was er ook een EK toto? die heb ik gemistquote:Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Zo de standen van de EK-kwalificatiegroepen zijn ook geplaatst, nu de toto's nog
Nee de toto's van de buitenlandse competitiesquote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
was er ook een EK toto? die heb ik gemist![]()
ok, daar word ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee de toto's van de buitenlandse competities
AAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, daar wordt ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzo![]()
Slaap lekker Tong, al zal het jou kennende maar een paar minuten duren, voordat je weer op FOk postquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Helaas is je edit te laat Boris
Hij heeft in ieder geval wel door wat je bedoeldt.quote:
Ik droom niet over typo's.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook slapen
Bos droomse over alle typo's
truste
Je WeEt Togggggquote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik droom niet over typo's.
Overigens is "wordt ik" geen typo, maar een schande zeker voor iemand die in VWO-6 zit. Waar moet dat in hemelsnaam heen met onze taal.
Voor iemand die zo anti-alcohol is valt me dat wel weer mee, of heb je intussen de leeftijd bereikt dat je zelf ook al een biertje mag drinken?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf zet een dienblad bier op de bar.
Die had ik 2 jaar terug al.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo anti-alcohol is valt me dat wel weer mee, of heb je intussen de leeftijd bereikt dat je zelf ook al een biertje mag drinken?
Ik volg ook je voorbeeld maar eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel te rusten.
hm, en gaat nog wel even door ook als ik de radar mag geloven.... toch maar weer de handschoenen opzoeken voor tijdens het fietsen straks.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 08:01 schreef borisz het volgende:
Axel heeft te veel boomtown rats geluisterd![]()
Goed ritme wel, door de week er niet uit te branden zijn en in het weekend je ouders irriteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 07:59 schreef Againzender het volgende:
Eerst maar eens verder opstaan. Waarom slaapt Axel op werkdagen nou wel gewoon tot 8 uur doorik moet hem nog gaan wakker maken straks!
ja, lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 08:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed ritme wel, door de week er niet uit te branden zijn en in het weekend je ouders irriteren.![]()
Was het niet zo'n speerpunt, dat meer blauw op straat?quote:
Ik ben vandaag en morgen vrijquote:Op maandag 19 maart 2007 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was het niet zo'n speerpunt, dat meer blauw op straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |