?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de dokter (huisarts) gebeld... die vertelde me dat het vrij normaal was dat je pijn had... als ik het morgen nog heb moest ik maar weer ff bellen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Lekker... ongeluk gehad op de A12... ik stond stil in de file... maar de auto achter me had dat volgens mij niet door... dus die reed achter op de auto in... auto is gelijk een stukje kleiner geworden (ik had zo'n Renault Megane met kont.. maar dat is nu een kontje geworden..
Helaas geen topic inderdaad. Ik was pas om 12.00 uur uit bed. Dat vind ik eigenlijk al te laat om er 1 te openen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Let op verwaarloosde whiplash
Lego jarig?
En niemand een topic geopend?
Feli lego
Volgens mij wel... ik klapte er aardig recht tegen aanquote:
Kun je hem niet aanklagen? Dat 'ie zat te bellen ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij wel... ik klapte er aardig recht tegen aan
Maar ik blijf het een idioot vinden... in een file een klein stukje waar je kan rijden.. en dan meteen vol gas gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Die auto heeft je nog geen geluk gebracht trouwens.
Jij ook ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
Sientje... Ook al een ongeluk gehad?![]()
Ik ken het.
Feli Lego trouwens![]()
quote:
Het was niet mijn fout.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]wat is er gebeurd? en was het jou fout?
zet dan de grootte achter img: dus [img=,100]httpnogwat[/img]quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet mijn fout.
Er is een ijzeren constructie van een trailer tegen mijn auto aan gekomen. (Althans ik heb er wel tegen aangereden, maar de constructie stak aan de zijkant uit op de qweg op het moment dat ik er net langs wilde rijden.)
[afbeelding]
Sorry voor het grote plaatje![]()
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik ben agent, geen computerdeskundigequote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zet dan de grootte achter img: dus [[url=httpnogwat]afbeelding[/url]]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik ben agent, geen computerdeskundige![]()
ai... je hebt een sterretje in je raamquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet mijn fout.
Er is een ijzeren constructie van een trailer tegen mijn auto aan gekomen. (Althans ik heb er wel tegen aangereden, maar de constructie stak aan de zijkant uit op de qweg op het moment dat ik er net langs wilde rijden.)
[afbeelding]
Sorry voor het grote plaatje![]()
De deurstijl is een groter probleemquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ai... je hebt een sterretje in je raam
*haphap*.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.
Mwa wel goed.quote:
Gaat Suijk ook trouwen?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel goed.
en met jou?
Al druk bezig met de bruiloft?
Ik dacht van wel. Over een maand of 3 dacht ik zelfs,quote:
30 juni idd.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Over een maand of 3 dacht ik zelfs,
Toch![]()
Nog niet alles hoor. Ik ben eigenlijk altijd heel relaxed en denk dat dat allemaal wel komt. Als er maar een hoop volk is en aardig wat drank, dan loopt het allemaal wel los. Mijn vriendin is dus meer de regelaar wat dat betreft.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:06 schreef appelsientje het volgende:
Heb je alles al geregeld? (wat moet je nog regelen...)
Ben benieuwd naar de foto's
Niet in Almere.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef RayMania het volgende:
Waar ga je trouwen Suijk?.
Gefeli trouwens, ik wist het niet!
Straks gaat ie in jouw woonplaats trouwen.quote:
Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
Jammer. Anders was ik natuurlijk wel gaan buurten op zaterdag bij het stadhuis
.
Ohja, vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.
Ik vind het ook altijd maar een teringzooi op zaterdag. De hele week is het doods in het centrum en op zaterdag komt opeens iedereen z'n hol uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, vergeten. Uit principe kom ik nooit op zaterdagmiddag in Almere centrum
.
Wees blij dat het niet het land van de Rijzende Zon is.quote:
Ja?? waar wil je naar toe??quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Het heeft ook wel enkele voordelen, maar ik denk dat ik na de zomer ga verhuizen.
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja?? waar wil je naar toe??
Huwlijksreis ook al geboekt ?
Ik ben echt NIET nieuwsgierig .. maar waar ga je naar toe? of is dat ook geheim.. en plaats eens wat foto's in je fotoboekquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Haarlem goede keuzequote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Reluuuuhhhquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen, denk dat ik vanavond niet meer online ben.
Altijd leuk.quote:
Dat zeg ik ook nog niet nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben echt NIET nieuwsgierig .. maar waar ga je naar toe? of is dat ook geheim.. en plaats eens wat foto's in je fotoboek![]()
Vanavond toch ook Spurs - Chelsea?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef borisz het volgende:
lekker simpel eten vanavond: slavinken, gebakken aardappels en wortel met een salade![]()
en daarna sporten, en dan VI kijken, vanavond met Stan Valckx![]()
om 9 uur ja, dan ben ik al weer terug van sportenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vanavond toch ook Spurs - Chelsea?
Angus Young mag wel uitkijken dus?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef pascalheister het volgende:
morgenavond kan ik de auto ophalen
Omdat ik niet nieuwsgierig benquote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nog niet nee.Maar in ieder geval met veel zon.
En waarom zou jij foto's willen zien?![]()
Wat is Bodies, ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Middag
Was vandaag best gezellig bij Bodies in Amsterdam. Beetje lopen party-en met wat lijken enzoT was iig leuker dan wat ik me ervan had voorgesteld.
rare huisquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascal rijdt hem zo tegen dat rare huis aan.
Hij vraagt om een wachtwoordquote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef VoreG het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/412867/how_to_shower_men_women
Waar danquote:
Vaag ik niet... nou ja probeer het morgen wel thuis te kijken..quote:
Ik weet nog wel een goede, vandaag nog gebeldquote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog tips betreffende autoverzekeringen?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede, vandaag nog gebeld
quote:
Ik krijg gewoon geld terug, ze hebben al schuld toegegevenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe duur dit geintje gaat kosten... blij dat ik een lease auto heb..
Ach daar hoef ik me geen zorgen over te makenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geld terug, ze hebben al schuld toegegeven
Ja, wat geld opzij leggen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef pascalheister het volgende:
iemand nog tips betreffende autoverzekeringen?
Het is Eric met een C.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Erik "de Ajacied" Braamhaar.
Welke Fokkers ken je In RL Of heb je ontmoet?
Wie komen er heel ver?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ah, dat is wel een monsieur Éric dus.
Je bent mij vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn lijstje Fokkers in dat topic staat er nu
Toen postte je toch al onder je huidige accountquote:
Bodies Amsterdamquote:
Ik moest wel lachenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Is dit Tong80?![]()
ONZ had al weinig niveau, maar dit...
ja wat anders?quote:
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijnquote:
Onderbroekenlolquote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijn
iets onder koekhapniveauquote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijn
Er waren mensen die er honger van kregen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, er gaat nu een lampje branden. Lijkt me best leuk.
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Mijn lijstje Fokkers in dat topic staat er nu
Door de royalty´s nu je op YouTube staat?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de belastingconsulent. Papieren laten invullen. En wat blijkt ? Lekkere financiële meevaller
Die hoef je dan inderdaad niet te posten. Dat is veel te lang inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Door de royalty´s nu je op YouTube staat?
voor ik het vergeet...sterkte jongen !quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden komt effe buurten voordat ik morgenmiddag het ziekenhuis in moet (hopelijk maar voor 1 nachtje)
Succes.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden komt effe buurten voordat ik morgenmiddag het ziekenhuis in moet (hopelijk maar voor 1 nachtje)
Welk topic ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.
niemandquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef Bjoro het volgende:
heeft iemand hier toevallig een linkje naar de 'regelementen' van de na-competitie voor amateurvoetbal ?
Succes dermee! Sterkte!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
En dan vergeet je in ieder geval mijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Es effe zien.
Heatwave
MissBLiss
GollemRulez
VoreG
Eilanden
The_BoezelaaR
The-Legend-Killer
SCH
Bluezz
Golfer
Noca
Clauwheee
PascalHeister
dndiek
Rubbereend
Bjoro
-Vaduz-
Doc
Kamagurka
Da_Sandman
Vom
Wa veel
Ik iig nietquote:
Ow Wacht je hebt dat lijstje van mij gekopieerd en je eigen toevoeging er bijgezetquote:
Dank uquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Fokkers ken je In RL Of heb je ontmoet?
quote:
Als je op de laatste meet geweest bent, moet er in ieder geval Appelsientje bij.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
O ja! Ik jouw lijstje gekopieerd en ik ging er van uit dat iedereen erop stond.
Leeg lijstje staat zo saai hèquote:
Was er niet bijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je op de laatste meet geweest bent, moet er in ieder geval Appelsientje bij.
Ja weet ik, ik heb zijn gebruikersnaam nog aangemaakt en was daarin de hoofdletter vergeten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leeg lijstje staat zo saai hè.
Een echte Almeerder is hij, en hij gaat naar Omniworld. Dus!
Je fucktquote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb zijn gebruikersnaam nog aangemaakt ...
Nee, ik was toen mod en hij mailde me dat hij geen user kon aanmaken want zijn hotmail werd niet geaccepteerd ofzo. Dus toen heb ik dat account aangemaakt, maar was de hoofdletter M vergeten.quote:
Zeer matige eerste helft inderdaad, terwijl de eerste match tussen ze juist alles bracht wat voetbal zo leuk maakt.quote:
Gelukkig hebben we de 2e helft nog!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeer matige eerste helft inderdaad, terwijl de eerste match tussen ze juist alles bracht wat voetbal zo leuk maakt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kbxxhoTh9jA
Terwijl het privé wasquote:
Idi Admin ?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef borisz het volgende:
Wie opent de volgende HOOLS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |