Kun je hem niet aanklagen? Dat 'ie zat te bellen ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij wel... ik klapte er aardig recht tegen aan
Maar ik blijf het een idioot vinden... in een file een klein stukje waar je kan rijden.. en dan meteen vol gas gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Die auto heeft je nog geen geluk gebracht trouwens.
Jij ook ?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
Sientje... Ook al een ongeluk gehad?![]()
Ik ken het.
Feli Lego trouwens![]()
quote:
Het was niet mijn fout.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]wat is er gebeurd? en was het jou fout?
zet dan de grootte achter img: dus [img=,100]httpnogwat[/img]quote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet mijn fout.
Er is een ijzeren constructie van een trailer tegen mijn auto aan gekomen. (Althans ik heb er wel tegen aangereden, maar de constructie stak aan de zijkant uit op de qweg op het moment dat ik er net langs wilde rijden.)
[afbeelding]
Sorry voor het grote plaatje![]()
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik ben agent, geen computerdeskundigequote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zet dan de grootte achter img: dus [[url=httpnogwat]afbeelding[/url]]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen verstand van. Ik ben agent, geen computerdeskundige![]()
ai... je hebt een sterretje in je raamquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was niet mijn fout.
Er is een ijzeren constructie van een trailer tegen mijn auto aan gekomen. (Althans ik heb er wel tegen aangereden, maar de constructie stak aan de zijkant uit op de qweg op het moment dat ik er net langs wilde rijden.)
[afbeelding]
Sorry voor het grote plaatje![]()
De deurstijl is een groter probleemquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ai... je hebt een sterretje in je raam
*haphap*.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof een koekhapper dat wel krijgt tijdens zijn opleiding.
Mwa wel goed.quote:
Gaat Suijk ook trouwen?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa wel goed.
en met jou?
Al druk bezig met de bruiloft?
Ik dacht van wel. Over een maand of 3 dacht ik zelfs,quote:
30 juni idd.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Over een maand of 3 dacht ik zelfs,
Toch![]()
Nog niet alles hoor. Ik ben eigenlijk altijd heel relaxed en denk dat dat allemaal wel komt. Als er maar een hoop volk is en aardig wat drank, dan loopt het allemaal wel los. Mijn vriendin is dus meer de regelaar wat dat betreft.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:06 schreef appelsientje het volgende:
Heb je alles al geregeld? (wat moet je nog regelen...)
Ben benieuwd naar de foto's
Niet in Almere.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef RayMania het volgende:
Waar ga je trouwen Suijk?.
Gefeli trouwens, ik wist het niet!
Straks gaat ie in jouw woonplaats trouwen.quote:
Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
Jammer. Anders was ik natuurlijk wel gaan buurten op zaterdag bij het stadhuis
.
Ohja, vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is het altijd markt en stinkt het allemaal naar vis en friet daar.
Ik vind het ook altijd maar een teringzooi op zaterdag. De hele week is het doods in het centrum en op zaterdag komt opeens iedereen z'n hol uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, vergeten. Uit principe kom ik nooit op zaterdagmiddag in Almere centrum
.
Wees blij dat het niet het land van de Rijzende Zon is.quote:
Ja?? waar wil je naar toe??quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Het heeft ook wel enkele voordelen, maar ik denk dat ik na de zomer ga verhuizen.
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja?? waar wil je naar toe??
Huwlijksreis ook al geboekt ?
Ik ben echt NIET nieuwsgierig .. maar waar ga je naar toe? of is dat ook geheim.. en plaats eens wat foto's in je fotoboekquote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Haarlem goede keuzequote:Op maandag 19 maart 2007 16:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn een beetje aan het kijken, richting Haarlem of richting Vechtstreek.
En de huwelijksreis is wel gepland ja.
Reluuuuhhhquote:Op maandag 19 maart 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
Tot morgen, denk dat ik vanavond niet meer online ben.
Altijd leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |