quote:
Nee lag geen sneeuw, ja was een flink klap.. last van mijn nek.. ff kijken hoe dat gaat..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:04 schreef Suijk het volgende:
Door de sneeuw?
Wel klote natuurlijk, was het een harde klap?
Met zulke klachten moet je wel oppassen. Mss toch ff langs de huisarts?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee lag geen sneeuw, ja was een flink klap.. last van mijn nek.. ff kijken hoe dat gaat..
Ja ff kijken hoe 't gaat vandaag...quote:Op maandag 19 maart 2007 11:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Met zulke klachten moet je wel oppassen. Mss toch ff langs de huisarts?![]()
Toen ik gisteravond thuis kwam stond mijn vader daar al met een grote glimlach op z'n mond me op te wachten....quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteren is het toernooi op onze club prima verlopen, geweldige dag gehad. Alleen ging ik op setsaldo niet door naar de halve finale en PSV kreeg billenkoek en dat heb ik tot in den treure aan moeten horen
Hee journalistje, haal die fout eens uit je zin.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai Sientje, daar wordt je niet vrolijk van zeg. Je schrikt je helemaal rot denk ik zo. Hopelijk valt het mee met je nek.
Haald?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hee journalistje, haald die fout eens uit je zin.
Kut wat was je snel!quote:
Ik moest nog wel de d toevoegen achterafquote:
Op verantwoordelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Goede opmerking Vaduz, iedereen gelijk stil.
Ja, hier houd ik jou op verantwoordelijk.
Cheers.quote:
Ja, shit, kwam ik gister ook achterquote:Op maandag 19 maart 2007 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op verantwoordelijk.
Zo gaan we nooit normaal doen.
Hoe zit het met de WIDM prono?
Jij ook he!quote:
Van harte jongen!quote:
Snap je nu waarom dat dienblad bier vannacht op de bar stond?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja Lego, van harte!
Iemand moet hem stellen he.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere clichevraag Suijk, prachtig.
En we zijn weer terug bij de Boomtown Rats?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iemand moet hem stellen he.
Bovendien is het maandag.
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Feli Lego
Of The Banglesquote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En we zijn weer terug bij de Boomtown Rats?
Weet je ook al wat (of) je wilt gaan studeren?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In de zomer waarschijnlijk, eerst examens ofzo.
Guess.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet je ook al wat (of) je wilt gaan studeren?
De volgende keer maak ik er een acrostichon van.quote:
Een cursus Nederlands zal je ook geen kwaad doen, denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit trouwens wederom in een cursus... wordt ermee dood gegooid de laatste tijd.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands zal je ook geen kwaad doen, denk ik![]()
Ik heb de dokter (huisarts) gebeld... die vertelde me dat het vrij normaal was dat je pijn had... als ik het morgen nog heb moest ik maar weer ff bellen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:10 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Lego
En Appelsientje laat die nek even nakijken door een dokter op een whiplash?
stond je hoofdsteun wel goed?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb de dokter (huisarts) gebeld... die vertelde me dat het vrij normaal was dat je pijn had... als ik het morgen nog heb moest ik maar weer ff bellen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Lekker... ongeluk gehad op de A12... ik stond stil in de file... maar de auto achter me had dat volgens mij niet door... dus die reed achter op de auto in... auto is gelijk een stukje kleiner geworden (ik had zo'n Renault Megane met kont.. maar dat is nu een kontje geworden..
Helaas geen topic inderdaad. Ik was pas om 12.00 uur uit bed. Dat vind ik eigenlijk al te laat om er 1 te openen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Let op verwaarloosde whiplash
Lego jarig?
En niemand een topic geopend?
Feli lego
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |