Belgische nationale zender zendt het niet uit dacht ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:23 schreef Giem het volgende:
Belgie, hopelijk hebben ze dat nog wel.
Maar dan moet je het zonder olav doen.. maar ook zonder de zeer vervelende reclames
jawel, een of canvas zendt het uitquote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belgische nationale zender zendt het niet uit dacht ik.
Nee maar wel Cubaanse nationale TV.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
jawel, een of canvas zendt het uit
en anders is er altijd nog de duitse rtl, maar die zullen ze daar wel niet kunnen ontvangen
De terrasjes zijn al verboden. Dus iedereen zit straks binnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef Sjechov het volgende:
ik denk dat Amsterdam straks een dorpje is met als centrum de wallen.
En daar mag dan niet meer gerookt worden!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De terrasjes zijn al verboden. Dus iedereen zit straks binnen.
Ja we beginnen een koffieshop voor Arabieren op de wallenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
En daar mag dan niet meer gerookt worden!![]()
![]()
Sataliet is toch beter beeldquote:Op maandag 19 maart 2007 22:41 schreef Brembo het volgende:
Nou dan draaien we het toch om, satteliet voor de Nederland. En de rest die multi-culti wil zijn een kabel aansluiting.
nieuws niet gevolgd?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:50 schreef sieb het volgende:
RTL7 wordt echt niet van het pakket afgehaald. Zolang de meeste Allochtonen nog een schotel hebben met nog geen een Nederlandse zender, wordt RTL7 niet vervangen.
Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:19 schreef Giem het volgende:
zie daar, hij verdwijnt als UPC geen grote bezwaren aanvoerd.
Bron.quote:Woordvoerder Ronald van der Aart van UPC toont zich tegenover elsevier.nl verbaasd over de uitspraken van de Amsterdamse Raad. 'Normaal gesproken adviseert de APR ons niet over welke zenders moeten verdwijnen uit het zenderpakket. En ik kan zo wel zeggen dat een landelijke zender als RTL 7 een hogere prioriteit heeft dan een doelgroepzender als Rotana Music.
wat een onzin, het is er in de pits wel op vooruit gegaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef Croga het volgende:
Sinds ze Jack vervangen hebben door Dat Kalf kijk ik toch al niet meer op RTL.... God wat is die man On-Ge-Loof-Lijk irritant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |