Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
Jammer. Anders was ik natuurlijk wel gaan buurten op zaterdag bij het stadhuis
.
Ohja, vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.
Ik vind het ook altijd maar een teringzooi op zaterdag. De hele week is het doods in het centrum en op zaterdag komt opeens iedereen z'n hol uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, vergeten. Uit principe kom ik nooit op zaterdagmiddag in Almere centrum
.
Wees blij dat het niet het land van de Rijzende Zon is.quote:
Ja?? waar wil je naar toe??quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Het heeft ook wel enkele voordelen, maar ik denk dat ik na de zomer ga verhuizen.
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja?? waar wil je naar toe??
Huwlijksreis ook al geboekt ?
Ik ben echt NIET nieuwsgierig .. maar waar ga je naar toe? of is dat ook geheim.. en plaats eens wat foto's in je fotoboekquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Haarlem goede keuzequote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Reluuuuhhhquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen, denk dat ik vanavond niet meer online ben.
Altijd leuk.quote:
Dat zeg ik ook nog niet nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben echt NIET nieuwsgierig .. maar waar ga je naar toe? of is dat ook geheim.. en plaats eens wat foto's in je fotoboek![]()
Vanavond toch ook Spurs - Chelsea?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef borisz het volgende:
lekker simpel eten vanavond: slavinken, gebakken aardappels en wortel met een salade![]()
en daarna sporten, en dan VI kijken, vanavond met Stan Valckx![]()
om 9 uur ja, dan ben ik al weer terug van sportenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vanavond toch ook Spurs - Chelsea?
Angus Young mag wel uitkijken dus?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef pascalheister het volgende:
morgenavond kan ik de auto ophalen
Omdat ik niet nieuwsgierig benquote:Op maandag 19 maart 2007 17:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nog niet nee.Maar in ieder geval met veel zon.
En waarom zou jij foto's willen zien?![]()
Wat is Bodies, ik heb geen idee.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Middag
Was vandaag best gezellig bij Bodies in Amsterdam. Beetje lopen party-en met wat lijken enzoT was iig leuker dan wat ik me ervan had voorgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |