dat is dan wel het voordeel ervan hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah, ik ben eht altijd na 5 minuten alweer zat dan verveel ik me en wordt het water koudmaar ben wel lekker schoon enzo
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij wasquote:Op zondag 18 maart 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
was shakira deze keer niet ziek eilanden?
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, zoals ik in de vorige Hools postte: dit keer naar het Shakira concert geweest waar Shakira dan ook bij was
Goed concert, ze is een echt podiumbeest, ze speelde mijn favo nummer (een nummer dat onbekend is bij het grote publiek), maar het concert had wel iets langer mogen duren (anderhalf uur duurde het).
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar zij kan livetoch helemaaaaal niet zingen
althans heb weleens wat live gezien van dr en
Dat aparte stemgeluid vind ik maar vals gebleerquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat je dat denkt, want ze is live juist goed!en ik weet niet waar je wat live van haar gezien, maar ik ben zowel naar dit concert als het concert van haar vorige tour geweest en ze is live goed. Ze heeft wel een apart stemgeluid, maar als je daar niet van houdt, moet je ook niet naar haar concert gaan.....
Of je moet alleen naar haar schuddende kont willen kijken, dat kan natuurlijk ook
he wat doe je nou in mijn bedquote:Op zondag 18 maart 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe hetzelfde als diegene boven me![]()
Nopequote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Heuj, terug uit Friesland, nog iets gebeurd in Nederland?
was er ook een EK toto? die heb ik gemistquote:Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef dndiek het volgende:
Zo de standen van de EK-kwalificatiegroepen zijn ook geplaatst, nu de toto's nog
Nee de toto's van de buitenlandse competitiesquote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
was er ook een EK toto? die heb ik gemist![]()
ok, daar word ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee de toto's van de buitenlandse competities
AAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, daar wordt ik volgend seizoen maar eerste nieuwkomer van ofzo![]()
Slaap lekker Tong, al zal het jou kennende maar een paar minuten duren, voordat je weer op FOk postquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Helaas is je edit te laat Boris
Hij heeft in ieder geval wel door wat je bedoeldt.quote:
Ik droom niet over typo's.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
ik ga ook slapen
Bos droomse over alle typo's
truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |