Zo zo, nu gaat ie zelfs andere verbeterenquote:
The irony... Dubbel zelfs.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo zo, nu gaat ie zelfs andere verbeteren
het was toch maar één andere tot nu toequote:
Dat deed ik ook echt niet expresquote:
Ik vind het wel leuk om ook een ander te verbeteren voor de veranderingquote:
Peter Koelewijnquote:
SInds wanneer ga ik voor 22.00 uur slapenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef Eilanden het volgende:
Nog niet naar bed gegaan Bossie?Of ben je je nog steeds aan het bedrinken?
Dat lukt nooit, daar heb ik denk ik wel 2 maanden voor nodig.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef Eilanden het volgende:
Dan moet je volgens mij nog flink doordrinken om de kater van vandaag weg te drinken
Dan weet je in ieder geval ook een keer hoe een Bazijntje smaaktquote:Op zondag 18 maart 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lukt nooit, daar heb ik denk ik wel 2 maanden voor nodig.
Mwah, ik ben eht altijd na 5 minuten alweer zat dan verveel ik me en wordt het water koudquote:
dat is dan wel het voordeel ervan hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah, ik ben eht altijd na 5 minuten alweer zat dan verveel ik me en wordt het water koudmaar ben wel lekker schoon enzo
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij wasquote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
was shakira deze keer niet ziek eilanden?
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij was
Goed concert, ze is een echt podiumbeest, ze speelde mijn favo nummer (een nummer dat onbekend is bij het grote publiek), maar het concert had wel iets langer mogen duren (anderhalf uur duurde het).
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingen
althans heb weleens wat live gezien van dr en
Dat aparte stemgeluid vind ik maar vals gebleerquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!en ik weet niet waar je wat live van haar gezien, maar ik ben zowel naar dit concert als het concert van haar vorige tour geweest en ze is live goed. Ze heeft wel een apart stemgeluid, maar als je daar niet van houdt, moet je ook niet naar haar concert gaan.....
Of je moet alleen naar haar schuddende kont willen kijken, dat kan natuurlijk ook
he wat doe je nou in mijn bedquote:Op zondag 18 maart 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe hetzelfde als diegene boven me![]()
Nopequote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Heuj, terug uit Friesland, nog iets gebeurd in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |