Ik moest wel lachenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Is dit Tong80?![]()
ONZ had al weinig niveau, maar dit...
ja wat anders?quote:
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijnquote:
Onderbroekenlolquote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijn
iets onder koekhapniveauquote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Laag niveau kan ook leuk zijn
Er waren mensen die er honger van kregen...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, er gaat nu een lampje branden. Lijkt me best leuk.
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Mijn lijstje Fokkers in dat topic staat er nu
Door de royalty´s nu je op YouTube staat?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
Net terug van de belastingconsulent. Papieren laten invullen. En wat blijkt ? Lekkere financiėle meevaller
Die hoef je dan inderdaad niet te posten. Dat is veel te lang inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Door de royalty´s nu je op YouTube staat?
voor ik het vergeet...sterkte jongen !quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden komt effe buurten voordat ik morgenmiddag het ziekenhuis in moet (hopelijk maar voor 1 nachtje)
Succes.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden komt effe buurten voordat ik morgenmiddag het ziekenhuis in moet (hopelijk maar voor 1 nachtje)
Welk topic ?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt te lang om daar te plaatsen. Zijn er zeker een stuk of honderd die ik in de loop der jaren wel eens op een meeting heb ontmoet.
niemandquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef Bjoro het volgende:
heeft iemand hier toevallig een linkje naar de 'regelementen' van de na-competitie voor amateurvoetbal ?
Succes dermee! Sterkte!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
En dan vergeet je in ieder geval mijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Es effe zien.
Heatwave
MissBLiss
GollemRulez
VoreG
Eilanden
The_BoezelaaR
The-Legend-Killer
SCH
Bluezz
Golfer
Noca